golanjenni

Alla inlägg under september 2012

Av Golan & Jennifer - 30 september 2012 22:20

Kom nyss ut ur duschen och det var hur skönt som helst. Är övertrött, har varit igång hela dagen med plugg och massa grejer. Så nu ska jag snart sova, ska plugga lite till bara. Börjar halv 11 imorgon, yey! Vi hörs imorgon. Godnatt / J

Av Golan & Jennifer - 30 september 2012 22:05

 

Av Golan & Jennifer - 30 september 2012 02:00

En sak som jag verkligen hatar är mobbning. Kände för att ta upp det här för att jag blir så arg att jag skakar asså. Såg en dokumentär i onsdags med mamma om en pojke som födds med en hjärnskada och därför såg lite annorlunda ut. Han verkade vara världens snällaste lilla pojke helt ärligt.. Han var genomsnäll, hjälpte sina föräldrar och syskon i hemmet, såg till att hans vänner inte råkade illa ut osv. Men hans föräldrar glömde totalt bort honom, och han blev både misshandlad mot, i och hem från skolan av jämnåriga. De kunde alltså stå vid busshållsplatsen och kasta ur sig ord som ''vi ska döda dig, hämta en kniv och skära av dig strupen och ingen skulle någonsin bry sig''. Han fick konstant höra sånna här ord. Varenda jävla minut. Och asså jag ville bara kasta tvn ut genom fönstret, var tvungen att stänga av den och gå därifrån. Kunde inte kolla. Ville inte kolla. Kan lova er att jag inte var långt ifrån att köpa mig flygbiljetter till USA och hämta hit honom asså. 

Hur fan kan man mobba en person? Trycka ner någon? Hur kan ens sånna grova ord komma ur en sån liten mun? Och hur kan man dessutom inte känna den minsta skuldkänslan? Inte känna sig det minsta dålig? Blir så jävla äcklad av sånt här beteénde. Det är rent ut sagt helt jävla vidrigt. Det här är det som upprör mig mest, för förstår mig verkligen inte på hur man kan tycka om att leva på det här sättet, att konstant behöva såra en annan person. Varför vill man inte se personer le istället? För vafan tjänar du på att se någon annan ledsen?

Så ni som läser det här och tycker det är kul tycker jag synd om för då har ni något allvarligt fel. Det är inte friskt. Snälla va med och ändra på dagens samhälle, för jag skäms att leva i det. Skäms åt dom som förstör en persons liv genom att kasta ur sig ord, och jag är, har alltid varit och kommer alltid vara på de svagas sida. Kommer alltid vara emot mobbning och allt vad de innebär, och jag kommer även föralltid även göra det jag kan för att stoppa det. Hade jag själv varit där så lovar jag att mobbaren hade skämts ihjäl och begett sig hem till sitt mörka lilla rum hemma hos föräldrar som inte lärt dom skilja mellan rätt och fel. Tack för mig. ///J
 
Men till er andra; Var er själva, visa det och var stolta över det. Alla är olika men det gör oss bara så jävla unika. Alla är fina på sitt eget sätt och det gäller faktiskt att man förstår det även fast man inte vill tro det. Alla i hela världen kommer inte att älska er, men ni måste ändå kunna stå stadigt kvar där ni står. Le mot dom och gå vidare :) och sprid er glädje till andra, för det kan göra så mycket.

Av Golan & Jennifer - 30 september 2012 00:33

Kom nyss hem, var ute med mina hjärtisar och den finfina Stoffe! Innan det var Ella här, min släkting ifrån helsingborg. Aaaah så länge sen jag träffade henne, typ 6 år sen? Har saknat henne! Så vi satt och prata om allting verkligen, och det är dessutom kul att snacka om skolan med någon som har gått i en ungefär likadan skola med samma principer osv, och som dessutom vill samma saker i livet. Dessutom blir människan bara vackrare för varje dag som går också! AAAH. 

Imorgon så blir det att inte sova så länge, måste plugga.. Har 4 inlämningsuppgifter och en matteläxa som ska göras. Sen ska jag även packa eftersom att det är pappavecka den här veckan, och sen blir det väl att ladda upp inför skolan på måndag. Måste krama och pussa lite på min mamma också, för hon åker utomlands på måndag. Till 35-graders värme och sol. Aaatja, inte avundsjuk här inte mihih. Menmeeen.. Så det blir inte så mycket bloggning imorgon, kanske slänger in ett inlägg emellan men det är inte säkert. Här får ni lite bilder från veckan sålänge. Puss //J
                         
HAHAHAHAHAHAHHAAHHAAHAHHA SÅÅÅÅÅÅ FUUUUUUUL

Av Golan & Jennifer - 29 september 2012 14:18

Ska iväg vid klockan tre till Stan med Stoffe.

Ska hjälpa min Brolle med kläder! Så det blir nice.. Vi kommer vara där några timmar sen kanske vi ska till Salem och möta Jennifer? Har inte kollat med henne än men vi får se vad en dag som denna har att bjuda på!

Av Golan & Jennifer - 29 september 2012 13:26


Vaknade klockan 12 idag med feeetaste träningsvärken. Åh jätte irriterande. Sen vaknade jag utav att min pappas kompis skulle fixa mitt rum där nere, dom ska fixa min nya garderob. Och just nu lägger alla mina kläder öööveralllt!


Allafall har precis ätit frukost och så. Stoffe messade mig nyss och ska möta henne idag. Men först måste jag duscha och allt och jag väntar på tills dom är klara där nere. Vilket tar tid..


Men uppdraterar ikväll eller något.

Skapa flashcards