golanjenni

Alla inlägg under oktober 2012

Av Golan & Jennifer - 31 oktober 2012 12:58

Hello!
Kom nyss hem från klippningen, blev väl helt ok tycker jag. Träffade izabella på vägen också! Trevligt :) just nu sitter jag med min mormor och mina två små kusiner och äter. Makrill så klart ;) det är staaaandaaard hihi. Kl 2 ska vi åka tillsammans till mammas jobb och kolla vhs-en, sen drar jag hem till pappa och pluggar matte med syrrarn. Vi hörs sen, pussi

Av Golan & Jennifer - 31 oktober 2012 00:32

Aaaah är så himla trött! Vet inte varför men blev helt utmattad från ingenstans? Tänkte faktiskt sova nu, för ska upp tidigt imorgon och klippa mig. Då får ni även före och efterbild på håret! Puss

Av Golan & Jennifer - 30 oktober 2012 23:02

Och nu är jag hemma!

  

     

Av Golan & Jennifer - 30 oktober 2012 18:11

Här sitter jag och pluggar hähä. Ojojoj! Har typ slagit i huvudet eller nåt   Nejmen sitter och skriver en svenskanovell om min sjukhusvistelse i Turkiet i somras som jag fortfarande kommer ihåg helt fläckfritt, så det flyter på. Känner mig fett duktig! Väntar på att maten ska bli färdig så att jag kan äta och sen dra ut och möta mitt päronmos Golan. Tjenixen va trevligt! AJA, men nu ska jag bli klar här. Hörs seeeeen. Pussiiiii   

Av Golan & Jennifer - 30 oktober 2012 16:48


Tjena kexet, varför står du här och smular?

Har precis käkat och just nu snackar jag med Jennifer.. hon är så jävla retarded påriktigt..

Allafall så ska jag träffa henne och Gabbi ikväll. Först ska jag och Gabbi till Centrum, sen unkan! Och Jennifer kommer väl någon timma senare.


MEN VI HÖRS IKVÄLL TROR JAG, VA VA VAVAVAVAVAVAVAVAVAVA!!!!!!!!

Av Golan & Jennifer - 30 oktober 2012 16:09

Jag är med och tävlar om en valfri vara från www.moonkey.se! Va det du med! Information om hur du är med och tävlar hittar du här! Vinnaren dras om ungefär en vecka så passa på. Här är min favorit.
 
LYCKA TILL!!

Ovido - Quiz & Flashcards