golanjenni

Alla inlägg under februari 2012

Av Golan & Jennifer - 29 februari 2012 23:08

Fuck my life! Påriktigt!

Har precis kollat klart lite på Big Brother och känner mig absolut inte på topp! Är fett hängig.. är förkyld och har feber lite smått, och största värken i magen. Jobbigt! Hoppas ja mår bättre imorn, tror jag stannar hemma imorn också. We Will Se. Men säger godnatt för kommer nog inte spana  med ett inlägg senare! Godnatt sötisar

 

Av Golan & Jennifer - 29 februari 2012 20:48

 What's up!
Vad gör ni? Själv gör jag inte så mycket, skulle ut en snabbis med Emelie men orkade inte.. så tar det bara lungt här hemma.  Har en fet luuust och bah gå ut och lira fotboll, jag skiteri snart ska jag ut och köra lite. Saknar fan det. Kollade också på matchen ,  Island  VS Montenegro.  Tung match! Allafall ska tjocka i mig lite sen bara  chilla.. Tänkte spana in med en låt! ÅÅÅ näääk o nimo  kör om om igen, Nääääk i hjärtat asså! Lyssna & Njut 

 

Av Golan & Jennifer - 29 februari 2012 14:42

Har precis ätit lite frukost och hängt upp lite tvätt åt mamma. Vaknade lite väl sent idag, men med tanke på att jag har gått upp rätt tidigt dom andra dagarna och för att jag och Angelica ska dygna ikväll så kändes det behövligt!  Men ska snart slänga in en till tvättmaskin (haha mormor ftw) och sen ska jag ta och plinga Angelica! Sen blir det väl att fixa iordning sig för att sen bege mig dit. Uppdaterar snart! Puss / J

Gårdagens facelook!  

Av Golan & Jennifer - 29 februari 2012 13:21

 Good Morgon bloggen!   

Allt bra? Själv är det helt okej! Solen skiner -----------------------> Sommar snart   

Juste det är skit jobbigt och uppdratera den här fucking bloggen, gjorde ett inlägg igår och den kom inte ens upp?

Allafall så pumpar jag music, inget ovanligt. Och det där med att Jennifer skrev om mig " 8 saker om Golan" Hon prickade alla rätt! Jennifer ja visste inte att du hade en sån koll på mig?  Haha alla fall ska jag snart kolla på lite tv och chilla gaaalet, spanar in senare.  Bless    Asså fett söta gubbar!

Av Golan & Jennifer - 29 februari 2012 01:48

Hej hörrni, ville bara tipsa er om den här tjejens blogg. Jag känner inte henne, men fick intrycket av att hon är en sjukt stark tjej som dessutom vet vad hon vill och som är både omtänksam och vacker när jag kollade på videon hon berättar sin diagnos i. Trots att hon får sjukt många negativa och taskiga kommentarer varje dag, så fortsätter hon att vara den hon är. Hur starkt är inte det?! Ville bara uppmärksamma henne för er, för det är precis sånna här tjejer som det borde finnas mer av. 

Här kan ni se videon också, så att ni fattar vad jag menar; http://ooliivias.blogg.se/2012/february/berattar-vad-som-har-hant-med-mitt-oga-till-e.html#comment


LÄNK LÄNK LÄNK LÄNK LÄNK LÄNK LÄNK LÄNK LÄNK


 

Av Golan & Jennifer - 29 februari 2012 01:45


/ Jennifer

Av Golan & Jennifer - 29 februari 2012 00:57

   


 

Låt mej börja presentera världens finaste , mest vackraste person! Sonia Butros.! Hon är underbar, till och med Stockholms Positiva skrev om Sonia. Sonia är en frisk fläck! Hon har en skitfin personlighet, och hon är jätte väcker, KOLLA BARA PÅ HENNE? Asså kvinna har alltid undrar varför du är fucking singel! Kolla hur många som tycker du är vacker, dags och haffa! Jag vet va du vill ha, en mullat eller en swaaaag! SÅ LYSSNA KILLAR, HAFFA DEN HÄR BRUDEN HON ÄR UNDERBAR. Liksom kolla bara. Du vet själv hur många gånger jag & du har haft det här samtalet om kärleks livet! Ren kärlek till dig sonia, du förtjänar en man  som behandlar dig som en prinsessa!   

Av Golan & Jennifer - 29 februari 2012 00:23

Hej finisar! 
Kom hem för två timmar sen kanske, var ute med Golan och David. Först skulle jag ha mött Golan vid våran egna mötesplats, men mamma skulle skjutsa mig hem till pappa så att jag kunde hämta några saker innan så hon fick möta mig i centrum istället. Sen när vi möts i centrum hade vi ett stort kramkalas, sen hoppade vi på bussen som David satt på. Och så åkte vi till donkeeeeen! Eftersom att jag redan hade ätit, tog jag en hallonpaj och sen en milkshake, men det var jävligt gott det med! Annars satt vi och asgarva där bara haha. Sen gick vi runt i Tumbacentrum i väntan på bussen och sen när den kom så tog vi den till unkish. Och det var typ en man som satt och sniffa på bussen? Asså skum människa, man såg ju liksom? Aja whatever.


På unkan mötte vi Vanessa, Tina, Martin och några. Annars var det bara lite annat folk, orkar inte skriva alla. Sen kom även Nikki, Fanny, Mikkan och Natta, så vi umgicks ju med dom lite. Sen när David gick hem med några andra, spelade jag och Golan biljard. Men hon fick damp på slutet haha! Sen när unkan stängde sa vi hejdå till alla och drog med Sebbe till Filmis. Köpte lite godis och sånt. Sen drog vi till skolan och hade många djupa diskussioner, haha skoooooolan. Muppigt på lov, men det var faktiskt mysigt. Aja men nu sitter jag iallafall här invirad i en filt och med en kopp te i handen och snackar med lite roliga personer på fb. Har precis käkat lite godis och några piroger också, haha fettotime! Men vafan, no blame. Annars can we blama' it on Akon! Thaha. Aja men här får ni några bilder från kvällen, inte dom bästa men haha vafan skitsamma. Uppdaterar strax! Puss/J
           

Ovido - Quiz & Flashcards