golanjenni

Alla inlägg under april 2012

Av Golan & Jennifer - 30 april 2012 15:33

Tjoooo läget, jag vill känna av din närhet ey jo ärligt din kärlek är vad jag saknar lalalaal. Haha skoja! Nämen hej. Valborg idag. Fett observant. Alla kommer dricka. Men jag behöver inte dricka för att ha kul. Sååååååå a. Blir utgång med min finaste Pauline och sen Sebbe! Sen kommer vi väl även träffa på alla möjliga vid brasan ikväll när vi ska dit lite senare ikväll. Men de är alltid trevliiiiigt!! Och juuuste, min älskade bästavän har tagit sitt moppekort idag!! Whoooopwhooop!!   Är skitstolt över henne, det är fan svåååårt!! Menmen, är så jävla glad för hennes skull, som hon har längtat alltsåååå!! Hon kom förbi hemma hos mig förut, ville köra hit och visa den   Haha! Jättefin! Och ikväll så ska vi ut och åka lite, tuta på lite random folks, vinka.. Och ja.. fira! Man måste ju..   Så vinka om ni ser oss, vilket inte kommer vara så svårt eftersom att ni inte kommer missa oss haha! Två tjejer på en vit moppe, whoopwhoop!   Här får ni en bild sålänge, så slänger jag in ett inlägg innan jag drar ut. Puuuuuuuuuss / J
 
    

Av Golan & Jennifer - 30 april 2012 11:47

Hello bloggen!

Fett längesen! Jag har inte kunnat blogga eftersom jag e så dum att jag tog sönder min data laddare.

Och den stora datan är så seg så kan inte blogga med den, och min bror är så jävla trög att han inte vill låna ut sin dator till mig. Så mamma var så snäll och sa att jag får använda datorn idag en stund.

Förmodligen kommer jag inte blogga på riktigt länge, men ja droppar då o då.


Pallar inte gå in på vad ja har gjort förut och så men har haft fullt upp, men i alla fall idag är det som sakt valborg.

99% av ungdomarna kommer säkert dricka, right? Haha. Anyway så kommer jag få besök av moster och några. Vi ska äta och det, bjöd även hit Charbel och Bella, så dom kanske kommer och äter lite haha. Där efter så drar jag nog ut med dem och flera, vet inte riktigt än men några från järna? Okej måste sluta blogga nu men ha en underbar dag,, puss

Av Golan & Jennifer - 29 april 2012 13:21

Hello people! Vaknade cirkus kvart över 12 idag, och en kompis frågade om jag ville följa med ut och jogga men orkade inte haha.. Så gick ner och åt frukost istället, weey! Sen snackade jag lite med Pauline, och sen satte jag mig vid datorn. Idag ska jag iväg på middag hemma hos pappa eftersom att min farfar är i Stockholm över helgen från Umeå. Har inte träffat han sen i somras! Men det ska bli trevligt, vi äter nog nått riktigt smaskit om det är pappa som lagar maten! Hhiihihi.. Men ska väl chilla lite till, sen ska jag fixa iordning lite grejer innan jag börjar med mig själv haha.. Ska även hämta en tröja där som jag ska ha på mig imorgon! Ni får se en bild på outfiten sen   Kommer väl hem någongång ikväll, så uppdaterar då om jag orkar. Ha en härlig söndagskväll hörrni! Puss & kram /J

Av Golan & Jennifer - 29 april 2012 00:53

Hej! Mår lite bättre nu.. Fokuserar mig på de personer som vill ha min tid och uppmärksamhet. Aja, idag hade jag och mamma myskväll, för min låtsaspappa var på biomaraton så vi var själva. Så vi gick upp till centrum och köpte lite godsaker inför kvällen och köpte även kinamat som vi tog med oss hem! Sen satt vi bara och kollade på film o så. Men sen vid typ halv 11 så frågade Dadde och Wictor mig om jag ville hänga med dom ut och bara chilla. Så dom kom och mötte mig, haha skitsöta! Vi gick runt och snackade lite, sen svängde vi in på unkan lite och hälsade på några. Eftersom att unkan stängde vid 11 så var vi där utanför en stund efter och bara chillade. De var bara jag och en till tjej, sen var det typ 8 killar till. Men vi hade askul! Satt och snackade med Sebbe också, hihi.. Sen så följde han och KP mig ända hem, jättegulligt!! Tack så mycket grabbar!! Fast på vägen hem skrämde vi upp varandra skitmycket haha ouppsiiiii.. Jaja, men nu ska jag checka runt lite på datorn och sen ska jag sova. Uppdaterar er om morgondagen imorgon! Puss, sov gott! / Jennifer

Av Golan & Jennifer - 28 april 2012 17:19

Igår skulle ju jag, Pauline och Sebastian dra till unkan, men eftersom att jag missade bussen så åkte dom dit förut och sen kom jag efter ett tag. Runt kvart över 8 i think. Där spelade vi kubb, biljard och en massa annat, men annars satt vi bara och skrattade och skrattade i sofforna. Sen kom även den personen som jag hoppades skulle komma förbi en sväng, och blir så glad när han ler mot mig.. Saknar att få sms från honom faktiskt, men vad ska man göra? Får väl skita i det.  Jaja.. Sen följde jag med Pauline ut eftersom att hennes pappa skulle hämta henne. Sen när jag hade vinkat av henne så gick jag in igen. Och då hade även Nikki och Amie druckit cola (de blir flummiga av det) så vi satt och asgarvade i soffan. Kunde inte sluta skratta! Dessutom så var Jonathan skitskön också. Han typ ba: ''asså han är skitful'' så vi ba ''men välj en kille i det här rummet som du tycker är snyggast då?''.. Så han gick runt på unkan och kollade på alla killar på nära avstånd. Haha gissa om dom dog! Haha.. Sen så stog jag och Golan och väntade på bussen i tjugo minuter medans vi hörde och såg några spela fotboll på pärlan så vi kollade lite på dom medans vi hade deeptalk.

Tack för att du lugnade mig igår Golan, jag behövde verkligen det. Du förstår mig alltid, och finns alltid för mig. Är skittacksam för det, och jag kommer alltid göra detsamma för dig. Du är guldvärd. Älskar dig skitmycket underbaraste! <3

Är skitbesviken alltså.. En person som lovat mig att komma till mig idag, som jag inte träffat på 5-6 år sket i mig för att hon inte orkade. Fyfan, jag trodde bättre alltså. Så trött på all skit som jag får ta, jag vill ingen något illa, jag försöker göra alla glada, och jag vill att alla ska ha det bästa. Men vad får jag utav det? Jo skit. Blir bara så ledsen, det finns alltid någon som inte orkar ge mig tid. Men får väl ta det då. Orkar inte blogga just nu, ska upp till centrum med mamma också. Så vi hörs snart typ. Kram / J

Av Golan & Jennifer - 27 april 2012 19:34


Skitkass bild men hinner inte ta en ny! Ska träffa Pauline och Sebastian snart, sen blir det väl unkan eller nåt som vanligt haha.. Menmen, måste börja fixa mig nu, ska försöka ta lite bilder. Men måste rusa puss

 

-

Av Golan & Jennifer - 26 april 2012 20:30

- It's funny how you can make me smile without even doing anything. But im tired of being the one who have to try all the time, while you don't even take the time to get to know me. Fuck this shit
 

 

Av Golan & Jennifer - 26 april 2012 18:15

Sen så sticker jag ut och möter Pauline & Golan. Vi hörs ikväll hörrni! Puss / J

Skapa flashcards