golanjenni

Alla inlägg under mars 2012

Av Golan & Jennifer - 31 mars 2012 00:01

 (bild från idag, bjuder på den) hahahahha

 Tjena bloggen!   

What's up? Själv kom ja hem för en halvtimma sen typ, fan va kul jag har haft det till skillnad från hur min dag har varit eftersom ja har mått så dåligt.  I alla fall bästemmde mig för och träffa Jemie eftersom vi umgås inte lika mycket längre, vi träffades och åt i Pizzerian ( i salem) och så. Sen köpte vi en till pizza och lämnade den till Jemies gulliga mamma. Där efter tog vi bussen till unkan som Nikki hoppade på. Vi hade gaaalet kul i unkan, till skillnad från annars eftersom det e så dött där. Folk dansade typ i 2 timmar speciellt Jemie, vi filmade också haha. Anyway så känner jag mig gaalet pigg?Tror för jag drack den där coola'n nyss haha! Men spanar in senare eller imorn då jag äntligen får träffa mina älsklingar Jennifer & Pauline! SAKNAR DOM!


Av Golan & Jennifer - 30 mars 2012 21:58

Såhär snackar vi med varandra oftast, haha vi är så störda tillsammans, man måste se oss får att fatta. Min älskade ängel! Hittade en gammal konversation! Fett klockren jag är.. / J
 

Av Golan & Jennifer - 30 mars 2012 18:50

Bloggar snabbt!
Ska ut snart och möta Jemie och äta haha. Tänkte först dra till Robban's i tumba men va där  för någon dag sen och orkar inte åka någonstans med tanke på att jag fortfarande har feber. Men där efter ska vi typ möta Niki? Och dra till unkan eller något.. vet inte om ja orkar det men vi får se. Vill bara ut snabbis och ta liksom lite firsk luft. Vill också träffa Jennifer & Pauline men dom kör hemma kväll dåra.. tror jag kommer träffa dom imorn Pauline sa något om Earth Our? Men ni får ha det så bra så spanar jag nog in ikväll.. tror inte jag kommer hem sent heller. Puss

 

Av Golan & Jennifer - 30 mars 2012 18:45


 

Av Golan & Jennifer - 30 mars 2012 17:33

Sitter just nu här vid datorn och snackar med en massa olika personer. Va ju i skolan idag som vanligt, och sen var jag hemma en stund innan jag följde med min syster och solade. Blev lite rööööd, och fick typ ingen färg på 20 min, eeeeh :( haha men har man svennepigment så har man.. Sen gick jag hem, duschade och hälsade på våra gäster. Och nu väntar jag på mat! Är skithungrig hehehehe. Men ikväll blir det en hemmakväll, ingen av oss orkade dra ut och jag måste ta ner allt från min bokhylla och lägga det i flyttkartoner. Min låtsaspappa ska ju tapetsera och måla om mitt rum i veckan, plus att de ska åka och köpa möbler till rummet också. Naaaajs!!  Kan ta före-och efterbilder hihi. Men aa, nedanför för ni en bild från skoldagen. Martin lekte lite med färg på bildlektionen! Haha puss
 

Av Golan & Jennifer - 30 mars 2012 17:12

 

Tänkte ta o berätta om en liten snorunge eftersom jag inte har något för mig.. okej ska inte kalla henne för snorunge eftersom jag hatar o bli kallad det själv.  Allafall den här tjejen är 98:a o heter Aria. En riktig fjortis i orten Bredäng. Har kännt henne i hela mitt liv, och varje gång jag ser henne blir hon bara större så blir fan chockad och glad. Våra föräldrar känner varandra jätte bra. Och jag behandlar henne som min egna lillasyster eftersom jag bryr mig om henne, försöker lära henne rätt o fel och att man INTE ska röka ;) HMM.. Anyway hoppas du blir glad nu lill skit! Och vänta bara om du... mmm  PUSS

Av Golan & Jennifer - 30 mars 2012 11:56

Hello bloggen!

Sitter just nu ensam hemma, lonley! Gick aldrig till skolan idag eftersom min natt va katastrof fyfan! Mådde jätte illa och spydde jätte mycket, hade feber också men nu är det mycket bättre. Känner mig helt okej men jag fryser hela tiden typ, det är jätte irriterande.. och så kan ja inte ens sova? Anyway.. idag skulle ja egentligen dra och grilla med Bey , Ahmetoo och hans killkompisar. Som tur tror jag inte ens det blir av med tanke på att det regnade och att vissa inte orkar och skulle liksom endå inte riskera åka så långt. Så vi får se va ja hittar på senare om ja orkar ta mig ut. Måste träffa en kompis också och prata med henne? Iaf vi hörs sen, bless!

Ovido - Quiz & Flashcards