golanjenni

Alla inlägg under januari 2012

Av Golan & Jennifer - 10 januari 2012 22:46

             # Shoo Bloggen

Har inte gjort något så tänkte spana in med ett inlägg.  Tänkte prata om "Swag" och hur jag ser på saken. Tror dom flesta håller med mig? Alla fall  folk använder Swag som en förkortning till " She want's a gentleman". Haha det låter roligt. Me alla fall ska säga hur ja tycker att Swag är.  Jag hatar folk som kommenterar en bild exempelvis på FB.. Dvs en tjej som har en grym keps och coola Air Max skor Och då är det någon  som typ skrive "Broooe deam u  got the swag". Man bara asså va?  Swag är inte någon som  har typ röda Converse? För mig är swag en stil/ personlighet som man är bekväm i. Som säger typ" här är jag". Som lyser upp!  Det är en nice stil som typ ingen har, som visar upp sig själv. (Personligheten).  Det finns flera kändisar som jag tycker har Swag, som Wiz Khalifa , Chris Brown osv.  Så snälla sluta bomba folk med typ en fin keps och skriv " omg swag ".  Men det är så som jag ser på saken.  Men kommer inte blogga mer idag  så säger  Bless så länge finisar.

  "Love life"

Av Golan & Jennifer - 10 januari 2012 18:37

              Hej bloggen!   

Hur mår ni? Själv är det fint fint! La mig igår dvs idagvid halv fem, man bara pigg tjej! Anyway drog vidare till skolan har saknat vissa faktiskt så det var endå kul.  Kom hem vid 2 och ja la mig direkt .. somnade haha! Fyfan va skönt, ska lägga mig vid 11-12 idag så jag blir pigg liksom, men har inget och blogga om så spanar in senare ;)

Av Golan & Jennifer - 10 januari 2012 02:43

omajgaaaaaaaaaaad!  Klockan är snart tre  och ja kan fuckin inte sova? Smsade just med Julia men hon somna just.

Kan nåon skjuta mig? Är så fuckin trött, hjärnan säger "sov" men jag kan inte sova. Har haft fett mycke sömn problem senaste tiden o det e inte likt mig. Vet inte ens va ja skriver eftersom jag tror jag  drömmer men jag e fortfarande vaken ? Do u gooot iiiiiiiiit, min syster e så söööööt hon snarkar smått hahaha. Ska dygna hela natten. Annars ska ja sova vid 4 eller något, när ja kan :(

Av Golan & Jennifer - 10 januari 2012 00:58

Brist på liv, va ute en stund idag med emelie och  pauline. Mina älsklingar, borde sova snart men vet inte om det blir av . Kommer nog dygna

Av Golan & Jennifer - 9 januari 2012 18:00

                                           # Sho Bloggen!

Dålig uppdratering i know, men jag sa ju att jag inte kommer blogga så mycket. Alla fall hur mår ni? Själv så är det bra, Har bara chillin' runt här hemma. Inge stress liksom. Lyssnar just nu på lite music, täntke efter  ska jag göra varje vecka asså länka några tunga låtar som jag tycker om? Vad säger ni om det? Anyway.. Har bara chillat hemma från igår, känns fett skönt endå. Skolan börjar imorn också.. Jag kommer nog dygna eftersom det är alltid så för mig dagen innan. Kan fuckin' inte sova liksom! Men jag spanar nog in lite senare och får se va jag skiver om då!  Bless


Av Golan & Jennifer - 9 januari 2012 01:53

HAHAHHAAHHAHAHAAHA hittade den här idag, gud vad jag älskar sånna männsikor.

Dom skiteri allt och gör något roligt av sig själv. DET HÄR E SÅ DU JENNIFER HAHAHAH ! ni måste titta på båda två, allt hon säger e så sant!

1. http://www.youtube.com/watch?v=eWl9-ZFoGzs

2.http://www.youtube.com/watch?v=_t9zQxmZ0C8

Av Golan & Jennifer - 8 januari 2012 23:02

  I'm Back!

Har faktiskt degat hela dagen här hemma så tänkte spana in med ett inlägg? Alla fall har bara chillat hela dagen här hemma. Rättare sakt  har det varit rätt skönt? Brukar aldrig vara hemma, eller jo oftare än förut. Liksom på sommarn är alltid ute. Men ni vet själv, nu när det är kallt och snö där ute är det skönt ibland och bara softa framför tvn med en filt och massa ljus. Kollade nyss klart på någon film som gick på tv, nice nice. Tvingade min mamma och kolla med mig haha. Lyssnar alla fall jsut nu på Chris Brown.  Snubben ger mig fett med insperation. Vet inte varför? Alla fall diggar Chris Brown som fan nu, han var ju bra också förut. Diggar alla fall han as mycket, han har börjat kicka mer rapp grejer som jag faller för. Han har också riktigt Swag! Diggar honom och han har ju färgat håret blont. Har ni märkt nu att många har börjat göra det? Kollade lite igenom och många killar färgar håret blont. Vissa passar det, men inte på alla. Ska forsätta softa en stund o ska försöka lägga mig tidigt.. Undra om jag lyckas med det? Men puss mina skööna blogg läsare. Bless   '

 

Av Golan & Jennifer - 8 januari 2012 22:06

..man inte har något att skriva om på vintern. True story bro! Dock kommer ju jag också att satsa sjukt mycket på skolan nu, det är ju sista terminen innan gymnasiet och man vill ju gärna komma in på sitt förstahandsval! Fast jag kommer blogga när jag har tid iallafall, vilket jag tror att jag kommer ha rätt mycket ändå. Kalasbra. Men den här veckan så kommer jag inte kunna blogga så mycket som ni vet, drar ju till pappa imorgon och ni vet ju hur fuckt up hans dator är hehe. Plus så har jag massa planer i veckan, så vi får ju helt enkelt se hur många inlägg som kommer upp under veckan. Nu har jag typ precis städat klart plus att jag har rensat gaderoben. Nu väntar en varm och skön dusch och sen ska jag sätta mig och ladda ner lite låtar till mobilen. Yep, hats my night haha. Så jag bloggar sen OM JAG ORKAR, annars antar jag att vi hörs när vi hörs. Höhö TTYLLLLLLLLLLL / Jennifer
      

Ovido - Quiz & Flashcards