golanjenni

Alla inlägg under januari 2012

Av Golan & Jennifer - 4 januari 2012 03:47

DÖÖÖD,  har suttit och snackat skype i 4 timmar.. snackar med michaela just nu, e inne på chatroulette o vi försöker hitta varandra, ska sova snart puss

Av Golan & Jennifer - 4 januari 2012 01:25

Snackar just nu med Pauline, vi har snackat i två timmar nu typ! Hahaha mellan himmel och jord, bloggar kanske senare innan ja går och lägger mig , puss!

:p

Av Golan & Jennifer - 3 januari 2012 22:30

Hej finisar! Har inte gjort så mycket idag, vaknade med värsta huvudvärken, så jag gick och bredde några mackor och sen gick jag och la mig på soffan framför Disney. Mucke trefligt! Haha.. Sen vid typ 4 åkte jag och min yngste bror hem till pappa där vi åt och slog in några paket till Jocke. Sen åkte vi hem till han och firade honom, han fyller 23 imorgon egentligen, men då ska han jobba, ha fotbollsmatch och gå på krogen med kompisar så vi tog det idag istället. Haha aja, sen fikade vi och så, men sen drog vi hem igen. Mötte Emelie i porten och hälsade på henne och så, men sen åkte vi hem till mamma. Jag skulle egentligen ha gått ut med Golan, Pauline och Nathalie också men det spöregnade ute så ingen pallade riktigt haha. Så nu sitter jag här framför datan efter att jag har kollat på en skitskum film, ska snart springa och hämta värmekudden och en kopp te till mig. Micket längeseeen! Miss my cup <3 Hihi. Aja, men om en stund tänkte jag sätta mig ner och skriva ''hjärtan'' på allas profilbilder, la ut en statusgrej för några minuter sen haha, men tar det efter jag har lindrat min huvudvärk lite. Så vi hörs om sisådär en halvtimme eller nåt! Pos på romphaaaaan / J
 

Av Golan & Jennifer - 3 januari 2012 22:27

Va gör alla?

Seriöst du Jennifer.. BÖRJA FAKIN BLOGGA? Alla fall har ruttnat hela dagen, gick ut en snabbis vid 8 mötte upp Pauline & Nathalie. Jag skojjar inte ja frös som in i helvete, det öös regnade.. Min jacka är as blöt. Alla fall vi drog till unkan.. och man kan ju säga att vi var super snygga! Alla fall det stängdes halv 10 sen så bästemmde vi oss för och dra hem. Nu sitter jag här och lyssnar på cover's hihi.. Är inne på MSN också. Saknar MSN fan haha! Anyway bloggar nog senare Puss!

Av Golan & Jennifer - 3 januari 2012 13:41

Tjeeenareee Snyggingar!

Hur mår ni? Själv är det super bra! Vaknade av att Beylula smsade mig och sa att hon är i Svergie nu.. hon kan va världens irriterande lilla apa, men jag har saknat henne som in i helvete. Alla fall sen gick jag upp kollade lite på tv och åt frukost. Kul va? Idag vet ja inte riktigt vad jag ska göra, ska snacka lite med Tamara och så. Jag får ta dagen som den kommer liksom, vad den har och erbjuda mig hihi! Alla fall asså jag svär jag kommer skjuta mig sjääälv om den här killen som ja kommer länka inte blir något stort, asså lyssna på hans coover's. Han gör någonting eget utav låten. ASSÅ JAG E KÄÄÄÄÄR JA DÖÖÖR! Ni som har mig på FB kolla vilken låt ja la upp också med honom, Drake- Marvin's Room. Han gjorde coover på den också och han gjorde den as bra.  Men hans miner e skit roliga men han sjunger skitbra, plus han har jätte söta smile gropar. JAG SVÄR OM INTE HAN BLIR UPPTÄCKT JA KOMMER..........aah här har ni alla fall en cover han gjorde med Rihanna - we found love, jättebra!

Av Golan & Jennifer - 3 januari 2012 03:05

Snackar just nu med Daniélito Bazinga. Asåå jag o han de finns inga ord för hur cpe vi är, vi har ingeeeeeeeeeeet liv. Sitter och sickar röst klippar till honom på msn.. fett länge sen hahahhaha. ASSÅ FETTO VI BORDE DRA TILL MONGOLIA. Alla fall biffen mobbar mig nu, fuck u Bazinga. Alla fall du är bääääääst Hermano Lindo Tkm! Hur är min spanska    Alla faaalll du är bääst, god hjärtad allting ..! BARA SÅ NI VET LYSSNAR DANIÉL PÅ GAY MUSIC.. ASSÅ HAN ÄLSKAR TYP FJORTIS DUNK! jag vill sova, tror ja ska sova vet inte va ja pratar om? Puss på er, Daniél hälsar (säger vi)   Du liknar min höögra.. driver du e så söt i ljuset ! Hälsa din syster pussa henne från mig, och bazinga glöm inte " vi ska vara allra bästa bästa vänner " ( låten )

Av Golan & Jennifer - 3 januari 2012 02:04

Assåååå sorryyyy! Orkar inte blogga vissa dagar hahaha... det är fan lov, jag sover, är ute, äter, sover eller äter? då sitter jag inte vid datorn liksom hähähä.. Men asså nej förlåt, men ska försöka blogga lite mera! Aa iallafall, hände inte så mycket igår, det var ju söndag och såntdära.. Och idag vaknade jag, och det blev som sagt inte som jag och Golan hade tänkt oss. Vi drog inte till centrum som planerat, utan jag drog till Huddinge och träffa en killkompis istället. Sen va vi typ hemma hos han och kolla film och så. Trevligt! Sen åkte jag tillbaka hem, stressad som fan, för Golan och smsar mig hela tiden om jag är klar snart. Men det var jag liksom inte, blev fett stressad, för alla smsade samtidigt och när jag precis hade svarat på ena så svarar den andra och såntdär ni vet. Och jag skulle äta bara, men inte fan fick man det ! -.- Haha skoja, nu ska jag inte va fet   Nämen seriöst, när man väntar på golan så får man vänta tills man får rynkor och när hon väntar på en så måste man skynda sig så att man glömmer och göra vissa saker. Skit irriterande! Men love you still sötbulle. Amen sen stack jag iallafall ut med Ida, Natta, Emelie, Golan och Nikki. Vi drog till nytorp där typ några killkompisar hade hyrt en stuga (?) Haha vi fattade inte varför, men när vi kom dit så var det värsta draget. Så det slutade med att jag, Nikki och Christian lekte titanic och dansade en stund lite akrobatiskt haha. Bästa!! Amen sen hjälpte vi till att städa lite, sen fick vi springa till bussen som bara går en i timman, och åkte till Rönninge station. Sen drog vi till centrum och mötte upp Jemie och hennes pojkvän, sen kom även Pawo. Vi chillade lite vid plaskdammen, haha standard! Nämen sen gick vi hem och nu har jag inte gjort så mycket annat ikväll. Vi får se vad som händer imorgon. Puss! / J

Av Golan & Jennifer - 3 januari 2012 00:23

Kom hem för en stund sen. Ska berätta lite va ja gjorde. Vid 8 gick ja ut och mötta Nikki Ida Nathalie Emelie och Jennifer. Jennifer e så seg på och äta! Alla fall ci chillin' lite runt. Sen så tog vi bussen till Nytorp och mötte upp Patrick Mones Keff Martin och så.. Vissa va ju as packade haha. Men det va rätt nice, där efter vid halv elva tog vi bussen till centrum och mötte upp Pauline och Jemie och hennes kille Alex. Nice nice dag liksom. Tänker spana in med ett fakin bra låt som jag har veeerkligen fasnat för.. NI MÅSTE LYSSNA!

 ÄÄÄLSKAAAAAAAAA

Ovido - Quiz & Flashcards