golanjenni

Alla inlägg under januari 2012

Av Golan & Jennifer - 8 januari 2012 17:14

Shoo bloggen!

Hur mår ni? Själv rullar det fint chillar hemma nu .  Tänkte efter nu och orkar jag blogga? Liksom kommer nu satsa på skolan och har annat för mig. Och allvarligt talat har man typ inget och blogga om under vintern. Mest på sommarn? Kommer  blogga  tror jag , men inte lika mycket. Bara så ni vet. Bless

Av Golan & Jennifer - 8 januari 2012 15:35

Tjooooo! Tänkte berätta lite om gårdagen nu. Jag mötte ju upp Golan och Pauline på unkan, sen spenderades kvällen där. I början var det rätt dött, asså vi gjorde typ inget. Så Pauline stack hem.. Och typ 1 timme efter så hade Jag, Golan, Michaela, Maria och Amelie så jääävla kul. Vi satt och spelade med andra ord vid bordet, så springer två ur personalen runt och kastar en röd plastboll på varandra, haha ingeeeet liiiiiv! Amen iallafall, sen typ ger dom upp så Erik tar upp bollen och kastar på mig men först sket jag i det och forsatte spela med maa brudz.. Men sen kommer Tina och kastar bollen igen och säger att det var från Erik så då tar jag bollen och får in en riktig fullträff i huvudet på honom hahaha. Så vi hade ett litet bollkrig hähä. Sen så pallade vi inte spela med andra ord längre så vi lämnade in det och så. Sen tar Golan min mobil medans jag är på toa (hon glömmer sätta på ljudlöst så när jag ringer till min mobil så hörs min ringsignal i hennes ficka.. )  så vi typ jagar varandra genom hela unkan, haha fett zkoooj. Sen höll jag och Golan på och flamsa som vi brukar och garvade som i helvete, som vanligt. Nämen seriöst, man har alltid kul med Golan! Promiseee. Aja, men det var typ gårdagen, för sen följde jag bara med Golan till bussen och sen gick jag tillbaka till unkan och hämtade Michan, Tina, Amelie & Marre  och sen gick vi hem. Sen snackade jag skype en stund och sen somnade jag hehehe. Kul kväll!


Just nu; Kollade nyss klart på ''Jag saknar dig'' med mamma och nu sitter vi och kollar på tv bara. Ska gå upp när programmet är slut, för jag måste städa rummet, rensa gaderoben och packa väskan eftersom att det är pappavecka imorgon. Sen blir det upp halv sju imorgon, ska följa med mamma till jobbet imorgon och hjälpa till. Det är faktiskt rätt kul, och sen ställer jag ju tillbaka dygnet också hiehiehie. Subaaah!! Fast det blir bara en halvdag, för sen hämtar farmor mig på hennes jobb och sen åker vi vidare in till stan och shoppar! Sen släpper hon av mig hos papi. Treaaafligt! Menmen, måste städa nu. Puss

Av Golan & Jennifer - 8 januari 2012 00:10

I ÄÄÄÄM HOME BITCHES.  :3

Ska berätta lite dagen kort. Fick ju gäster så åt med dom sen vid 5-6 drog jag till centrum mötte upp Emelie sen åkte vi till Rönninge o mötte upp Pauline. Vi gick på tåget där Bey var. Åkte vidare till Huddinge.  Det var inte så kul men ja. Alla fall sen mötte jag o Pauline älsklingen Jennifer. My happy spridare ! :'d alla fall har faktiskt inge o blogga om !

  Igår : Sonia, Zeineb, Nada och jag. Skit ful min? menmen

Av Golan & Jennifer - 7 januari 2012 19:00

Ska dra till unkan och möta hon och pauline där, vet inte om Emelie kommer också. Vi får se. Måste börja fixa mig nu, så jag och Golan uppdaterar när vi kommer hem. Jag länkar en grym låt sålänge! Pyyyyss / Jennifer
 

Av Golan & Jennifer - 7 januari 2012 16:25

Holabolaaaa! Gick upp typ 10 idag och åkte iväg till Södertälje med mamma lite senare än planerat. Först åkte vi till Jobermax och köpte skidvantar och strumpor och efter det drog vi och åt frukost på donkeeeen. Sen åkte vi till Södertälje City och kikade i några butiker en snabbis. Fick med mig två par jeans från JC, love theeeem! Mina crockerjeans därifrån som jag har använt flitigt det senaste året har gått sönder och jag kan inte ha dom längre så jag köpte ett par nya likadana idag hihihi.. Och sen ett par till som var lite mörkare och som inte va i samma sort eller modell. Supeeer! Men det var kul att umgås med mamma lite också, mår alltid så bra när jag är med henne. Hon är den bästa. Loveee!  

Aja, så vi kom hem för typ två timmar sen, har hjälpt mamma att städa lite och sånt där så det är därför jag inte har bloggat förnst nu. Men nu sitter vi iallfall och kollar på en dokumentär om olika sorters beroenden. En tjej solar typ 3 x 20 min varje dag så hon har enorma chanser att få hudcancer och måste därför sluta och den andra tjejen är 5barnsmorsa och käkar rengörningsmedel varje dag. Hahaha gaaaalet! Och förut kollade vi på en annan dokumentär där det var en föredetta modell som blivit misshandlad och våltagen av sitt ex och som hällt syra över hennes ansikte så att det blev helt brännskadat och det. Asså vissa människor vill man ju bara slå ihjäl? Wellwell, hon mår iallfall bra nu trots sina ärr och nyomgjorda ansikte, tur det! Ska hjälpa mamma med att göra chokladpudding nu, haha mums, så jag bloggar snart och då kanske det kommer ut bilder på mina nya jeans. We'll see! Men puss / J

Av Golan & Jennifer - 7 januari 2012 13:42

Hejsan eller ska jag säga good morgon?


Alla fall.. vaknade vid 1. Har bara chillnäni tills nu. Lyssnar på music och bara tar det lungt. Har faktiskt ingeting och blogga om? Men ska få gäster vid 3? Sen ska jag äta och så. Där efter möter jag Pauline och kanske Emelie och drar någonstans vid 5  och möter Bey. Sen vid 7 eller något drar jag och Pauline till unkan och möter Jennifer. Tungt!



  Jag och Jemie från igår. Te Amo Stjärnis < 3

Av Golan & Jennifer - 7 januari 2012 01:03

Natthumor hihihihi. Skype:ar nu med Michaela och Golan, standard heheheheh. Men ska sova straxt. Ska upp tidigt imorgon, kan berättar varför lateroo! Okej godnatt finisar, pusspusspusspusspusspusspuss / Jennifer tha king

Av Golan & Jennifer - 7 januari 2012 00:53

Kom hem vid 11 , det va fett nice hos Sonia. Alla fall just nu snackar jag med Jennifer på skype , mysigt!

Ovido - Quiz & Flashcards