golanjenni

Alla inlägg under december 2012

Av Golan & Jennifer - 31 december 2012 16:20

Hejsan People!   


Hoppas ni mår bra, tror att många är stressade osv men lugna er, allt odnar sig!   

Allafall så  har jag duschat nu, ska äta middag snart med familjen sen börja klä på mig.

Det har vart ett jävla tjat om vad folk ska ha på sig, jag ska mitt egna race sätta på mig det jag tycker är bekvämt, de e allra viktigaste!


Anyway så vet jag faktiskt inte än vart jag ska, haha sjukt va? Men tror det blir Märsta. Så jäävla långt asså!

Men ska in till Stan senare, ska vara där vid 8 möta upp Allé och några andra, sen ska vi ta pendeln dit. Det är lokalfest, lokalen är as nice! Men vetefan om vi kommer in, om vi inte gör det ska vi till en annan fest där tror jag. Fyfan känner mig liksom galet stressad!


       Vart än dagen tar mig, hoppas jag det blir bra. Det här året har vart så nice, gått så fort och allt har liksom hänt i år. Man har börjat gymnasiet och massa shit. Ser fram emot 2013, tillbringa året med folk jag älskar. Har lärt känna tunga männsikor osv. HOPPAS NI FÅR EN BRA KVÄLL! FESTA INTE FÖR MYCKET!   

Av Golan & Jennifer - 31 december 2012 00:15

Den här låten är så bra, väcker minnen!   

Allafall så chillar jag bara just nu, föresten så drog jag ut me bara Jennifer, vi drog till filmkedjan där hon solade.

Fick träffa henne allafall och de va mycket skratt, du är bäst älskling!

Anyway så är det fett stressigt inför nyår, vet inte riktigt vart jag ska än.. Menmen har lite planer. Vi får väl se vart dagen tar mig!   

Av Golan & Jennifer - 30 december 2012 20:04

Får bli snabbt inlägg!   


Blev uppringd av Jennifer och David för en stund sen, de vill att vi ska träffas. Och hade panik orkar liksom inte gå ut är helt jävla död idag asså, menmen ska nog ut med dem och Adde och Emelie kanske.


Så tror jag ska möta Jennifer om ca tjugo min, måste byta om nu PUSS!

Av Golan & Jennifer - 29 december 2012 17:58

Halloooojsan bloggen 😁Sitter på tåget påväg till Rönninge med Nathalie. Åkte in till stan och möte upp Allé sen kollade vi runt och möte hennes vänner. Dom köpte lite dricka av någon sen gick vi till donken och åt😇 O nu mötte ja upp Natta. Fick med mig hem en brun mobilväska, äntligen! Sen en tröja och ett par najsa byxor. Allafall är hemma snart ska lämna mina saker sen ska ja möta Natta igen och dra till unkan, de e taco kväll typ 😇

Av Golan & Jennifer - 29 december 2012 11:44

Hello people!   


Hoppas ni mår bra, bloggar snabbt för har bråttom! Vaknade rätt tidigt idag, och nu är jag helt klar och ska vidare till bussen nu typ. Ska in till Centralen där jag möter Allé, vi ska kolla lite på kläder sen käka.


Puss så länge!

Av Golan & Jennifer - 27 december 2012 18:27

Har duschat, klätt på mig och dunkat musik.

Fräscht!   


Ska möta Bella här vid mig om tio min ungefär, sen ska vi möta Julia och Chappa. En liten promenad dåra!

Ska förbi centrum också tror jag. Yeaaah!

Hoppas ni mår bra people, Puss!

Av Golan & Jennifer - 27 december 2012 17:16

Ååh :(.. Är påväg till mina små kusiner, men vi körde lite fel så nu är vi mitt ute i ingenstans och yrar omkring.. Gaaah! Kolla va mörkt.. :(

Skapa flashcards