golanjenni

Alla inlägg under januari 2012

Av Golan & Jennifer - 22 januari 2012 13:27

Hej älsklingar! Just nu är humöret på topp trots att det är söndag! Det snöaaaaar uteeee, är fett glaaaaad! Och har typ suttit i mindre än en timme och försökt att klura ut min kod till mitt spotifypremium-giftcard som jag fick av min  fina mamma & låtsaspappa. Grejen var att jag skulle skrapa koden på baksidan men råkade skrapa för hårt så jag typ suddade bort en siffra och sådära. Fick testa allt möjligt, men till slut testade jag med en fyra och då gick det! Glaaaaaad chey!!!! Så nu har jag spotify premium i tre månader, vilket menas med att jag har det när jag åker upp till fjällen v 10. Vilket menas med att jag kan lyssna på mina spellistor i mobilen! Taggaaaa! Wellwell, nog om det.. Idag lär det inte hända så mycket. Ska hem till farmor och hämta en av grejerna som jag beställde i onsdags, så visar jag bild på det sen om jag får resultat. Sen ska jag ta ett långt bad och bara ta hand om mig. Hårinpackning, bodylotion osvosv.. Ni vet! Sen blir det nog bara mys framför tv:n med min fina familj, storebror kommer hem idag också, han har varit i Finland hela helgen tillsammans med sin flickvän. Så det ska bli kul att bråka lite med honom nu! L♥veee. Men uppdaterar strax, måste packa väskan för det är ju pappavecka imorgon! Måste packa ner skridskorna också, och min hjälm för det är skridskor på idrotten på onsdag ;) Haha min hjälm är legeeeeeend. Jaja, men puss! / Jennifer

Av Golan & Jennifer - 22 januari 2012 00:04

Finns inga ord

Blir så jävla varm i hela kroppen, ryseeeer! Låten e så fin. Ni kommer fälla en tår. Stor respekt till Medina som gjorde låten också. NIII MÅÅSTE LYSSNA!


http://www.youtube.com/watch?v=a94IxaJsmlM   

Av Golan & Jennifer - 21 januari 2012 15:02

            God moooorgon!   

Vad gör ni, Katter? Vet inte varför jag just skrev "god morgon" vaknade vid ett men man vet ju inte om ni vaknade nyss?   Alla fall snackar med Jennifer just nu, hon e heeeeeeelt mongo men det e det som e så bra. Okej det lär konstigt men hon e speciell o underbar på sitt sätt! Dagen imorse eller för ett tag sen va som ett helvete, men nu är det bra igen! Laddar lite med music och är ny duschad. Alla fall idag spenderar jag lite dagen på heron. Ska nämligen på bio med Jennifer, Emelie, Jemie, Bey,  och Camila  steffi tror jag.  Vi ska titta på någon film som börjar typ halv sju? Där efter ska vi kanske till Diana..Nämligen en lokal. Alla fall tar dagen som den kommer.. hoppas ni får en underbar lördag, spanar in kanske när ja kommer hem. Beror på när ja kommer? Kanske imorn? Haha driver okej va tråkig jag e. Men Bless så länge!  Jennifer mitt hjärta du e bäst försesten <3

 

Av Golan & Jennifer - 21 januari 2012 14:59

Tjo, kom nyss hem från kungens kurva med mamma, fick med mig ett par skor och en bodylotion. Blev småsaker men min bodylotion va helt sluuuuut, och de kaos mannen ! Sitter och snackar med Golan tha sexbomb på facebook, men ska snart göra mig iordning, för ska iväg på bio med Golan, Emelie, Jemie, Bey, Steffi och Diana (?) om jag inte minns helt fel. Vet dock inte vilken film vi ska se, men det blir nog jättetrevligt iallafall. Vi ska ju äta donken hihiihih ! Ska ta bussen kvart över fyra, sen hoppar golan på den bussen också ! Trefligt. Men aa, skriver seeeeeeen, ha en bra lördagskväll finisar ! Pussssss / Jennifer


Fastnaaaaaaaaaat

Av Golan & Jennifer - 21 januari 2012 00:45

Tja! Kom nyss hem, var ju på unkan med mina älsklingar och de andra sötnosarna. Det var mycket flumm, men ändå rätt tråkigt för vi gjorde inte så mycket. Lämnade in sånglappen och fick en tid på onsdagar innan dansen. Fan va kul! Nu ska jag bara hitta några låtar som jag vill sjunga som jag sen ska ge till Jonathan. Men aa, jag och Pauline gick hem till mig en snabbis och hämtade min plånbok och busskort, åt och bloggade lite. Sen stack vi till tumba och köpte några saker, eller ja en tröja, en ansiktsgrej och en macka på subway haha så gott! Men vi hade iallafall askul, fast det är iof alltid mysigt att kunna umgås och va sig själv med sin andra halva. Garvade ihjäl oss på bussen när vi hade köpt den största mackan på subway och skulle äta den i en fullspäckad buss. Haha awkward.. Men god var den iallafall! Amen sen drog vi hem till mig igen, fixade oss lite sen kom mamma hem med pizza. Det blev mycket skratt vid matbordet, haha min mamma är så söt! Babblar hela tiden.. Sen fortsatte vi att fixa oss med musik på högsta volymen i bakgrunden och sen drog vi till unkan. Tyvärr kan jag inte lägga in en bild på min outfit för ikväll, för min dator är helt cp. Men jag hade iallafall på mig ett par crockerjeans, den rosa tröjan jag köpte idag och lockade håret också! Fajnt. Aja, men nu blir det sängen. Dröm sött sötnosar! Godnatt ♥ / Jennifer
   
Bildbrist. Bild från nyår, innan vi stack till Micke.  

Av Golan & Jennifer - 20 januari 2012 18:19

i ääm back!

Shit! Känns som jag inte bloggat på evigheter, men typ en vecka har gått? Haha saknat mig eller ;)?

Alla fall spanar in med ett fett kort inlägg, har inte hänt så mycket. Var på öppet hus i John Bauer och kommer nog börja där, jag kommer inte ens komma in än men ja ska fixa det sista. Annars har allt varit fett lungt, eller ah bara chill. Senare, eller snart om typ en timme ska jag möta Gabriella Jennifer o Pauline och dra till Unkan som vanligt. Alla fall vad har ni gjort? Har sett att de fler som kommenterar, det är skitkul för mig o Jennifer ;) På tal om Jennifer, tuttleken? HAHAHAHAA! Okej ska inte skriva mer darför då avslutas det med att ja blir fett  ceppe.Puss Kommer blogga nu!

  Jag i Hawaii, tränade ;)

Av Golan & Jennifer - 20 januari 2012 07:58

Okej, nej nu ska vi inte sjunga oss igenom den här dagen.. Haha. Idag är det fredag och ska snart bege mig till skolan. Det tar typ f5 min att gå och jag börjar om typ 10 hehe så måste verkligen gå snart. Slutar halv 3 idag, sen sticker ju jag till tumba med pauline, så skriver när jag får tid. Puss älsklingar / Jennifer

Av Golan & Jennifer - 19 januari 2012 17:59

Tjoppsnopp! Hur mår niiii? Själv mår jag jättebra :) Va i skolan idag, började 8 och slutade halv fyra med idrott. Hade vikarie som hette Igor, haha.. & Golan, vadå han var fin? Det var han anteeeee! :P Chillade med Pauline och några grabbar från klassen efter skolan, chill! Sen skulle Pauline få skjuts hem och då stannade jag en liten stund till sen drog jag också. När jag kom hem käkade jag mellis, hjälpte mamma med att sätta på en tvättmaskin och sen sökte jag på några gymnasieskolor också! Har lite ångest, för jag har bara en skola som jag verkligen vill komma in på, men har inte några andra val. Så måste kolla upp några den här veckan som jag sen kan gå på öppet hus till! Prima. Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, kanske går ut en stund, för måste lämna in sånglappen till unkan innan jag missar den chansen. Men som det ser ut nu så får jag gå själv, haha kuuuuuul. Då blir det bara en snabbis i think! Och imorgon är det fredag, och då sticker jag ju till skolan som vanligt och efter det sticker jag och Pauline till tumba för att köpa några saker. Men nu sitter jag iallafall och väntar på maten, det luktar pannkakor hihihhihi. Men nu ropade mamma så skriver snart, pyyyyys!! / Jennifer

Ovido - Quiz & Flashcards