golanjenni

Alla inlägg under januari 2012

Av Golan & Jennifer - 24 januari 2012 20:16

Ska ut när som helst och möta Pauline, vi ska bah chilla ute en stund. Var ju på utvecklingsamtal.. kan ju säga att det inte gck så bra.. eller det gick väl helt okej men jag måste börja satsa mer på matten. Alla fall spanar in kanske senare. Spanar in med en låt bara nu snabbis!

Av Golan & Jennifer - 24 januari 2012 07:03

          God Morgoon Bloggeen!    

Vaknade för en stund sen, ska till skolan snart. Snozade fett länge, orkade inte ens gå upp är så jävla trött.. Sen när ja vaknade slog jag mig haha...Fail. Anyway börjar med engelska klockan 8 och ja sluar 13:45. Vår tidigaste dag idag. Ska börja fixa mig så Puss så länge vi hörs sen!    



Av Golan & Jennifer - 23 januari 2012 21:43

         Shoo bloggen!

Orkar inte skriva egentligen så det här får vara ett tråkigt inlägg, är skit trött och känner mig hängig. Vill bara sova i in sköna varma säng </3 ska nog göra det lite senare. Alla fall kom hem kanske för en halv timma sen? Först var jag i skolan sen drog jag direkt till Älvsjö och träffade min privatlärare Vincent för första gången. Skitsöööt! Alla fall vi " Pluggade" och snackade o det. Där efter så drog jag till unkan med Jennifer o Pauline där kanske  4 andra var. Vi har nämligen startat ett möte varanan Måndag. Det var alla fall fett mysigt. Men bloggar nog imorn, har utvecklingsamtal då också..

G'/

Av Golan & Jennifer - 22 januari 2012 22:09

    Love life #

Av Golan & Jennifer - 22 januari 2012 21:54

Sitter och snackar skype med Martin, Sebastian och Frida. Kult! Fast dom är riktiga muppar asså, okej förutom Frida då, hon är rätt cool!.. ;) Haha men ska slagga snart, och ska ju till pappa imorgon och då kommer jag ju inte kunna blogga.. Ni vet ju hur hans dator är! Så wellwell, vi hörs när vi hörs ! Ta hand om er sålänge ♥♥♥♥♥ / JENNIFER

Av Golan & Jennifer - 22 januari 2012 20:31

Hulabalula! Sitter just nu och softa gAleeeet! Har precis tagit ett långt bad och smörjt in mig med bodylotion och såntdär.. Är len som en babyrumpa nu hehe! Innan det städade jag rummet lite smått, dammsög och rensade bort några saker från bokhyllan så att min nya tv skulle få plats. En 37-tumstv :D Och bästa sen när jag har gjort klart rummet och köpt de nya möblerna och fått in Wii:t i rummet, kommer kännas som att jag är inne i tvn, hehe.. Najs! Sitter och kollar lite på Alice i underlandet och käkar godis nu också, haha så gott. Ska försöka lägga mig tidigt ikväll också, för det har blivit så sena kvällar den här veckan. & Imorgon är det skola, börjar 08:00 med syslöjd.. kul.. Not! Men måste försöka göra klart mina mjukisbrallor iallafall hähähhähä. Sen efter skolan, vid typ halv fyra drar jag hem till pappa en snabbis och lämnar väskorna och sen sticker jag tillbaka till skolan med pappa för utvecklingssamtal. Vi möter upp mamma i skolan! Får väl se vad Bojan har och säga imorgon helt enkelt! Men nu ska jag fortsätta kolla runt lite. Vi hörs! Puss / Jennifer

Av Golan & Jennifer - 22 januari 2012 20:26


Haha va söt.. Fast egentligen, det är såhär jag sjunger om jag inte kan låten heller. Så no blameeee! / Jennifer

Av Golan & Jennifer - 22 januari 2012 17:40

      Shoo Bloggen !   

Söndag idag, inge nytt. Dom är fett tråkiga, men det är endå skönt, liksom det är bara softa hela dagen och pigga upp sig till kommande veckan. Har lite damp, finns inge bra på TV! Alla fall ska jag baa ta det lungt idag.. ska tvinga mamma sen och kolla på någon film med mig, hihi! Bloggar nog senare, Bless så länge !   buusigt

  Va gammaaaaaaal, HAHHAHA JENNIFER, SNYGGING I BAKRUNDEN


Ovido - Quiz & Flashcards