golanjenni

Alla inlägg under december 2011

Av Golan & Jennifer - 31 december 2011 22:01

Har ätit med familjen , druckit lite vin med mamma haha! Har ångest Jemie o Emelie e på väg till slussen o ja skulle gått men fick inte.. sista sekunden dom bara okej och nu hinner ja inte.. fifan alla säger fest hit o fest dit. Men vid 11-12 alltså om någon timma ska ja möta maria o dom, OCH DÅ BLIRE OOOO SMÄLLA GOOOTT  NYTT ÅÅÅÅR ALLAAA NUU ÄREEEEEEEE NYTT ÅÅÅÅR  FOOLKET

 

Av Golan & Jennifer - 31 december 2011 20:02

Hej sötisar! Sitter och väntar nu på attt ida ska smsa mig så att vi kan dra till min killkompis. Är helt klar men ida är feeeeett seg. Aja, bild på min outfit kommer sen, orkar inte ladda upp bilder nu, hehe. Puss hörrni!

Av Golan & Jennifer - 31 december 2011 15:40

Bloggar snabbt, ska ut och ta bussen o tået mot masmo o träffa ertan. Sen vid 8 måste ja hem ska äta med mina päron och några andra. Efter tolv tror jag nog att ja drar ut

Av Golan & Jennifer - 31 december 2011 13:53

Tja! Tänkte ta en powernap nu och försöka få bort min huvudvärk.. Va uppe till 4 inatt typ och smsade med en killkompis, sen gick jag upp vid halv tio för att duscha och möta upp Nikki och Micki & Nathalie. Hade så jävla ont i huvudet när jag vaknade och när jag skulle möta upp dom så jag gick helt ofixas och så haha.. farlig brud! Men aa, ikväll äter jag ju middag hemma sen drar jag hem till en killkompis. Så tänkte ta en powernap nu så att huvudvärken går över och så att jag kan taggish till ikväääääääll. Nyår idag bejbsss!! :D Slänger in en outfit innan jag sticker om jag hinner. Puss sålänge!

Av Golan & Jennifer - 31 december 2011 11:39

Good Mooorgon!   

Vaknade för en stund sen, var skit trött men  är på topp nu ! Oooohh 2012 snart, Nya tag liksom.! Idag vet ja faktiskt inte vad jag ska göra, tror jag ska träffa Ertis en snabbis. Min bror ska ut och fira så det är onödigt och fira med min familj liksom, det har alltid varit familjen för mig varje nyår, men vi får se vad som händer. Mina päron ska alla fall till Huddinge och fira där, hos någon kompis de typ tvingade mig och komma. Men ja sa till pappa att de liksom tråkigt för mig och gå dit , dvs min bror ska inte ens komma. Men vi får se va som händer,  skiver senare


G'/

Av Golan & Jennifer - 31 december 2011 01:44

Va hääänder !

Kom hem  kl 1, är gaalet trött liksom. Ska berätta lite va ja gjorde. Tog bussen vid halv åtta med Emelie till Vårby Gård, mötte upp  Daniél (baazinga) och köpte blommor. Sen så mötte vi upp Aneeeli och drog till lokal festen där Gabriella fyllde 18 år, stort Grattis igen till henne. Lokal festen var gaaalet lyckad, Softade med Daniél  Ahmet Ertan och osv. Det var alla fall lyyyyckaaad!  Säger godnatt också kommer sova snnart nog, OCH BEYLULA SMSADE MIIG OOOO SAKNAR HENNE! Alla fall snart äre nyååår whoooop, har ni några nyårs löften? Mitt i år va och sluta röka och det har ja faktiskt gjort, eller röker då och då men asso inte mycket. Ett av mina nyårs löften i år är och börja träna liksom. Men puss  och godnatt, besooos

Av Golan & Jennifer - 30 december 2011 21:09

Hellooaoaoaoaoaoao! Japp Golan, kanske måste blogga nu, du har ju skrivit 8 inlägg på raken.. Men förlåt iallafall, det ska bli skärpning på det i det nya året. Har verkligen inte haft blogglust, av personliga skäl, men jag mår iallfall bättre nu. Så ska försöka blogga lite mer nu! Iallafall, har inte hänt så mycket dom senaste dagarna.. Va på middag hos min farmor igår med min familj och öppnade julklappar och så, sen nu är pappa och min låtsasmamma hemma hos min mamma tillsammans med min syster och dom har ätit middag här och sånt. Haha jag är medveten om att det låter jättekonstigt, men mina föräldrar är jättebra kompisar trots skillsmässan. Så jävla bra! Men ska hem till Ida snart, vi ska kolla på film och snacka lite om morgondagen och så. Måste bara vänta på hennes sms sen drar jaaaag. Menmen, ska sjunga singstar med min fina familj nu så måste dra haha. Puss, skriver sen!   

Av Golan & Jennifer - 30 december 2011 17:12

Shiit jag har gjort typ 6-7 inlägg , Jennifer blogga?

Alla fall ska fixa mig snart, spanar in med en låååååt som ja älskar!


http://www.youtube.com/watch?v=nzx_78KExwQK KLICKA! Njuut

Ovido - Quiz & Flashcards