golanjenni

Alla inlägg under november 2012

Av Golan & Jennifer - 30 november 2012 23:38

Kolla bara! Ååh världens finaste! OCH skönaste :* tack för att ni får mig att le varje dag.
 

Av Golan & Jennifer - 30 november 2012 22:34

Hej! Jag är så fucking glad just nu!! Är klar med min samhällsuppsats som jag har kämpat med hela dagen, och nu ska jag äntligen få skicka in den! ÅÅÅÅÅÅÅÅH!!! 

Nu tänkte jag iallafall snacka om förra helgen. På fredagen var vi först på gymnasiemässan halva dagen. Det var fett chill! Roliga klasskamrater var där och vi lyckades locka till oss rätt många. Dessutom träffade jag på några kompisar som var där och strosade runt! Sen satte vi och där och åt, segade lite extra eftersom att vi hade svenska efter. Så vi kom ca 1 och en halv timme försent till den, haha så jävla knugligt. Aja men sen drog jag och Evelina direkt hem till mig för att fixa oss efter skolan. Jag tog en snabbdusch, och sen sminkade vi oss till musiken. Sen fick vi skjuts till älvsjö av min systers pojkvän, sen skjutsade han även oss till telefonplan där vi tog tuben. I nacka fick vi vänta en halvtimme, sen tog vi en buss som tog en halvtimme in mot skogen haha. Väl framme mötte vi Yadde och Dadde, sen drog vi till lokalen där alla var. Det var en fett rolig kväll, vi hypeade fett mycket. Vi flippade haha! bästa kvällen på länge. Sen åkte vi hem frammåt 3, så var hemma rätt sent. Fick sällskap med Dadde hem, och väl hemma ställde jag mig och gjorde omelett. Haha så jävla hungrig! Sen somnade jaaag. 

I veckan har det inte hänt så mycket, har mest pluggat... Tränat lite osv. Idag hade jag sällskap med Daniel E hem, så vi satt och snacka om en massa skit haha. Bussen till stationen var inställd så vi fick gå haha :( så lata hihihh. När jag kom hem åkte jag direkt hem till mamma där pappa, mina syskon och deras respektive väntade. Min bror fyller 21 idag så vi har firat honom hela kvällen med fonduemiddag och cheesecake! Muuuums!! Grattis min fina storebror, jag älskar dig mer än någonting annat. Du är den bästa jag vet även fast jag inte visar det så ofta. Hoppas du får en fett bra dag och att du festar hårt sen!! Resten av kvällen ska jag spendera åt att övertala mina föräldrar att få dra till min killkompis födelsedagsfest imorgon.. Får se hur det går! Bloggar senare, puuuuuuuusss /J


Av Golan & Jennifer - 30 november 2012 19:22

Hejsan bloggen  

Kom nyss hem, berättar snabbt!

Efter skolan så drog jag, Louris Frida och Allé till Stan. Allé och jag skulle köpa present.

Eftersom min mamma fyller år idag!   


Så nu ska jag byta om snabbt sen ska jag upp och äta Tacós! PUSSIS

Av Golan & Jennifer - 29 november 2012 10:21

Det snöar!!! Är fett glad nu!!! :'))))

Av Golan & Jennifer - 28 november 2012 22:07

Åh äntligen hemma! Har vart ju på öppet hus, kom hem för någon timma sen.. orkar ej förklara allt.

Jätte onödigt inlägg men har sakt det här o säger det här igen :

Jag kommer ej blogga lika mycket, det kan vara från jättemånga inlägg på en dag, eller ingen alls. Tycker det här är jätte onödigt på något sätt, men ändå jättebra o blogga.


Anledningen varför jag o Jennifer skaffa blogg tillsammans var att i framtiden sen kolla tillbaks och sånt.

Från och med nu kommer jag inte alls blogga så mycket, det kan hända att jag bloggar vissa dagar as mycket, och andra inga alls. Men när jag väl bloggar, kommer jag skriva om saker ni inte ens bryr er om, bloggen är som min "dagbok" bara att jag inte kommer dela med mig av jätte privata saker. Så jag hoppas Jennifer kommer allafall skriva mer än jag?


Ska allafall försöka blogga ändå ganska mycket, men jag skriver bara för min egen skull.. för det e skönt ibland och skriva av sig. Men förvänta er inte mycket..


Av Golan & Jennifer - 28 november 2012 21:55

Nej nu orkar jag inte hålla ögonen uppe längre, är helt slut. Dessutom måste jag samla krafter tills imorgon då jag har spanska, matte och sen en massa plugg som väntar på mig när jag kommer hem. Ska berätta om vad som har hänt i helgen osv, men får göra det i helgen eller nåt för jag har tre inlämningsuppgifter som måste bli färdiga inom 3 dagar.. Bajs! Aja vi hörs, KYSS

Av Golan & Jennifer - 28 november 2012 07:19

Hejhej! Nu går jag här ensam i regnet påväg till skolan med hörlurar i öronen. Så sjukt mysigt med mörkret! Hihi. Fick sällskap med Adde på bussen hit, så det var chill. Nu ska jag vänta på att Elin ska komma till skolan sen så går vi till fysen. Sen har vi tropptid, så vi måste oss skynda oss efter. Sen efter lunchen har vi bara engelska sen slutar vi weeei! Dock ska jag hem och äta, dra till dansen, duscha och sen plugga när jag kommer hem. YEY! Aja men nu kom Elin, vi hörs sen. PUSS

Av Golan & Jennifer - 27 november 2012 19:38

Lite klagomål här, men fyfan vilket äckligt väder!


Hej föresten! Hoppas ni mår bra!

Har vart en jävlig jobbig dag, med tanke på allt regn, min morgon var ju värst!

Åkte med Jennifer, kom en kvart för sent ungefär. Sen så har det bara vart en jobbig lektion, som tur drog jag till Julias skola, åkte hem med henne och Ida. Kom hem fyfan vid sex. Sjukt!


Imorgon börjar jag 12:15 TACKTACK! Men slutar 20:00 på kvällen..

Eftersom det är öppet hus i JB (JOHN BAUER) SÅ KOM OCH BESÖK OSS!   

Skapa flashcards