golanjenni

Alla inlägg under juli 2012

Av Golan & Jennifer - 31 juli 2012 22:00

 

Av Golan & Jennifer - 31 juli 2012 16:12

Du är antagen till val 1:
Samhällsvetenskapsprogrammet inr beteendevetenskap, John Bauergymnasiet Stockholm på John Bauergymnasiet i Stockholm i John Bauergymnasiet i Stockholm

Upprop äger rum 2012-08-20 kl 10:00 i Gå till huvudingången Årstaängsvägen 31J


Hade ingen aning om detta? Jag kom in! :O (På omtagningen) Då får ja väl gratta mig själv :D

Av Golan & Jennifer - 30 juli 2012 15:15

Shuuuuuuu!
Just nu sitter jag och chillar lite, snackar med lite sköna vänner samtidigt som jag väntar på att min syster ska komma hem så att vi kan åka till Göteborg. Ska vara där över veckan och gå på liseberg, shoppa lite osv. Kommer bli asmysigt tror jag! Dock har jag åkt så jävla mycket bil på sistonde, satt jag knappt vill sitta i en bil nu haha. Men jag överlever! Har ju haft underhållning under varje bilresa, vilket har gjort mig gladare. Du vet vem du är, tack sötnos!  Hoppas ni har ett grymt sommarlov också! Okej, nu ska vi inte tänka på vädret men aa..   Njuuuut!!!! För snart börjar skolorna mina vänner! Aja men nu måste jag packa ner det sista och laga en omelett. Vi hörs när jag kommer hem pusspuss! ///J
 

Av Golan & Jennifer - 28 juli 2012 16:41

What's happeeninggg snyggoossar?!

Helt sjukt, tiden har gått sjukt snabbt? Och vad fan har jag gjort.


Har liksom degat, kollat på tv osv. Åt precis och nu sitter jag här helt lonley?

Hade värsta natten också. Kom ju hem vid 12 igår, ingen va hemma och ja ville inte sova tills mina päron kom hem.

Allafall så kände ja att jag började bli nere, så dom kommer hem vid 2 då slaggade jag.


Klockan 6 på morgonen vaknas jag av att det är sjuukt varmt, tror jag hade feber och huvudvärd. Så jag vaknar och ska upp för och ta alvedon.. jag kan ju bara säga att det inte avslutades bra.


Allafall så idag skulle jag faktiskt dragit ut, men tror jag stannar hemma. Huvudvärken bankar som bara den, och så är det sjukt varmt? Fyfan.


Juste sorry för jag inte bloggade när ja kom hem igår, men snackade skype med Sebbe sen Mickan.

Jag typ tråkade ut dem haha. Men ja jemie o emelie chillade först lite, sen drog vi till skyttorp där fler var.

Sen drog vi till Jemie en snabbis. Lägger upp fuckt bilder från igår (haha jag ska allltid ta kort med sebbes lur)

   

Av Golan & Jennifer - 28 juli 2012 00:48

Hej alla vänner!
Har inte bloggat så mycket på sistonde, men det är ju sommarlov hihi. Har varit borta typ varje vecka också, så aa. Orkar inte ta upp vad som har hänt sen sist jag bloggade, men idag åkte jag iallafall in till älvsjö tidigt på morgonen för att träffa 2 killkompisar.(Hej åkeeee! vet att du läser det här hihi, cool du är gubben ) Hade det supermys, chillade lite och skrattade en hel del, charmiga pojkar det där. Sen vid typ 5 åkte jag hem till mamma och åt. Sen rullade jag hem till pappa där jag packade lite och sedan la mig i sängen framför en film. En myskväll helt enkelt! Hehe är så himla sliten. Wellwell, ska upp tidigt imorgonbitti så måste sova nu. Vi hörs imorgon eller nåt! Puss /J
 

Av Golan & Jennifer - 27 juli 2012 19:02

Ska ut om 20 min eller så!

Ska iväg och möta Jemie & Emelie i Centrum. (Kanske Jennifer kommer?)

Allafall tror vi ska köpa lite gott och sen ta bussen mot Rönninge och bara sätta oss vid bryggan.


Vi får se vad jag gör! Puss


Av Golan & Jennifer - 27 juli 2012 12:08

Upp o Hoppa!  


What's happeeening? Bloggade aldrig när jag kom hem igår, var skit trött.

Efter ja hade bloggat igår så skulle mamma pappa och lillesyrran till Ikea. Så på något konstigt sätt bästemde jag mig för och följa med? Allafall jag stressade som fan, ja skojjar inte ja fixade mig på 2 min haha.


Allafall va i cp Ikea  en stund, sen drog vi till skärholmen och kolla lite sen käkade vi donken och dem åkte hem medans ja åkte till östermalmstorg. Jobbade till 9. De va en skit irriterande kund ja började bråka med han i telefonen typ.

Man får damp dom e fett tröga.


Allafall sen åkte ja till centrum igen och träffade älsklingen vid halv elva? Hon mötte upp mig i centrum.

Som vanligt snackade vi, sen kom jag hem runt tolv.


Idag är det fredag, dom flesta super sig full, yeah!

Nä men jag försöker tvinga med Jennifer på bio, hon åker ju imorgon. Även om vi träffades igår så skiter jag i ska försöka träffa henne. Medans nu är hon i älvsjö och har lite kuul, haha   PUSS


Skapa flashcards