golanjenni

Alla inlägg under januari 2012

Av Golan & Jennifer - 18 januari 2012 22:45

Tjatja! Fyfan va skönt det var att duscha, känner mig som en ny människa nu haha. Men dansen var iallafall asrolig, har en askön låt med ett grymt beat som vi ska uppträda med i maj. Taggish! Och vi har alltid lika roligt tillsammans, dom får mig att må så bra! Menmen, sen hämtade farmor ju mig utanför och då drog vi direkt och köpte thaimat och sen rullade vi vidare hem till henne. Där åt vi, snackade lite och beställde hem några saker som kommer komma nästa vecka någongång. Ni kan få se då! Är iallafall sjukt nöjd. Ska shoppa i helgen också tror jag, vill ha lite nya saker och skapa lite nya outfits. Hatar att titta i min gaderob nu, är så trött på mina kläder hähähä. Men vi får väl se hur det blir med det! Aja, men nu ska jag hämta lite vatten sen ska jag kolla igenom några skolbroshyrer, sen blir det sängeeeeen. Har längtat hela dagen ♥ ! Vi får se vad som händer imorgon, orkar knappt tänka nu. Så i hörs imorgon, godnatt alla fina! Och kom ihåg, alla är fina på sina sätt. Puss på rumpan amigos! / Jennifer

Av Golan & Jennifer - 18 januari 2012 21:39

Hejhej, kom nyss hem från farmor, hon skjutsade hem mig till mamma. Ska hoppa in i duschen en snabbis, så jag skriver snart. Här får ni en grymt skön låt sålänge, älskar't! Den får mig på sjukt bra humör! bless / Jennifer 

Av Golan & Jennifer - 18 januari 2012 16:23

Fredags: Skulle ha hyrt en lokal i Nytorp och haft en överaskningsfest för Pauline och Nikaila. Allting var klart, tjejerna visste ingenting och alla hade hört talas om festen så dom hade köpt dricka och såntdära, sen så åker killen som skulle ha lånat ut lokalen till oss på bio. Och hade nyckeln med sig. Alla blev så sjukt irriterade. Så jävla lågt gjort. Så vi trodde att hela kvällen hade blivit förstörd, eller asså det blev den ju, men vi åkte vidare till unkan där det var en massa folk och sen höll vi på och flumma där istället. Ändå rätt rolig kväll trots kaoset. 

Lördags: Gick ut och mötte Golan och sen gick vi till unkan där typ alla var. Pauline va inte med, för hon hade typ gäster hemma som skulle fira henne. Menmen, sen kom också Vanessa och Tina dit och så spelade vi biljard och såntdära. Va allmänt mongo bara. Standard. Några grabbar hade varit och hyrt film också, så vi satte och sen ner på unkan och glodde på ''Hostel''. Sjukt äcklig film, och det sjuka är att det verkligen finns sånt där i verkligheten? Usch.. Det hela slutade med att jag och keff satt och höll om varandra eftersom att båda va rädda, haha han är så söt! Golan och Nathalie satt ihopklämda med oss också, thaha myyyz. Sen tog jag bussen hem där alla på unkan satt haha.. Roliga killar på busshållsplatsen också, försökte flörta när dom va fulla haha. Men det var en riktigt kul kväll!

Söndags: Chillade hela dagen, satt och kollade på några avsnitt ur ''Pretty Little Liars'' och sen mötte jag C i Huddinge och tillbringade typ hela kvällen där. Skulle egentligen ha följt med till skogen med Golan, Erik, Keff, Mohammad, Vanessa, Pauline och ja dom där.. Men vågade inte riktigt haha. Och allt blev så sent, så fortsatte bara chilla framför tvn när jag kom hem med chips och dipp tillsammans med systrarna. Mys!

Måndag: Va i skolan som vanligt, sen kom Paulines pojkvän Sebastian till våran skola och sen drog vi vidare hem till Pauline för att fira henne med några släktingar och kompisar till familjen och så. Hon fyllde ju 15 i måndags! Mitt hjärta. Käkade hamburgare till middag, och sen va vi på rummet och snackade och så tills gästerna kom. Blev facerapad av Sebbe också, han är riktigt störd asså! Men så jävla skön och hur snäll som helst. Är så glad för deras skull, dom är ju så söta att man dör! Jag vill ba äta upp dom där två sötkorvarna! Sen åkte jag och sebbe hem tillsammans eftersom att vi bor nära varandra, vi träffade även Mackan, Micke, Vanessa och Kärran på vägen så vi stannade och snackade lite med dom. Sen somnade jag rätt tidigt efter att jag ätit mackor och kommit hem hehehehe.
 
Igår: Va i skolan, en rätt soft dag faktiskt. Sen drog Pauline och jag hem till pappa för att gå ut med hunden. Sen åt vi nudlar och sånt där och tog en varsin glass på det! Haha kärlek. Det blev lite bästismys iallafall.. Sen drog vi hem till henne en stund, och plattade håret och lite sånt i väntan på sebastian. Sen kom han och då satt vi och snackade lite. Sen följde han med oss till bussen och då mötte vi upp Paulines mamma i tumba för att åka vidare till stan för att gå på öppet hus på Östra Reyal (stavning?). Nej usch, det var inget för mig. På hemvägen hade vi (skit)roligt, hahaha pauline det är bara du som fattar!  Så jävla kuuuuul. Amen sen åt jag middag och mackor, sen somnade jag typ nästan direkt. 


Idag; Va i skolan, som vanligt höhö. Sen va jag kvar i skolan lite, inte så jättelänge, men med mina homies. Asså jag var skittrött imorse, så jag satte bara på mig ett par mjukisbrallor, ett linne och enkofta med en halsduk och en bulle på huvudet utöver det när jag gick till skolan. Lite smink också, men vafan, spillerill! Men det var iallafall sjukt kul idag i skolan, det blir så mycket skratt när man går med min klass haha. Sen följde jag med Ida för att hämta hennes lillasyster på hennes dagis, sen gick jag hem och satte mig vid datorn. Nu väntar jag på att maten ska bli klar sen ska jag på dansen. Den har börjat igen, så jävla kuuuuul! Taggatagga!!!!! Efter det hämtar farmor mig utanför dansen sen åker vi hem till henne och beställer några saker, sen ska jag hem och duscha och sen snarkaaaaaa. Kult! Men kan uppdatera snart. Puss sålänge! / Jennifer

Av Golan & Jennifer - 15 januari 2012 22:00

         I'm here , again!  

Kom hem faktiskt för ett tag sen. Mötte upp Sebastian, Mohammad, Pauline , Vanessa  , Keff, och Erik i centrum. Sen gick vi till Målarstigen och tog bussen till Söderby där vi var.. Men vi drog hem då efter ett tag. Har inte hänt så mycket heller idag bara tagit det lungt. Mitt internet fuckas ibland så ibland när ja ska blogga så går allting bort! Menmen det är bara och skriva om.. Imorn är det alla fall en ny dag, Pauline fyller år  då också hihi. Grattis i förskott. Anyway gangska lång dag, slutar vid halv fyra. Puss!

  Så jävla sant!   

Av Golan & Jennifer - 15 januari 2012 17:03

Heeeejsaan bloggen   

Vad händer? Själv gör ja inte så mycket, lyssnar på music och sånt. Det är söndag idag inget speciellt. Dom är fett tråkiga med det är endå skönt för det är en slapp dag liksom ny vecka och en ny start. Har faktiskt inget och säga, har bombat bloggen med massa inlägg och Jennifer har typ inte bloggat -.- Alla fall vid sju ska ja mot centrum och möta Mohammad. Vet inte vilka som kommer än med kommer möta Jennifer också. Vi ska alla fall till Söderby och aa... Mer vill jag inte säga haha. Men bloggar senare? Puss!

Av Golan & Jennifer - 15 januari 2012 00:20

         Shoo bloggen!

Kom hem vid halv tolv, mötte upp Jennifer o vi drog till unkan. Vi kollade på film och så rätt nice.

Alla fall lyssnar just nu på One Direction - One Thing. Har fasnat för dom. Dom e så fina, jag lovar! Är kääär i låten ni måste lyssna. Dom har blivit galet kända har jag märkt men aa. Här har ni alla fall låten!




http://www.youtube.com/watch?v=Y1xs_xPb46M i 'm in love..

Av Golan & Jennifer - 14 januari 2012 17:10

Vad gör ni     

Själv gör jag faktiskt inte så myket, lyssnar på music. Tar det bara lungt, hittils har dagen vart helt okej. Har kollat på tv och bara chillat. Senare ska jag nog möta Jennifer!


Alla fall vill bara säga det här till er.. ni måste bara vara er själva. Vissa folk känner sig obekväma och försöker bajta andra men det är fel. De enda sättet en männsika är speciell på sitt sätt? Är och vara sig själv! Jag tycker synd när folk är underbara på sitt sätt, men känner sig oskäker på sig själva. Jag kommer alltid vara mig själv livet ut, darför ja tänker bara att det finns en Golan, och det är jag. Jag kommer alltid vara den jag är. Jag älskar o sprida glädje o visa mina vänner att jag älskar dom på ett kärleks full sätt. Det är så jag är. Så gott folk där ute, va er själva det e då ni blir älskade. 


Förlåt också för att varken jag eller Jennifer inte bloggar lika mycket, men det finns inget man kan blogga om? Kan inte någon kommentera lite tips på vad ni vill vi ska skriva? Jag kommer blogga då och då när ja har något och säga och sånt. Men Puss så länge!

 

Ovido - Quiz & Flashcards