golanjenni

Alla inlägg under oktober 2011

Av Golan & Jennifer - 31 oktober 2011 20:39

Kom nyss hem, mötte upp Pauline & Emelie och Beylula. Jag drog till stan med do vi skulle egentlien  "fika" men de slutade med att alla satt och tjockade i sig fet mat på donken, me like! Jag vet inte vad jag ska göra nu, ska se om det komer någon bra film på tv eller något. Ciao sålänge :)

Av Golan & Jennifer - 31 oktober 2011 11:09

Vakna för en stund sen, kan bara säga asså Jennifer du har brist på liv :O HAHAHAHHAHAHA jag dooog när jag läste "isac" u knoow va jag menar :)  Men kryaaaa på dig , sjukling hihi !  Men iaf vakna för en stund sen, det värkar va chill dag idag, vädret e iaf fint. På gud jag vet inte ens varför ja skaffa blog, inge liv-.- Men hahah tror jag ska träffa min älskling Beylula idag, och kanske Daniél    tror vi ska kolla på bio! Kuuuuligt! Och Pauline om du ser de hääär så e du världens gulligaste hihiihihii och jennifer såklart :* JENIIFER FISK FISK HAHAHAH okej omg ha ringe liv vet inte vad ja pratar om, okej men  spanar in senare <3

  HAHHAAHHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHA JA DÖÖÖÖR HUR FULA VI ÄR, beeey gud va fin du r ! <3

Av Golan & Jennifer - 31 oktober 2011 01:01

Sitter inne på youtube och dör av garv, asså shiiiit! jag garvar verkligen åt allt nu, men dom här är verkligen sköna! HAHAHAHA


AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA !!!!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAH ASSÅ JAG ORKAR INTEEEEEEE !!

HAHAHAHAHAAHHAHHAHA ASSÅ SERRIIIIII

Av Golan & Jennifer - 30 oktober 2011 23:45

chacha bloggeeeeen! ;) mår betydligt mycket bättre nu, men ska va hemma och dega imorgon också. För säkerhetens skull. Sitter just nu med en kopp te i handen och kollar på good luck chuck som går på trean, sjukt grym film! förresten, visste ni att emot i början av filmen (Sasha Pieterse), hon som förhäxar chuck, spelar huvudrollen i min absolut favoritserie Pretty Little Liars? Hohoho lite awsomeeeee. wellwell, har inte så mycket mer att säga.. men eftersom att jag har så tråkigt så får ni ett litet tidsfördriv här, hihi! puss sålänge


Hur bor du: varannan vecka

Brukar du komma i tid: ja, man försöker ju?

Hur lång är du: 1.64 abooooow

Kan du laga mat: japp!

Vad jobbar du med/pluggar du: går i nian..

Vad har du på dig just nu: mjukisbyxor, en hoodie och mina tofflor, hihi  

Har du någon fobi: yeah

Hade du en bra kväll igår: jaaa!

Vilket är ditt senaste inköp: tuggummi och donken

Din favoritdryck på morgonen: oboy eller juice

Var fick du dina senaste pengar ifrån: mamma

Har du sovit i din egen säng inatt: yepp

Vad hade du sönder senast: ingen aning faktiskt

Vem snackade du med senast: golan

Varm favoritdricka: oboy med vispgrädde!

Favoritdricka när du är riktigt törstig: vatten

Alkoholhaltig favoritdricka: cider

Detta tycker jag är sexigt: rumpor!  

När gjorde du senast något riktigt dumt: i fredags..

Saknar du någon just nu: aa tyvärr..

Vad ska man göra för att få dig irriterad: fråga om jag är irriterad -.-

Någon jag stör mig på: Isac

Intressen: dansa, flumma, va med kompisar osvosv...

Senaste person du ringde: Angelica

Senaste person som ringde dig: Vanessa

Vad drack du senast: te

Vill du ha barn: japp

Längtar du till din nästa födelsedag: ja, bara 8 månader kvar, taggaaaaa!!

Har rakat dina ben någon gång: hahah ja? 

Är du sugen på något nu: jaa! glass, choklad och lite mera te skulle ju inte skada hihi

Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: inga, det är ju fett äckligt

Använder du hudkräm: ja

Attraheras du av män med skägg: finns vissa snygga, men inte så att jag tänder på alla precis haha

Micro-pop eller poppa själv: poppa själv

Brukar du baka: yes, är värsta bagarn

Röstade du i det senaste valet: nej, får inte och är inte ens lite intresserad..

Är du nöjd med ditt liv som det är nu: ja, eller det finns vissa saker som kan bli bättre, men jag är lycklig!

Vilken låt lyssnade du senast på: domino med Jessie J.

Har någon annan sovit i din säng inatt: nej inte vad jag vet  

Vad tycker du är äckligt: spindlar! usch får panik när jag ser en :(

Har du pengar på mobilen: Jaaaaa

Av Golan & Jennifer - 30 oktober 2011 22:30

Tog en promenad för en stund sen me den fina Pauiis! Sitter och lyssnar på skit gamla låtar typ som ja lyssnade på i 7:an, det väcker skit många fina minnen   Men nu tror jag att ja ska sätta på en film och bah kolla, softa gaalet hihi.  ciaao så länge <3

Av Golan & Jennifer - 30 oktober 2011 20:02

1.Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

strumpor

2.Är du social?

ja haha!

3.Vilken är din favoritglass?

Vet inte, men tror det är ben & jerrys
4. Hur gammal är du om fem år

20, woohoo

5.Föredrar du havet eller en bassäng?

Havet såklart!
6.Vem ringer du när du är arg/ledsen?

Diana eller Beylula tror jag?
7.när det är som bäst?

När det är sommar lov

8.Vad gör dig glad?

När jag ser andra glada, eller när jag ser unga som har talanger
9.Röker du?

Yees, men håller på att sluta

10Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump?

Ja! Ja önskar faktiskt och resa till L.A och göra det!
11.Vad vill du jobba som?

Jag SKA jobba som Polis ha ja bästemt mig, hata inte!
12.Saltar du på maten?

Aaa jag måste ha salt eller krydda i maten, jag hatar mat som inte smakar!
13.Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans?

Har redan piercing i underläppen, men ja vill tatuera mig men får inte, men kommer göra det när ja blir äldre
14.Gillar du att sjunga?

YEEEES! haha de klart

15. Vad ska du



/ gg



Av Golan & Jennifer - 30 oktober 2011 18:53

Som ni ser så kom jag nyss hem, har vart i skärholmen från klockan 1 -.- asså gick runt i 5 tim utan och hitta någonting tyyyp.. Jag träffade också på mina saknade bebisar Sonia & Diana! dom är/var saknade ! Asså shit e helt död mina ben typ skakar, tror jag ska ladda ner en film snart och titta, någon som har bra tips på filmer? Spanar in senare  

Av Golan & Jennifer - 30 oktober 2011 14:57

Heeeeeeey! har så jävla tråkigt just nu, har ingenting att göra just nu.. jag hostar och låter som en jävla val, har feber och ont i halsen, och som grädde på moset : mensvärk! kompis det går bra nuuu.. Fast neeeeeej, det är fan lov, vill inte sitta inne och kolla på film hela dan, har liksom sett lejonkungen 3 gånger redan..... fast den är iof kung, men ändå.. jag vill va ute och göra stan osäker med mina homieeeees ;) haha bästa! men aja, bara att knarka alvedon så blir det bra! men hoppas ni mår bra iallafall! idag har jag iallafall inte gjort så mycket, vaknade typ åtta idag av en fet jävla hostattack och kunde inte somna om så låg och chillade i sängen.. och lär väl inte göra så mycket idag heller, typ äta, sova, film, datan, äta, film, äta, film och datan igen om jag känner mig själv som sjuk rätt... haha fett feeeeet, men vad ska man annars göra liksom? wellwell, just nu sitter jag och väntar jag på att mamma ska komma hem från maxi, hon har varit och köpt lite välbehövliga saker när man är sjuk! glass, choklad, nyponsoppa och piroger, de är kärlek  men vi hörs senare, okej? puuuuss! haha nej ingen puss förresten, för då blir ju ni sjuka ;) ni får en kram istället, sånt gillar ju jag 



 

bild från igår: jag & golan på tåget 

Ovido - Quiz & Flashcards