golanjenni

Alla inlägg under november 2011

G'

Av Golan & Jennifer - 22 november 2011 21:58

  Vad gör alla? Själv sitter jag och tittar på tv och är inne på Facebook, kul? haha!

Men vi hörs imorn, PUSS SÅ LÄNGE!


You are the reason I live, the air that I breathe.

With you I have everything, because you are my life.

Av Golan & Jennifer - 22 november 2011 17:31

Hej! Väntar på att Nikki ska ringa mig så att jag vet när jag ska dra ut, så jag tänkte göra ett litet tidsfördriv sålänge. Haha puss på er sålänge!

Namn - Jennifer Maria Auregård
Piercingar - 4 i öronen och i naveln.
Tatueringar - Har inga, men vill göra seeeeen!
Längd - 164 långe jan vafan
Skostorlek - 38 
Hårfärg - blont
Önskar du att du bodde någon annanstans - Nej, men typ ett hus utomlands som man kan åka till ibland skulle ju inte sitta fel.
Tänker du på självmord - Nej!
Tycker andra att du är attraktiv - Vet väl inte jag? 
Dricker du - Det gör väl alla, annars dör man ju?  
Använder du droger - Nej, & är grymt stolt över det.
Vilket shampoo använder du - Head n' Shoulders eller frisörschampoo (kommer inte ihåg vad det heter.
Vilken parfym använder du - Christina Aguilera 
Vad är du rädd för - att gå hem ensam i mörker, hehe..
Gillar du att tvätta - nej


Din första:
Operation: Har aldrig behövt opereras
Första piercingen: De två nedersta hålen i öronen. 
Första priset: Gymnastikmedalj
Första sporten du började med: Gymnastik
Första husdjuret: Marsvin & mina två ödlor, kommer inte ihåg vilket jag fick först dock.
Första semestern: Mallorca
Första konserten: Vet inte om Disney on ice gills? annars Gwen Stefani.


Just nu:
Äter du: Pepparkakor hihi
Dricker du: Mjölk
Ska du: Fortsätta med detta.. 
Lyssnar du på: Labyrint - Eldupphör
Väntar du på: Att Nikki ska ringa mig
Tittar du på: Datorn / Mobilen / How i met your mother
Har på du på dig: Svarta jeans, ett vitt linne, rosa bh & trosor och raggsocker!


Din framtid:
Barn: Självklart

Giftemål: Japp
Karriär: Polis

Har du någonsin:

Kysst en främling: I spanien  
Tappat bort glasögpn/linser: Svårt att göra det när man inte använder dom sakerna hehe
Brutit ett ben: Nope
Rymt hemifrån: Nää

Röntgats: Japp, revbenen när jag svalde en visselpipa i typ fyran..  
Gråtit när någon dött: Ja..

Ljugit för någon: Gjorde det när jag var mindre men nu är det väl någon vit lögn max.
Varit i slagsmål: Ja haha?
Blivit arresterad:Nej


Tror du på:

Gud: Nej
Mirakel: Någon gång har jag väl gjort det.. 
Aliens: Nepp
Magi: Nej trollkarlar fuskar..
Himlen: Asså va? 
Tomten: Jaaaa, vem får man annars julklappar ifrån? 
Änglar: Nej men underbara personer kan passa in på förklaringen till vad en ängel är enligt mig.


Senaste:
Film du hyrde: Oj, kommer inte ens ihåg!
Film du köpte: New moon tror jag.. 
Låten du lyssnade på: Tonight Tonight - Hot Chelle Rae 
Låten du hade på hjärnan: Covern på Rebecca Blacks låt ''Friday''. Den är japansk..
Personen du ringde: Mami
Program du tittade på: Cops
Person som du tänkte på: *****


Favorit:
Mat: Snarare vad jag inte gillar.. Men typ Lammfilé, chicken nuggets, schnitzel, tacos m.m Åhh maaat  
Låt: Oj, har ingen speciell faktiskt..
Sak att göra: Skratta & umgås med vänner
Dryck: Fanta lemon & cola.
Bil: BMW och Hummer, hihi älskar stora bilar!

Antal:
Gånger ditt hjärta brustit: 2 som var riktiga seriösa.. 
Hjärtan brustit på grund av dej: Vet inte, men typ 2 kanske? Hatar att såra folk..
Personer från grundskolan du har kontakt med: Haha går fortfarande kvar i grundskolan..
Ärr du har på kroppen: Ganska många, men dom största har jag i pannan och på knät!


Senaste:
Tidning du läste: Solo
Personen du fick mejl av: Bojan med den snygga röven!
Personen du fick brev av: Typ en brevvän när jag var åtta? 
Personen du fick sms av: Nikki
Saken du köpte: Tuggummi


Övrigt:
Vad har du gjort idag: Gått i skolan, varit med Pauline och ba chillat!
Var det kul: Always!
Hur tidigt stiger du upp: 07:00
Gillar du att slåss: Nej, men behövs det så gör jag det.
Vad ska du göra ikväll: Gå ut och träffa Nikki 

Är du seriös: Nej hahaha
Var har du ont: Ingenstans
Använder du hårspray: Nepp aldrig
Kan du stå på händer: Ja
Håkan Hellström eller The Ark: Hellström
Salt eller socker: Socker
Gillar du ketchup: Ja!
Är du glad nu: Ja men fortfarande irriterad
Var du glad igår: Nej jag kokade
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Ja
Stockholm är: Bäst!
Kan du sjunga: Ja kan kan jag väl, men bra vettefan asså..
Mer värt än guld: Mina nära & Kära
Spaghetti eller makaroner: Beror på, men makaroner
Ett land jag helst vill besöka: Thailand och Usa
Påsar: Finns i min nedersta låda i köket! Haha wtf
Ska bli skoj: Att få komma ut!
Ska inte bli skoj: Att stiga upp imorgon..
Sparar till: En ny barbie  

Av Golan & Jennifer - 22 november 2011 15:31

Tjaaa älsklingar!

 

Kom nyss hem ifrån skolan, helt vanlig dag helt enkelt. Slutade vid kvart i två och efter så chillade jag lite med Julia Jemie Gabriella o Emelie, så underbara! Fick G på mitt matte prov yees ;') 18 va ju godkänd, ja fick 19,5   .

Jag e ju skiiiit smart hii! Nej men ja måste fan klara mig och få G i matte, ska försöka fixa det innan jul men tror inte ja kommer få ett g, men vi får se.. Alla fall igår satt jag också o snackaom hur sexiga soldater är? Tänkte på det nyss!   Soldater och folk som tar i lumpen och det, MELIKE! Soldater är fett fina (vissa) jag ser dom som gentlemän. Deras militär skit saken (kläderna) e skit nice! Och de ska va lite bruna, ja smäälter! De e perfekta ju? Gentlemän och snygga o allt. Haha ni tror jag e konstig nu va? Men seriöst tänk er noga nu.. Tummen UPP alla fall!   Spanar in senare ska hitta på något nu men vet inte vad, kanske tittar på film. Puss!        

Av Golan & Jennifer - 21 november 2011 22:18

Lugn lugn Jennifer.


Fattar varför Jennifer är sur, var också skit sur när jag hon berättade för mig vad som hade hänt. 

men vad ska man göra? Det finns fett med respektlösa männsikor i världen!

 

Anyway sitter och surfar lite i Facebook, asså shit vad mycke de tar av min vardag, tyå 5 tim?

Det är en vana och gå in hela tiden. Haha! Jag vet inte ens vad jag ska blogga om men aa? Kollar alla fall runt också på olika bloggar som jag egentligen inte brukar göra, men hare bra så länge. Puss!

 

  Så Fina!

Av Golan & Jennifer - 21 november 2011 21:12

ASSÅ ORKAR INTE ENS SKRIVA ETT INLÄGG, ÄR SÅ JÄVLA AAAAAARG ! MEN JAG GÖRE FÖR ERAN SKULL. TROR INTE JAG BLOGGAR MER DAG, PALLANTE! SÅ VI HÖRS IMORGOOOOOOOON /JENNIFER

Av Golan & Jennifer - 21 november 2011 19:41

Hola! Har inte kunnat blogga igår för jag har inte haft något internet, men nu ska jag komma igång igen. Gjorde inte så mycket igår, åkte en snabbis till södertälje och köpte saker till rummet, men annars gjorde jag inte så mycket. Och idag har jag bara gått iskolan, pluggat lite på engelskaläxan och softat. Har inte orkat göra något idag, Martin och Keff ville att jag skulle komma ut, men jag sa nej. Men iallfall, nu sitter jag här och dricker te, det var längesen! och äter godis hihi. så gott! Har checkat runt lite på youtube också och hittade det här klippet (en cover på Rebecca Black's ''hitlåt'' Friday') Har fått den i huvudet så går runt och sjunger den hemma nu. Min brorsa tror ju jag har fått hjärnsläpp eller nåt, men det skiter jag i! den sväääääänger ju! Haha puss  

Av Golan & Jennifer - 21 november 2011 19:27

Tjoo Bloggen!


Som ni ser har inte Jennifer min bloggar kompis bloggat dom senaste dagarna, ocj jag frågade henne idag varför, det är därför hennes dator funkar inte! Så ni får stå ut med mig då ;)

 

Drog iaf till skolan idag, yeees! Hade matteprov också och 18 e  godkänd, jag fick 16,5 men det är några saker kvar de ska rätta så tror jag allafall kommer klara provet! Sen var det väl vanligt, Gabriella fyllde också år idag! Ni som känner henne och inte grattat henne gör det nu    Vi skulle kasta ägg på henne men vi ändrade oss eftersom det är jävligt synd. Alla fall idag när ja hade Eng då satt ja Ida, Nikki och Jolie och snacka om va ville bli. Som ni kanske vet vill jag ju bli Polis? Men det är ju massa tester som man måste göra för och komma in, tuffa tester. Men då satt vi och snackade, sen sa ja att alla ska säga till varandra vad de skulle passa som och jobba med i framtiden. Gissa vad dom sa till mig? Brand man! (kvinna) HAHA! Asså jag har tänkt på det också, men liksom har panik själv när jag ser eld. Men fyfan va kul. Men jag kommer alla fall ta samhälle tror ja, och då kan man ju bli Polis eller Brand kvinna. Och juste på fredag ska vi i klassen till gymnasie mässan, kanske träffar på andra där?


Men slänger in en låt nu som jag och Ida snackade om, den påminer mig om Pea tiderna då jag hade den här. Sökte på den på Youtube och då kom den fram,  den väcker fett mycke minnen eftersom ja drogade den här  för 2-3 år sen. Kul och kolla tillbaka liksom. Men spanar in senare maybe hare gött så länge/ Golan!

Av Golan & Jennifer - 20 november 2011 20:34

Har degat hela dagen -.- Jag och diana skulle dricka men vi pallade  inte sen. Sen så smsade Jemie mig o bad mi komma på bio men det blev aldrig av för mig, därefter skulle ja träffa Daniél som jag har saknat så mycket men han fick inte komma hit.. Japp kul? Alla fall tittade lite p Vinterviken, väcker fett gamla minnen för jag läste boken för länge sen i skolan.


Anyway jag  har blivit fett irriterad på småsaker just idag. En av dom är att man ska aldrig höra av sig till folk som inte gör detsamma. Ja blir så jävla irriterad när folk säger " Jag älskar dig"  bla bla men inte ens hör av sig? Från och med nu ska jag fan i heller höra av mej t folk som inte gör någonting. Man behöver liksom inte göra det varje dag, men någongång o bah fråga läget liksom. Like i do! hahahaha!  Satt och tänkte nyss på att jag vill å på Avicci men men, Biljetterna är säkert slutsålda.  Men tänker spana in med en fett nice låt med Veronica Maggio som jag verkligen har fasnat för. Den e fett nice! Jag verkligen ogillade Maggio förut, men ju mer ja lyssnade på henne ju mer började jag digga hennes musik liksom. Men vi hörs senare kanske   

Ovido - Quiz & Flashcards