golanjenni

Direktlänk till inlägg 1 april 2013

G'/ 1 April

Av Golan & Jennifer - 1 april 2013 14:41

1:a April idag!   

Har ni lurat någon? Det gjorde sååå ont i mig men jag lyckades lura Jennifer ganska grovt för ett tag sedan! Haha lite kul faktiskt!

Allafall så tar jag bara det lungt just nu, har nyligen fixat kik också, hihi golanamin där!

Idag är det allfall en solig dag, vad ska ni göra? Själv ska jag in till Sollentuna vid 18:00. Vi ska till en resturang och där inne kan man röka VP och äta, jättemysigt! Vet inte säkert vilka som ska dit än men tror det blir jag, Frida, Allé, Louris, Emmy, Sanna, Celina, Sofia och kanske killarna, Bondi, Chris och Lamin!

Så det blir säkert as trevligt! För och fördröja tiden svarar jag på lite frågor!


Vad är klockan? - 14:48

1. Fullständigt namn- Golan Amin

2. Ålder? -  16
3. Vart bor du? Salem/Rönninge

4. Bor tillsammans med? Lillasyster, Storebror Mamma och Pappa

5. Färg på ditt hus?  Grå/Vit
6. Hus eller lägenhet? -  Hus
7. När fyller du år?  21 Agu
8. Klass? -  SABET12A Samhällskunskap INR:beteende idrottsinriktning
9. Något jobb? - Nope
10. När gick du upp i morse? – 11
11. När ska du sova? - Vet inte? Runt 1-2 på natten?
12. Duschat idag?  Nej, snart
13. Kramat någon idag?-  Nej
14. Pussat någon idag? -  Nej

15. Vad har du ätit idag? - Frukost, Speciel K med banan, och ska äta nu snart igen höhö!
16. Dagens klädsel? –  Har inte bestämt ännu
17. Dagens smink? - Sminkar mig inte
18. Dagens sötnos? - Svårt och välja 1

19. Dagens roligaste? - När jag drev med Jennifer, höhö

20. Har du många vänner? -  Njae? Inte många näära tror jag
21. Hur många har du kysst?- Vet inte? Räknar inte?

22.Vem kramade du senast? - Min moster

23. Hur många har varit otrogen mot dig?  Nej, men tror 1 har det
24. Har du pojk-/flickvän? Nej
25. Vem pratade du med i telefon senast? - Pappa
26. Vem fick du senast sms ifrån? - Jennifer
27. Film? -  A Walk To Remember
28. Låt? -  Åh finns många!
29. Mat? - Tacos

30. Dryck? - Ramlösa

31. Göteborg eller Stockholm? Stockholm

32. Hav eller pool? Hav

33. Fanta Exotic eller Coola? Hmh.. svårt, men just nu är jag sugen på Fanta Exoootic

34. Ute och festa eller hemma och mysa? Beror på!

35. Senast du var lycklig? Är lycklig nu

36. Senaste du var full? Förra helgen

37. Senaste du bajsa? Igår

38. Senast du  kysste någon? Förra helgen

39. Senast du var hög? Längesen!


Vad ska du göra nu? ÄÄÄÄTAAA!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Golan & Jennifer - 20 maj 2013 13:22

Tjaaanääää!    Har inte bloggat på riktigt länge man jag tar inte ens bloggen seriöst och bloggar bara när jag har lust. Men i helgen så har jag faktiskt tagit det chill, förra veckan så chillade jag galet, va på dansuppvissning sen tog det lung...

Av Golan & Jennifer - 14 april 2013 22:16

Jag som trodde att jag klarade mig ensam så bra, men sist jag såg dig så satt känslorna kvar, ja hur kunde jag vara så naiv? Ja kunde jag vara så naiv?, varför känner jag såhär det förvånar mig, och nu ångrar jag mig grovt att jag såra dig.   ...

Av Golan & Jennifer - 9 april 2013 21:21


Don't forget that! Gaaaayyyteeext haha!  

Av Golan & Jennifer - 5 april 2013 14:10


  Whoooooooooop Whooooooooooooooooooop!    Är allting bra med er? Här är det fett nice, solen skiner in till mitt rum! Idag vaknade jag vid 11, gick upp gjorde mig en god frukost och tog det lungt, och nu har jag precis kommit ur från duschen!...

Av Golan & Jennifer - 2 april 2013 13:30

Humöret är på topp!    Det är viktigt och ha posetiv energi hela tiden finisar, va runt folk som ger dig energi då blir allt mycket lättare! Jag kunde inte sova så bra inatt, kom hem vid halv 1 igår och efter vi hade vart på resturangen och rökt VP...

Ovido - Quiz & Flashcards