golanjenni

Alla inlägg under januari 2012

Av Golan & Jennifer - 31 januari 2012 21:35

Hejhej! Kom typ precis hem, har ju varit ute med Golan, Stoffe och Tamara. Det var riktigt kul faktiskt, för alla var på bra humör och hade grym humor osv haha! Vi gick iallafall till unkan och var där en stund, spelade bordsfotboll sen gick vi ut och tog luft. Haha då hittade vi en isbacke som vi stannade och åkte ner för, PÅ EN PINNE! (okejdå en stock nästan) Haha och bara garvade ihjäl oss.. Bästa! Sen gick vi in och värmde oss på unkan igen, då satt vi och snackade med Natalie J och Beppe också, haha så sötaaa! Men efter det drog vi hem. Och nu sitter jag här och lyssnar på musik & ska snart gå upp och packa ner idrottskläder för imorgon och sen bara chilla. Tror det blir tidigt ikväll också, är rätt trött! Så vi hörs imorgon istället, om vi ens gör det, kommer ha fullt upp. Först skola, sen läxhjälp, sen sång, sen dans och sen öppet hus i Tullinge. Shiiiit kommer inte få någon mat, vet inte hur jag ska hinna med det liksom ? Men vi får se hur det löser sig imorgon. 
Godnatt sweeties / Jennifer
   
Bildbrist. 

Av Golan & Jennifer - 31 januari 2012 17:51

Shoo bloggen

Bloggar snabbt, som vanligt  var jag i skolan idag, var fett trött så kom hem och deckade ett tag. Hinner inte blogga snabbt måste torka håret sen ska ja ut och möta  Jennifer , Stoffe, och  Tami. Puss så länge!

Av Golan & Jennifer - 31 januari 2012 17:30

Aloooo den! Hur ni mor po den här fin dag? Bro? Debra den.  Schälf zooooo, mor jag suberbra den!! Licklig med min man Abu-Hassan ock vår fin barn!  Idak har jak varit ock köpt lite, på den jetebra affär LIDDLE.    Min born fick den stor affisch po den Justin Bäbbär ! Jeteklad blomma deeeeeeeeeeeen. Då nån amandHA rinkde maj, hon fille ha godis?   ? ?? varför hon är ute bli kväll ? ??  ? ? vart är hennes mama og baba ??!! klockan är suuu. Vilkommen til den fina blokk, GOLANJENNI, dom verklig tycka om ni komma hit!!! Den här blokk verklig vara lika känd som hon Kazzo, med den jetestor boob ock lipp!  Dom kan färkligen bli estoooora! Jag tror fagtist!!!!! Men forsätt kom hit igen, och kompentera också, dom tycka det är micket roligare om ni gör !! Okok? Tack so micke , haraaaam. Lof ande pis to all this pÄPPOL !! ! Pos po romphan den // Osa

En fiddeo po min kompiz. Hon vara micket rolikkk deeeeeen HAHAAHHAHHAHHAHAHA
 

Av Golan & Jennifer - 31 januari 2012 16:16


Fastnat i min hove deeeeeen..

Tjabalabalulu! Just nu sitter jag här vid datorn och pluggar lite. Ska snart städa rummet lite och efter det tror jag maten är färdig. Sen efter maten ska jag beställa ett nytt skal + skyddsplast till mobilen eftersom att det som jag har nu är helt retardo. Sen ska jag och mamma försöka fixa till ett recept som jag sen ska ta med mig till Hk:n på torsdag, för vi har ju egenvald måltid sen, och hon måste ha in alla recept nu för att köpa in alla råvaror och så. Sen ikväll, framåt sju någongång, sticker jag nog ut med Golan och två andra en stund, om det ens blir av.. Och när jag kommer hem blir det mer plugg! Kult!!!!! Fast vänta? Näääääää. Aja men nu måste jag börja sysselsätta mig, hörs snart!
Puss
/ Jennifer

Av Golan & Jennifer - 31 januari 2012 00:15


__________________________________________________________________________________________________
 


__________________________________________________________________________________________________




__________________________________________________________________________________________________
 


svängig lååååååt

Av Golan & Jennifer - 30 januari 2012 22:15


Haha denhär springer jag runt i helt osminkad denna kalla måndagskväll, charmigt!

Vi träffade inte Stoffe och Tamara som skulle ha kommit hit, för det blev knas, men jag och Golan träffades iallafall och sen mötte vi även Emelie och Nathalie ute. Jag och Golan gick iallafall och snackade till centrum, sen köpte vi en hallonsoda på ica som vi flummade med.. Haha bara my homie som förstår. Mathias och Martin var också med en stund, haha dom är två små sköna apor dom dära! Men trots att vi inte var ute så länge så var det ändå skönt med friskluft, okej det var lite för kallt, men man tänkte inte på det så mycket för jag hade för kul. Golan & jag är riktiga mongon när vi är tillsammans asså, ni kan inte ens förstå förnst ni ser det med egna ögon. Men det är kärlek! Mitt vänsterprassel Men nu ska jag plugga lite innan jag går och sover, så vi hörs imorgon finisar!
Puss ♥ / Jennifer
 


Av Golan & Jennifer - 30 januari 2012 18:39

ääär så fucking irriterad asså det finns inte, tror stoffe håller med mig. Som tur ska ja möta min glädje spridare snart, sen emelie. Puss

Av Golan & Jennifer - 30 januari 2012 17:30

Tja. Orkar inte skriva att det har varit dålig uppdatering för det har ni ju märkt men ni vet ju också att det beror på datorn hemma hos papi. Men nu kommer jag iallafall blogga som vanligt igen, iallafall så mycket jag kan, för har rätt mycket saker att göra i veckan, bl.a plugga och sticka iväg på öppet hus. Mer om det sen! Nu lite snabbt om veckan som har varit, för det har faktiskt inte hänt så mycket.

I måndags var jag, Golan, Pauline och typ 4 andra på ett möte på unkan som vi var frågade att komma till. Det var jättemysigt och vi ska även dit nästa måndag, för det är bara varannan måndag. I onsdags följde jag med Nikki och Nathalie hem till Nikki där även Micke va. Vi skulle skriva ut lite låttexter som vi skulle ta med till sången. Jag började ju i onsdags! Det var askul och jag tyckte faktiskt att det gick riktigt bra för att vara första gången. Men har mycket lära och ser iframimot att göra det också! Sen drog jag till dansen, och som sagt, jag blir alltid så lycklig när jag kliver in i danssalen, dansen är verkligen en stor del av mitt liv. Jag älskar att dansa och det får mig på bra humör bara jag tänker på det. Jag längtar redan till nästa gång när jag precis har slutat lektionen för veckan liksom hihi. Love! Och i fredags tog jag farväl av Pauline som åkte till Sälen och som kommer hem på onsdag. Ajjjjj vad hon är saknad, REDAN. Och det är fyra dagar kvar tills jag får se henne.. Men det är bara för att jag love:ar henne så muchoooo som jag saknar henne, hon lyser upp ens dag liksom & hon gör en en så himla lycklig. Haha just married eller? Man kan tro det ibland, hihi min fru! Sen på kvällen var jag bara hemma och tog det lugnt, hade värsta mensvärken så pallade inte dra ut. Men fick umgås med min älskade pappa då, det är alltid så kul, vi har typ samma humor och är som två barn när vi är tillsammans haha! Sen på lördag följde jag med till min familj + Emelie till ikea där vi köpte lite saker till mitt rum, Ä N T L I G E N, har ju bott med flyttkartonger i snart 3 månader. Haha men nu börjar det bli ordning iallfall. I lördags var vi ute, jag och golan + våra homies, va först på unkan men där var det kaos och snöbollskrig så vi stack till isbanan istället. Där smällde vi lite raketer och flummade osvosv. Haha vi hade skitkul! Men sen blev det kallt så alla stack hem! Bilder från ilördags:

Från vänster: Golan, Sebbe & Deihim. Sötaaaaa
 
  Från vänster: Mones, Sebbe & Golan. Mina hjärtan! 
    
  Från vänster: Amelie, Maria, Michaela, Golan, Mikaela S, Deihim, Mones och Sebastian ligger ner!

Och i söndags satt jag, mina systrar och Emelie och byggde ihop bokhyllor, riktigt duktiga! Sen städade jag rummet lite och duschade och såntdär. Sen skjutsade pappa mig till farmor där jag hämtade mina saker, och är jättenöjd! Men annars var det också bara en chilldag. Och idag hände det inget speciellt, var i skolan och snackade med Ida om livet och allt, har saknat henne jättemycket, så det var skönt att ta igen lite. Nu sitter jag och väntar på maten, sen sticker jag ut och träffar Golan och två av hennes kompisar som kommer hit. Vi får se vad vi hittar på, men det blir nog riktigt kul för är på jättebra humör. Haha! Men uppdaterar sen, puss! Bilder från idag:
 
Sebastian med Fanny i knät, och sen Patrick!

Hahahaha längdskillnaden!! Christian och Mohammad har kramkalas, naaaaaaaaaaw.
   
William, Christian & Momo har ett till kramkalas, mys!

Ovido - Quiz & Flashcards