golanjenni

Alla inlägg under maj 2012

Av Golan & Jennifer - 29 maj 2012 14:37

Shit!

Känns som jag inte har bloggat på evigheter, vilket egentligen  jag inte gjort.

Tänkte droppa ett inlägg bara lite snabbt,  händer inte så mycket.. om två veckor exakt har vi ju skolavslutning så det är soft! På lördag har vi balen också, så ska mot stan nu med Jemie & Emelie och köpa min balklänning.. vet inte vilken har inte hittat någon, men hittar någon enkel hoppas jag.


Vi hörs när vi hörs, måste snart till bussen!   

Av Golan & Jennifer - 23 maj 2012 18:11

Tchhääääna! Hur mår ni? Med mig är det super, är på jättebra humör och det är 25 grader ute! Iiiiih :D Glömde helt bort sången idag, så den gick jag inte på.. Knas. Men har legat och segat i solen, inte blivit brunare ... Men skönt iallafall! Sen åt jag inte för sålängesen. Köpte även hemglass med mami också! :D Haha så jävla gott.. Asså jag måste bara säga det här assså. Ni anar inte hur skönt det är att göra klart skoluppgifter. Har typ tre (?) läxor kvar i nian, och det är inte alls mycket! Snart kan jag njuta helt :D Har dessutom så mycket att se fram emot kvar. Balen, naturdagarna, mentorsdagen, kryssingen, skolavslutningen.. Ja allt med min galna klass! Kommer sakna dom skitmycket assåååååå.. Menmen, får hålla kontakten!!!!! Ikväll händer det inte så mycket. Ska äta glass, plugga och se BB, sen ska jag sova ;) haha. Men vi hörs sen eller imorgon! Pussilussiiiii <3 / Jennifer

Av Golan & Jennifer - 21 maj 2012 21:45

Hej sötnosar! Förlåt för dålig uppdatering, men har inte haft någon blogglust. Har inte det nu heller egentligen, men bjuder på det här inlägget. Orkar inte ta upp alla dagar som har varit, för dom har varit rätt vanliga. Men i måndags hade jag genrep inför dansuppvisningen, och sen så stack jag till en pågående brännbollsmatch. Sen på tisdagen så hadejag dansuppvisningen, och jävlar va kul det var!! Dock blev det skitstressigt eftersom att vi var tvungna att skicka ner alla till scenen när det var deras tur osv. Men som sagt, skitkul!! Dessutom var mina underbara vänner där och hejade hihi, puss på er!!! Sen blev det långhelg och då träffade jag mest kompisar. Var också på ett 2årskalas. Menmen, orkar inte gå in mer på det!

Idag så var jag i skolan som vanligt. Riktigt chill dag faktiskt! Dessutom var det ju 23+   Whoopwhoop!! Skulle egentligen ha följt med till mölle, men var tvungen att plugga så var hemma och gjorde det istället. Skönt att få bort lite mer skolarbete liksom. Sen har jag ätit, duschat och smörjt in mig i bodybutter! Freeeeeesh. Snart blir det BB och lite té! Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, men vi hörs då. Puss! / J
Två bilder ifrån idag.
     

Av Golan & Jennifer - 20 maj 2012 16:41

Im not a redhead..   Ville bara skojsa lite! Är brunett, faktiskt. Dom som jag har träffat tycker det är jättefint, och att jag passar i det så är jätteglad. Just nu känns det lite ovant bara, men det kanske går över? Får väl se om jag lyckas att inte göra något mer med håret, hihi.. Men ska bara klippa mig lite och sen sola, så blir det nog lite bättre hehe   Menmen, ska hem till pappa nu. Vi hörs imorgon! Puss / Jennifer
    

Av Golan & Jennifer - 20 maj 2012 11:52

God morgon bloggen!   

Vad händer? Jag har precis ätit frukost och bara chillat.

Orkar inte skriva värsta inlägget, men ska kanske gå på bio med min kusin o min moster runt 3.

Det är inte säkert men vi får se, vill kolla på The Lucky One, men tror det blir den där dictator filmen vetefan.

Haha första gången ja går på bio runt tre typ. Men anyway tänkte lägga upp en JÄTTESNYGG bild på mig som jag tog nyss! :D '

  HMM.. VAD TYCKER NI? :'D cool va

Av Golan & Jennifer - 19 maj 2012 12:21

     (bjuder! bilden tagen nyss)


Hello bloggen! Vaknade vid 10 med världens finaste kusin brevid, skitmysigt! Haha hon tog all plats men ändå!
Anyway så har jag precis ätit frukost och min moster fick för sig att hon ville dra ut och bowla. Så nu ska jag , lillesyrran kusin moster och mamma dra till Heron city och bowla, det ska bli kuuuuuuul! Kommer vinna   

Sen ska bi nog äta ute sen är jag hemma igen vid kvällen.. funderar och dra ut sen? Men vi får se hure blir, PUSS!

Av Golan & Jennifer - 19 maj 2012 00:16

Äntligen är jag hemma! Orkar inte skriva så mycket är jättteeetrött. Ska mysa ner snart i sängen med min kusin   och sova. Hade en bra dag idag, förutom när jag gick hem menmen. 

Och hoppas Bey hade jättekul, älskar dig!

Lägger upp en bild som jag hittade i Beys blogg ni kan läsa den här (www.beykidane.blogg.se)

   Underbara Bästis

Av Golan & Jennifer - 18 maj 2012 16:59

Hej allihop! Nu sitter jag här med färg i håret och ska snart skölja ur det. Min gulliga mamma hjälpte mig att färga det, för har så jävla mycket hår haha.. Ska bli rödhårig! hihihihi whoopwhooooop!! Ni får se bild snart. PUSS / J

Ovido - Quiz & Flashcards