golanjenni

Alla inlägg under juni 2012

Av Golan & Jennifer - 30 juni 2012 21:47

Som rubriken lyder så var jag ute och tog en promenix med Bella och Chappa, gick ut vid 8 och kom hem nyss typ.


Visste ni att jag älskar verkligen och gå ut en stund på kvällen o bah chilla? Liksom ut o gå med någon.

Tycker att det är skönt, att koppla av istället för och sitta hemma!


Anyway så väntar jag på att Julia ska logga in skype, vi ska kolla klart på A walk to remember, sen blir det Titanic.

Hon ska dela skärm så båda kollar, Julia har aldrig sett Titanic blev fett förvånad men fan va hon kommer gråta.


Om ni har tur så droppar jag ett inlägg innan jag går och lägger mig..   


Av Golan & Jennifer - 29 juni 2012 23:57

Så många bilder sitter jag och för över från ipoden till datorn. Suck! Dock är jag skitglad, för det är första gången på 3 år som jag har lyckats fixa det. Att laga den alltså! Superglad tjej hej! Nu ska jag bara återställa den hehe..

Hej på er iallafall! Var på bio förut och såg The Hunger Games, jag vet skitefter, men tyckte den var jättebra förutom att slutet var sjukt dåligt och att man kunde förutse hur det skulle sluta. Menmen!! Sen åkte vi hem och tog det lugnt bara. Myste lite. Sen så kom min syster hem med chips och dipp som vi sen gottade oss med! Ska fixa klart min ipod, men sen ska jag sova. Har varit en lång dag, gick upp kvart i åtta för att åka till polisen för ett nytt pass eftersom att mitt andra är borta. Och herre min gud va ful det blev! Hade uppsatt hår, och knappt något smink, så ser ut som ett jävla ollon med helt fucked up min. Tur att jag bara ska visa det någongång ibland.. TTYL /J
  
En bild från ipoden..

Av Golan & Jennifer - 29 juni 2012 23:24

Tjenare. Kom hem för en stund sen.

Va ute med Bella, Pommac Emelie o Jemie i unkan.


Anyway så ville ja kolla på titanic med Jolie, via skype. Eftersom hon aldrig sett den.. men hon är på någon grillfest så fuck it.


Kommer ni ihåg nä ja la upp Paphone, med one2five? Såg nyss att dom har gjort en till låt, faktiskt älskar jag den här låten från Chris Bown, och tyckte dom här gjorde det sjukt bra! Pojkband, det diggar jag.

Av Golan & Jennifer - 29 juni 2012 17:37

Har ni kollat på vad ni har kommit in på?   


Jag kom in på Sågbeck som ligger i Huddinge.  Fast har reservplats 1 i John Bauer som jag egentligen ville gå på.

Men Sågbeck känns väl ändå helt okej. Bara man är nöjd så.


Anyway så vaknade jag rätt tidigt idag fast ja la mig sent.

Och dagen har vart fett snabb, har inte ens gjort någonting vettigt.


Allafall så har jag precis duschat, jag vet inte om jag ska ut men jag tror det.

Ska allafall träffa Bella om någon timme, och Pommac. Vet inte om Emelie eller Charbel kommer?

Kanske Jennifer också? I do no.  Men hörs senare, puss!


Av Golan & Jennifer - 29 juni 2012 00:11

Tjena!

Pallar inte skriva värsta inlägget om va jag gjorde, men va hos Julia med Bella o Charbel.

Jätte trevligt, ni anar inte hur brun bella var.

Allafall kom hem sen så delade Jolie skärm på skype o vi kollade på "shoo bre" min efterlängtade film.

Trodde faktiskt slutet skulle va bättre. Menmen. Nu tror jag vi ska kolla på " a walk to remember". Första platsen på mina favorit filmer. Älskar verkligen den, så nu blire tårar. Puss! (NI SOM INTE KOLLAT, KOLLA PÅ FILMEN)

Av Golan & Jennifer - 28 juni 2012 17:30

KÄRLEK:

Är du kär just nu? - Nää

Har du någon kille just nu? - Nope

Har du dumpat någon? - Ja

Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - Nej

Vem kramade du senast?  - Martin

Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - Om jag hade haft en? Nej verkligen inte..


SKOLA:
Är du duktig i skolan? - Ja det kan man ju säga
Har du bra betyg? - Ja
Har du fått göra om ett prov någongång? - Japp
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - Ja, många gånger
Sköter du dej i skolan? - Ja, mestadels.
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - Gör det varje dag, hehe..
Haft mobilen på lektionstid? - Yes
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - Yeah

FAMILJ:
Hur många är ni i din familj? - Blodsväg, 5 med mig.
Du bor tillsammans med dina föräldrar? - Nej inte med båda samtidigt
Trivs hemma? - Ja det är klart!
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - Nope
Har skrikit och slagit din mamma? - Skrikigt ja, men skulle aldrig ens höja handen mot henne.
Har fått en rejäl utskällning på sistone? - Nej, brukar inte få det så ofta hehe..
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - Hallå? Jag växte upp med två bröder liksom..
Vem betyder mest för dej i din familj? - Allihop!
Älskar du din familj oavsett vad som händer? - Ja!


VÄNNER:

Du har vänner? - Nej :( Haha jo..

Du brukar vara med? - Olika, men oftast Pauline, Golan och dom där :)

Vem/vilka var du med sist? - Angelica

Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - Ja, och det kommer jag alltid göra! I mina ögon är dom alltid fina, både på utsidan och på insidan.''Jag tar inte mina vänner efter utséendet, men konstigt nog har jag dom finaste''

Är det okej att ha kill-kompisar? - Har hur många som helst, så ja!!

Har du pussat någon av dina kompisar? - Många

Skulle du kunna döda någon av dina kompisar?  Ehhh nej?

Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - Nej det tror jag inte..


FJORTIS:

Du sminkar dej varje dag? - Nope

Putar med läpparna på kort? - Nää, kanske på driv ibland bara.

Tar kort på dina bröst? - Ja du vet :s

Använder foundation på läpparna? - Nepp

Super dej packad varje helg? - Nope

Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - Plattar inte håret så ofta, men fjortisfrisyr kan ju defineras?

Ditt hår e knallblont?- Nej


ALKOHOL

Har druckit alkohol? - Mhm

Vem bjöd dej på alkohol? - Haha asså! tänker jag ju inte säga. :)

Brukar du dricka alkohol? - Sometimes

Har du druckit öl? - Ja

Tycker du om öl? - Nej usch, fyfan!

Tycker du om vin? - Nää


KRIMINELLT:

Är det okej att vara kriminell? - Inte enligt mig

Vill du bli kriminell? - Nej, vill bli polis haha..

Varför gör du sånt här? - För att du ska ha någonting att fråga om.

Vad är inte okej med att vara kriminell? - Men du bryter ju mot lagen, bara det är töntigt?

Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? - Ja ohja, det är alltid trevligt

Har du suttit i fängelset?  - Nepp

Vill du hamna i fängelset? - Nöjjj


DÅLIGA TIDER:

Vart på dåligt humör den senaste tiden? - Nere kanske? Inte på dåligt humör. Är nästan alltid glad!

När grät du senast? - Kommer inte ihåg

Du har gråtit över en kille? - Aa

Vem bråkade du senast med? Oj, jag vet inte? :o

Du har fått ditt hjärta krossat? - Haha ja, tyvärr

Du mår dåligt just nu?- Nej inte för tillfället! :D

Av Golan & Jennifer - 28 juni 2012 16:26

What'z uuup Bloggen!   


Sitter i mitt rum och har precis ätit. Dagen har gått fett segt för mig, mådde fett dåligt va helt varm för en stund sen, men nu är det prima! Allafall bättre.


Snart ska jag börja klä på mig snabbt, sen dra mot Centrum. Ska möta Julia och som vanligt ska vi handla lite och dra till henne. Börjar bli en vana. Senare kommer Charbel och Bella dit också. Har inte träffat Bella på gangska länge, eftersom hon var utomlands i 2 veckor. Tro mig kan tänka mig att hon e brun.


Men hoppas ni får en fin torsdagskväll.. Så hörs vi nog ikväll, bless!






Ovido - Quiz & Flashcards