golanjenni

Alla inlägg under januari 2012

Av Golan & Jennifer - 5 januari 2012 19:40

Kom hem för ett tag sen, en timma sen kanske. Kan börja med och säga att det var gryymt kul! Fast jävlar va trött jag känner mig..! I alla fall ska jag berätta lite hur dagen såg ut. Det började med att jag var skit stressad.. lite över ett så mötte jag upp Bela (hon bor typ 1 min ifrån mig) Där efter gick vi hem till Charbel en snabbis där Henok också var. Såg också min saknade Julia en snabbis. Sen gick jag Bella Charbel och Henok mot centrum och tog bussen till Pommac (vi orkade inte gå). Vi träffade på Pommac och hans mamma och åkte bil till fryshuset typ.. någonstans dära. Haha kan ju börja säga att Pommac's mamma är hur gullig som helst!    Alla fall vi kom dit. Vi började med och köra go cart! FYFAN VA KUL! Jag kom typ sist, dom andra gasade as mycket.. det gjorde jag också men min mobil hoppade ut hela tiden. Men fyfan va kuuul det var. Exakt som en riktig bil ju haha, banan var där emot helt okej! Det är ju endå Svergie's  bästa Go kart bana typ? Alla fall sen så skulle vi skjuta gevär..! Kan börja med och säga att det gick åt helvete..   fick minst! Fick 11 poäng? Dom andra fick typ 30! Sen körde vi något annat  vete fan vad det heter s u ..? Någonting. Aja sen körde vi sumobrottning HAHHAHAHHAHAHA JA DOOOOOOOOOG! Alla fall så var det bara det , vi ville köra go cart igen.. 10 min för 100 kronor. Men ingen pallade så vi drog till Rönninge och käkade på felino.. YUMMI! Och nu är jag hemma. Fyfan vilken skön dag endå.. Go kart var ju det bästa! Nu tror jag att jag ska kolla på X- factor som börjar snart.    Puss så länge !

 

     <3

 

Av Golan & Jennifer - 5 januari 2012 18:07
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Golan & Jennifer - 5 januari 2012 15:05

Hej! Som rubriken lyder så håller jag på att fixa mig. Ska ta bussen som går snart, ska ju träffa en killkompis i Huddinge. Måste bara sätta på mig en kofta, sen är jag klar. Efter att jag har träffat honom ska jag kolla med syster och hon kan möta upp mig där någonstans så kanske vi kan åka hem tillsammans. Mucke trefligt! Haha men aja, måste forsätta nu, uppdaterar sen. Poooos / J

Av Golan & Jennifer - 5 januari 2012 12:55

Börjar med och säga Goood Moorgon!   


Är fett stressad  Bella kommer när som helst hit, sen  drar vi till svampen och träffar Charbel och Henok. Där efter ska vi till Alexander ( Pommac ) och sen skjutsar hans mamma oss till fryshuset typ vid stan. Jag  Bella Henok och Charbel och hans syster fick nämligen biljetter till en äventyrsdag. Skit söt Pommac är så han bjöd oss. Jag vet inte riktigt än vad det är för akviteter? Men måste dra Puss!

 

Av Golan & Jennifer - 5 januari 2012 04:04

Sitter och snackar med Rickard Bejb och Michaela på skype, Pauline lämnade nyss.. Men mamma kom nyss ner och bad mig hålla tyst, råkade väcka henne haha. Hon brukar fan alltid sova tungt men nu, den kvällen som jag är piggast och är på mest skype-humör måste jag avsluta kvällen/natten med att säga hejdå till mina finisar.. Bajs! Men måste ändå sova snart trots att jag inte är trött, ska iväg imorgon och träffa en killkompis i Huddinge. Skriver innan jag sticker iväg! Puss på er alla sötnötar på alla grötaaaaar

Bild från isomras. En trött och osminkad tjej i en finfin hatt i Tumba. Kan det bli bättre?   

Av Golan & Jennifer - 4 januari 2012 23:34

Snackar just nu i skype. Va ute också lite, med Jennifer maria michaela amelie pauline. Bloggar senare tror jag! Puss

Av Golan & Jennifer - 4 januari 2012 17:48

Hej mina underbara!  

 

Igår var as trött, tror det är typ rekord.. snackade i skype i 4 timmar och 40 min typ. Nästan fem fuckin' timmar! Snackade först med Paulin' ! Jaaag dooooooooog!

Pauline: Asså jag börjar bli så jävla trött ska nog sova snart.

Jag: Haha ärlit "sätter på lite music"

Fem min efter

Pauline : zzzzzzzzzZZZZzzzzzz

Jag: AHAHAHHAHAHAHHAHAHA !

Så jävla bäst hon snarkade , så jävla söööööt!


Alla fall sen så snackade jag med Mickan, skulle typ sova vid 3 eftersom jag har vänt på dygnet.. men det avslutade med att jag la mig vid halv fem, fem. Alla fall vaknade vid 2 idag galet trött.. Kollade på Toop Mooodeell haha! Såg mig själv liksom, anyway ska duscha snart sen fixa mig och möta Gabriella, där efter kommer Pauline och Ida! Roligt! Tror Emelie oxå kommer.. men puss så länge !

Av Golan & Jennifer - 4 januari 2012 13:07

.. Skärholmen nu med syster och Emelie. Möter upp dom vid bussen, så vi hörs när jag kommer hem. Kram sålänge! /J

Ovido - Quiz & Flashcards