golanjenni

Alla inlägg under januari 2012

Av Golan & Jennifer - 6 januari 2012 19:31

Och sen drar vi vidare till kolgrillen. Ska försöka ta bilder också, puss! / Jennifer

Av Golan & Jennifer - 6 januari 2012 17:31

Är så jävla irriterad nu på vissa personer, asso dom kan ta sig någonstans seriöst. Alla fall ska inte tänka på det, utan nu är jag helt klar typ. Ska ta bussen om en halv timma eller om en timme vet inte riktigt. Alla fall ska till Sonia som sakt  , chilliin' - Bless < 3


  Herre gud sommarn 2010. Emelie, Poca , Ebba, Perlita, Natha, och jag!

Av Golan & Jennifer - 6 januari 2012 15:46

Hello babes! Vaknade för en timme sen kanske, haha fett seeeent. Men jag var ju uppe till 5 hallå?? hähähäää.. Men jaja, har precis käkat frukost och sitter och kollar på nån skum jävla film med min familj på Canal+ACTION. Helt sick! Wellwell, sen ska jag iallafall äta middag med Ida på kolgrillen I think, vi firar 4 månader tillsammans idag (a) Puss älskliiiing! Men ska forsätta kolla på filmen, sen ska jag börja fixa mig. TTYL / Jennifer

Av Golan & Jennifer - 6 januari 2012 13:35

Good Moorgon!   


Hur mår ni finisar? Själv är det bra. Vaknade för en stund sen faktiskt! Har  inte kunnat sova dom här senaste dagarna? Sover alltid vid  3-5. Jag får ångest om ja läggermig vid 1? Det är fett skumt, ja lär ju dygna hela natten innan vi börjar skolan. Det är alltid så.. Alltid dagen innan jag börjar skolan ska ja alltid dygna. Jobbigt? Haha aa det kan man säga. Alla fall lyssnar justnu på You make me feel - Cobra Starhip. Skön låt det dära!  Men ikväll har jag lite planer I think?  Jag Jemie och kanske Emelie ska nog dra till Vårberg vid 6-7?  Vi ska till Sonia för hon har typ bjudit några tjejer och så. Ska alla fall dit, har saknat henne grovt. Men jag bloggar senare , Bleeeeeeeeesss!

   snygg är jag? ELLER INTE! Alla fall  Sonia blev as söt.. Det var i mongolia :D längesen  hihi

Av Golan & Jennifer - 6 januari 2012 04:30

Haha asså sitter forfarande i skypesamtalet med Rickard, Michaela men istället för Martin som kickades ut ur samtalet för typ två timmar sen är det någon Daniel. Vi har snackat i 4 timmar och 25 minuter nu haha. Ingeeeet liiiiiv! Nämen det är bästabror. Tror jag ska slagga snart, är fett trött :( Aja men bloggar mer imorgon, puss babeeees! / Jennifer

Av Golan & Jennifer - 6 januari 2012 01:06

AFUAHFAJFAFJAFAAHAHUAFAJLAHAA ! brist på liv!

Snackar på skype chatten med Jennifer Michaela o Martin. Har så jävla tråkigt e as trött också men ja kan inte sova ja vet inte vad som har hänt?    länge seen hemma hos Christos

Av Golan & Jennifer - 6 januari 2012 00:34

Snackar skype med Rickard, Michaela och Martinin () just nu. Sköna muppar dom däraaa! Skoja ba, ni är sjukt coola snyggingar..  Ska försöka att inte väcka mamma heller hähä.. Bild på mig just nu, cool chey!
 
 

Av Golan & Jennifer - 5 januari 2012 21:45

Hihihihi!Jag skriver på det trehundrande inlägget just nu, exakt faktiskt! Hur coolt?  Haha aja, det blev ändrade planer förut, jag åkte aldrig till Huddinge, ingen av oss pallade riktigt haha. Så jag gick upp typ 2 istället och sen tog jag ett låååååångt bad. Superskönt!  Sen har jag typ bara chillat hela dan, åt entrecot (?) och potatisgratäng med min familj till middag, sen gick jag och mamma upp och hyrde film och köpte godis. Så nu har vi precis sett klart på ''Friends with benefits'', sjukt bra film! Får se om jag och mamma kollar på ''Jag saknar dig'' nu också, eller om vi bara kollar på tv. We'll see! Men ska iallafall sitta och mysa en stund i soffan, innan jag ska snacka skype med mina finisar. Hihi.. Vi hörs snart! Pöss / J
   

Ovido - Quiz & Flashcards