golanjenni

Alla inlägg under november 2011

Av Golan & Jennifer - 30 november 2011 22:00

Blir ett snabbt inlägg nu, för bloggar från min kära systers data nu medans hon är i duschen.. Jag har iallfall firat Nille idag och ätit tårta och druckit saft. Standard på födelsedagar ! Sen gick jag på dansen, så jävla grymt. Vi är klara med båda danserna, måste bara träna i veckan för att dom verkligen ska sitta. Men im in love iallafall! Nu tänkte jag iallfall gå och borsta sängen och sen bädda ner mig i min sjukt varma säng och smsa. Najsbajs! Men har sovmorgon till fem över nio imorgon, bloggar innan jag går till skolan om jag hinner eller orkar. Hehe fat! Men aja, hör att hon är färdig nu så måste sluta, puss!
 
Lägger ut en bild som har legat i arkivet i typ några veckor. Från dagen när jag blev sminkad av pauline :)

Av Golan & Jennifer - 30 november 2011 20:40

Hahhaha Jennifer fyller din brosha år? Trelivt min mamma med haha.

 

Alla fall tjaa bloggen! Kom pecis hem typ..som vanligt gick jag till skolan dåra, efter skolan så var ja på läxhjälp med Pauline och Julia, kuul! Sen va vi i skolan gangska länge? Kom hem alla fall halv fem. Gav min present till mamma, Chocklad ask hihi    Sen så bästemmde jag Jemie Gabriella Emelie o Natta dra till Tumba gymnasium som e nära Salem! Vi drog dit, asso jag skämmdes skit mycke för en sak.. dom som va med mig fattar ! Alla fall skolan var skit stor, om  jag gick i den skolan skulle det nog ta ett tag tills ja visste vart allting var. Alla fall nu är jag hemma igen, perfeect. Ska lyssna lite på music, druuug! Men puss sålänge! <3

      You .. listen to me .. if you need me I'll always be by your side, with open arms   

Av Golan & Jennifer - 30 november 2011 16:15

Trots att du är så jävla irriterande ibland, så jobbig att jag nästan stryper dig, så älskar jag dig mer än något annat. (hatar dig egentligen, ville bara va snäll ;pPpPpPpPpP) Ingen syskonkärlek här anteee ! Och idag är det ju din dag men jag kommer äta upp tårtan. Hähähäh, inget skämt dock. Men grattis Nicklas!  

Av Golan & Jennifer - 30 november 2011 16:03

Tjabba! Ska snart äta kyckling med ris & curry , muuuums ! brorsan fyller ju år så han ska få presenter och så. Men måste äta snabbt, för ska typ gå till dansen vid sex! Är så jäääävla taggad, ska bli så najs!! Omg, har daaaaaampppppp ;ppPppPpPPPPP IIHHHHHHHHHH asså jag dör!! Men nu sitter jag iallfall och snackar med Natalie och Kalleboi, så jävla störda ! men jag gillareeeeeee ! Ska göra sallad nu, vi hörs sen ! Pusspusspusspusspusspusspussspussspusspusspusspuss
upsspu

Av Golan & Jennifer - 30 november 2011 14:47


Så jävla tung! Får mig på grymt bra humör och får mig att tagga till.

Hola amigos! Min dator funkar inte hemma hos pappa och därför har jag inte kunnat blogga. Asså mina tangenter är skit efterblivna, skriver typ en bokstav när jag har skrivit klart hela blogginlägget och så. Så irriterande! Och sen så är min dator segare än golan på att förstå, så ja, ni fattar varför jag inte ens orkar.. Hihihi skoja bebis ! Aja, kom hem från skolan för ett tag sen, slutade en halvtimme tidigare för vi hade bästa läraren! Berva <333 Haha aja, sen snackade jag lite med Vanessa och sånt, behövdes verkligen. Sen stack jag hem till mamma istället för pappa, för att hade precis missat min buss och jag var så jäkla kissnödig, hehe.. Så nu sitter jag här och äter pepparkakor och dricker mjölk samtidigt som jag dunkar muuuusic. Looooove life! Menmen, ska plocka ur diskmaskinen nu, har lovat mamma det så jag skriver snart. Poooos <3

Av Golan & Jennifer - 29 november 2011 21:51

Jag tog en kula för dig,och fick en smula tillbaks,
För dig, ska ja göra det tusen gånger om
Jag givit dig allt och ja har ingenting kvar
För dig ska ja göra det tusen gånger om .. ♥


Lyssnar på låten, jag  gillade den inte förut men ju mer ja lyssna ju mer fattade ja hur bra låten var. Älskar det han säger, själva texten. Allafall har suttit vid datan skit länge nu asso Face book e en drog? Ja skojjar inte man degar framför datan haha. Har SO proc på fredag så imorn kommer ja plugga efter skolan samt på torsdag. Och sen har ja en VG-MVG uppgift som ska också lämnas in om man vill få ett bättre betyg, men jag funderar på saken? Liksom ja kommer ju söka in i samhälle och det är precis det vi har nu i SO  så det e bra om ja har ett VG liksom.. Men vi får se så länge.  Shit ja har liksom gjort 5 inlägg på raken nu utan att Jennifer har bloggat.. men puss sålänge sötisar

Av Golan & Jennifer - 29 november 2011 19:48

Shoo bloggen!    

 

Har vart skit trött idag allmänt seg. Men tror jag har blivit skoltrött som in i helvete nu. Men ska kämpa sista veckorna nu, och försöka få så bra betyg som möjligt. Idag gick jag till skolan, skulle träffa en kill kompis i stan men vi sket i det, eftersom han kunde ba vara ute en halv timme eller något. Vi slutade vid kvart i två. Och jag sa till Pauline och vänta 5 min för vi går samma väg hem. De avslutade med att vi satt i skolan i 2 tim.. HAHHHAHA. Vi köpte mandariner och godis, vi tittade på skit gamla sms och det. NiceNice!

 

Men ska lägga upp  söööötaste paret ja dööör! Tänk er och ha ett sånt gulligt förhållande? Killen är skit sööt! Beylula visade mig den här hon e riktig desperat, hon blir som en flicka som e 10 år när hon ser söta par. Men jag tittade snabbt först.. sen idag va ja tvungen o kolla. Asså titta hela det är skit söta, ja vet att ja e mobbad men dom e så fuckin' söta!

 

Av Golan & Jennifer - 28 november 2011 22:17

Skriver snabbt nu eftersom jag måste upp och hjälpa mamma med något jävla skit.

 

Har duschat och allt nu, känner mig ren! Ska hjälpa mamma sen ska jag lyssna lite på music och sen blir det sängen. "sen blir det sängen" haha låter roligt.. Alla fall Music Is My Drug! Shit va mamma ropar,men ska kila iväg då. Imorn blire skola sen efter skolan tror jag att jag kommer dra direkt till stan och träffa en kill kompis, eller går jag hem först och sen dit. Vi får se ens om det blir av. Men puss så länge sötisar!

Ovido - Quiz & Flashcards