golanjenni

Alla inlägg under januari 2012

Av Golan & Jennifer - 13 januari 2012 22:35

Hejsan bloggen ...!

Ska berätta om min dag.. hur den har varit jag säger bara en sak " fail ". Det började med att jag stressade till cetrum för och möta Micke vid sex. Vi skulle nämligen försöka hyra en lokal. Som ni förstår skulle vi göra en överaskningsfest till både Pauline och Nikaila.  Ska inte gå in på detaljer alla fall , jag mötte upp Micke senare vid sju i Rönninge med Nathalie vi va skit irriterande. Och allt avslutade med att vi inte kunde hyra lokal skiten. Ja blev så arg att jag började gråta. Asså va så himla sur det var min största önskan och göra Nikaila O Pauline glada. Jag blev så besviken.. Anyway  vi drog till unkan alla fall och spenderade kvällen där.

  Bild från idag. Jag o Pauline. 


Du anar inte hur mycket ja o jennifer ville lyckas med allt men det gick inte..  hoppas du insåg ändå poängen med det hela

Av Golan & Jennifer - 13 januari 2012 16:15

                            # Shoo Bloggen !

 

Hur mår ni? Själv är det bra! Kom hem för en stund sen från skolan.. slutade halv 3 men stannade kvar med Julia Pauline och Jennifer, mina homies. Allafall. Ja kan inte avslöja ni får nog veta idag senare eller imorn men jag hoppas och ber till gud att en sak ska funka :( asså det är min största önskan just nu!


Alla fall, jag tycker ni borde kommentera? Skadar väl inte? Släng in en kommentar! Jag vet inte om jag hinner blogga mer idag men jag ska verkligen försöka.. vet inte heller hur min dag riktigt kommer se ut idag, men jag hoppas den inte blir så som den brukar vara varje Fredag! För idag måste allt funka inom någon timma..! Bara och hoppas , eller hur Jennifer? Men tänker spana in med en låt.. Tinie Tempah - Till i'm Gone FT. Wiz khalifa.

Älskaaaaaar låten! Bombade den i somras och nu lyssnar jag på den igen.. tröttnar inte!

Av Golan & Jennifer - 12 januari 2012 23:17

I äm back .

Jag vet att ni saknat mig haha driver. E fett flummig? Alla fall skolan idag var rätt nice helt vanlig liksom. Sen som jag skrev gick jag ut, Träffade först mitt vänsterprassel ( Jennifer ). Sen kom Jemie o Pauline samt Nikki. Vi drog till unkan och bara chillnäni. Okej seriöst ska sluta skriva för idag, ja svär imorn kommer försöka blogga mer ska föörsöka. Bless

Av Golan & Jennifer - 12 januari 2012 18:44

Är skit stressad, ska möta Jennifer snart så bloggar snabbt. Skolan var helt vanlig idag, inget nytt. Alla fall ska nog till Unkan med Jemie Jennifer Pauline och Nikki Natha o Micke tror jag? Alla fall nicenice. Bless så länge

Av Golan & Jennifer - 11 januari 2012 22:29

Kom hem för en stund sen, har duschat och sånt. Det blir ettkort inlägg och Jennifer du och jag har inte snackat om det här men säger det nu.. Ska vi sluta blogga? Liksom ja funderar också på inaktivera min FB. Ska satsa sista nu. Plus det känns gangska onödigt och blogga? Man har ingenting och skriva om på vintern , men ibland ere skönt och skriva av sig. Men  vi får se vad Jennifer säger? Vi kanske tar en liten paus tills våren/sommaren kommer? Vad tycker du Jennifer?

 

Visst är det skönt och blogga ibland.. me vi får se hur det blir!

Av Golan & Jennifer - 11 januari 2012 21:32

Tjolelolo! What's up? - My penis. Haha skoja, har fett tråkigt! Sköljde precis av färgen från mitt hår när jag stod i duschen och fönade det sen. Im a brunette now cool huh? Haha skoja.. Men det är faktiskt bara en toning, så färgen försvinner efter 24 dushar. Men ville testa att va brunett ett tag och om jag trivs så kanske jag blir brunett en längre tid. Känns sjukt skumt med mörkt hår, men absolut kul att testa nåt nytt. Man känner ju ibland att man vill förändra sig lite, kanske att man klipper sig, färgar håret, testar en annan sminkning osvosvosv. kom igen tjejer, vi  har väl alla varit där?    Haha men aja, nu gjorde jag iallafall min förändring så ja hehe.. Aja whatevvvvs. Har inte hänt så mycket i veckan, kanske beror på att det bara är onsdag?    Haha nämen vi började ju iskolan igår, det kändes faktiskt riktigt bra. Är konstigt nog taggad för den här terminen, kommer hända så mycket roligt! Spexfoto, skidresa, naturdagar, camping med klassen, balen jamen ni förstår ju själva?  Hihi askul. Idag händer det väl inte så mycket mera, ska kolla tv och äta blodapelsin och snacka med min fina syster och bara ta det lungt. Skulle ha följt med Golan, Pauline, Jemie och Emelie ut, men kände att jag inte hann det tyvärr. Men de hade nog roligare utan mig idag! :) Imorgon börjar jag tio över 10, ska gå upp lite tidigare för ska ut med hunden innan jag sticker och så. Första lektionen är svenska -.- Bitch till lärareeeeee. Blir så trött! Men sen är det iallafall idrott!! Sjukt kul  Sen får vi se vad som händer imorgon, kanske kan dra ut imorgon och göra något istället? Har ju mitt busskort nu så får se om vi kan åka någonstans och flumma eller om vi bara är på unkan eller nåt? Men nu börjar filmen som jag ska se, så vi hörs! Puss på er finisar!! / Jennifer

P.s Vill ni att jag ska lägga ut en bild på mig som brunett?   

Av Golan & Jennifer - 11 januari 2012 19:05

 Whaaaaaaaaaaaaaaaaaat'z gooood in thaa hoood!

Helvete vilken natt jag hade, i fuckin två timar låg jag i sängen tills ja öppnade datorn. Sov vid halv fyra menmen. Idag var det en helt vanlig skoldag.. påvägen hem så snackade ja nikki och Paulin typ i en timme om inte mer? Deam asså haha! Allafall vid 8 ska jag, Jemie , Nikki, Pauline och Jennifer gå en liten promenad hihi. Vi får se vad vi hamnar? Men bless så länge

Av Golan & Jennifer - 11 januari 2012 01:54

Asså ajdhakdjkadasdhjkad ahkjda VAFAAAAAAAAAAAAAAAAN! jävla fitt sömn problem seriöst! Klockan tolv la ja mig, ja smsade med Pauline sen så sa vi godnatt, hon somna. JAG VA I SÄNGEN TILLS  KLOCKAN 1. ASSSÅÅ JAG VILL BARA SOVA :( ! 2 dagar i rad dygna? ja orkar inte...

Ovido - Quiz & Flashcards