golanjenni

Direktlänk till inlägg 22 november 2011

Lite fakta bara för att jag har tråkigt.. / Jennifer

Av Golan & Jennifer - 22 november 2011 17:31

Hej! Väntar på att Nikki ska ringa mig så att jag vet när jag ska dra ut, så jag tänkte göra ett litet tidsfördriv sålänge. Haha puss på er sålänge!

Namn - Jennifer Maria Auregård
Piercingar - 4 i öronen och i naveln.
Tatueringar - Har inga, men vill göra seeeeen!
Längd - 164 långe jan vafan
Skostorlek - 38 
Hårfärg - blont
Önskar du att du bodde någon annanstans - Nej, men typ ett hus utomlands som man kan åka till ibland skulle ju inte sitta fel.
Tänker du på självmord - Nej!
Tycker andra att du är attraktiv - Vet väl inte jag? 
Dricker du - Det gör väl alla, annars dör man ju?  
Använder du droger - Nej, & är grymt stolt över det.
Vilket shampoo använder du - Head n' Shoulders eller frisörschampoo (kommer inte ihåg vad det heter.
Vilken parfym använder du - Christina Aguilera 
Vad är du rädd för - att gå hem ensam i mörker, hehe..
Gillar du att tvätta - nej


Din första:
Operation: Har aldrig behövt opereras
Första piercingen: De två nedersta hålen i öronen. 
Första priset: Gymnastikmedalj
Första sporten du började med: Gymnastik
Första husdjuret: Marsvin & mina två ödlor, kommer inte ihåg vilket jag fick först dock.
Första semestern: Mallorca
Första konserten: Vet inte om Disney on ice gills? annars Gwen Stefani.


Just nu:
Äter du: Pepparkakor hihi
Dricker du: Mjölk
Ska du: Fortsätta med detta.. 
Lyssnar du på: Labyrint - Eldupphör
Väntar du på: Att Nikki ska ringa mig
Tittar du på: Datorn / Mobilen / How i met your mother
Har på du på dig: Svarta jeans, ett vitt linne, rosa bh & trosor och raggsocker!


Din framtid:
Barn: Självklart

Giftemål: Japp
Karriär: Polis

Har du någonsin:

Kysst en främling: I spanien  
Tappat bort glasögpn/linser: Svårt att göra det när man inte använder dom sakerna hehe
Brutit ett ben: Nope
Rymt hemifrån: Nää

Röntgats: Japp, revbenen när jag svalde en visselpipa i typ fyran..  
Gråtit när någon dött: Ja..

Ljugit för någon: Gjorde det när jag var mindre men nu är det väl någon vit lögn max.
Varit i slagsmål: Ja haha?
Blivit arresterad:Nej


Tror du på:

Gud: Nej
Mirakel: Någon gång har jag väl gjort det.. 
Aliens: Nepp
Magi: Nej trollkarlar fuskar..
Himlen: Asså va? 
Tomten: Jaaaa, vem får man annars julklappar ifrån? 
Änglar: Nej men underbara personer kan passa in på förklaringen till vad en ängel är enligt mig.


Senaste:
Film du hyrde: Oj, kommer inte ens ihåg!
Film du köpte: New moon tror jag.. 
Låten du lyssnade på: Tonight Tonight - Hot Chelle Rae 
Låten du hade på hjärnan: Covern på Rebecca Blacks låt ''Friday''. Den är japansk..
Personen du ringde: Mami
Program du tittade på: Cops
Person som du tänkte på: *****


Favorit:
Mat: Snarare vad jag inte gillar.. Men typ Lammfilé, chicken nuggets, schnitzel, tacos m.m Åhh maaat  
Låt: Oj, har ingen speciell faktiskt..
Sak att göra: Skratta & umgås med vänner
Dryck: Fanta lemon & cola.
Bil: BMW och Hummer, hihi älskar stora bilar!

Antal:
Gånger ditt hjärta brustit: 2 som var riktiga seriösa.. 
Hjärtan brustit på grund av dej: Vet inte, men typ 2 kanske? Hatar att såra folk..
Personer från grundskolan du har kontakt med: Haha går fortfarande kvar i grundskolan..
Ärr du har på kroppen: Ganska många, men dom största har jag i pannan och på knät!


Senaste:
Tidning du läste: Solo
Personen du fick mejl av: Bojan med den snygga röven!
Personen du fick brev av: Typ en brevvän när jag var åtta? 
Personen du fick sms av: Nikki
Saken du köpte: Tuggummi


Övrigt:
Vad har du gjort idag: Gått i skolan, varit med Pauline och ba chillat!
Var det kul: Always!
Hur tidigt stiger du upp: 07:00
Gillar du att slåss: Nej, men behövs det så gör jag det.
Vad ska du göra ikväll: Gå ut och träffa Nikki 

Är du seriös: Nej hahaha
Var har du ont: Ingenstans
Använder du hårspray: Nepp aldrig
Kan du stå på händer: Ja
Håkan Hellström eller The Ark: Hellström
Salt eller socker: Socker
Gillar du ketchup: Ja!
Är du glad nu: Ja men fortfarande irriterad
Var du glad igår: Nej jag kokade
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Ja
Stockholm är: Bäst!
Kan du sjunga: Ja kan kan jag väl, men bra vettefan asså..
Mer värt än guld: Mina nära & Kära
Spaghetti eller makaroner: Beror på, men makaroner
Ett land jag helst vill besöka: Thailand och Usa
Påsar: Finns i min nedersta låda i köket! Haha wtf
Ska bli skoj: Att få komma ut!
Ska inte bli skoj: Att stiga upp imorgon..
Sparar till: En ny barbie  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Golan & Jennifer - 20 maj 2013 13:22

Tjaaanääää!    Har inte bloggat på riktigt länge man jag tar inte ens bloggen seriöst och bloggar bara när jag har lust. Men i helgen så har jag faktiskt tagit det chill, förra veckan så chillade jag galet, va på dansuppvissning sen tog det lung...

Av Golan & Jennifer - 14 april 2013 22:16

Jag som trodde att jag klarade mig ensam så bra, men sist jag såg dig så satt känslorna kvar, ja hur kunde jag vara så naiv? Ja kunde jag vara så naiv?, varför känner jag såhär det förvånar mig, och nu ångrar jag mig grovt att jag såra dig.   ...

Av Golan & Jennifer - 9 april 2013 21:21


Don't forget that! Gaaaayyyteeext haha!  

Av Golan & Jennifer - 5 april 2013 14:10


  Whoooooooooop Whooooooooooooooooooop!    Är allting bra med er? Här är det fett nice, solen skiner in till mitt rum! Idag vaknade jag vid 11, gick upp gjorde mig en god frukost och tog det lungt, och nu har jag precis kommit ur från duschen!...

Av Golan & Jennifer - 2 april 2013 13:30

Humöret är på topp!    Det är viktigt och ha posetiv energi hela tiden finisar, va runt folk som ger dig energi då blir allt mycket lättare! Jag kunde inte sova så bra inatt, kom hem vid halv 1 igår och efter vi hade vart på resturangen och rökt VP...

Ovido - Quiz & Flashcards