golanjenni

Alla inlägg under januari 2012

G'/

Av Golan & Jennifer - 30 januari 2012 16:20

Shoo bloggen!   

Vad händer?  Själv kom ja nyss hem . Kan berätta lite vad jag har gjort lite kort sådär. Igår sov ja ju hos Diana, sen tog ja tåget med Emelie Gabbi  till lilje o mötte Jemie. Vi chillade i JB ett tag, Skolan va heeeeeelt död men asså visst man kan inte önska säg bästa skolan.. den va helt okej. Kl 12 drog emelie så ja jemie o gab åt i donken. Vi visste inte va vi skulle göra så Jemie drog till sin kille. Alla fall drog jag o Gabii sen till Stoffes import gymnasium  o chillade med henne. Sen mötte vi upp Maria o mickan i älvsjö och drog till tumba gymnasium. Seriöst skolan e fett bra. Och nu e jag hemma, mötte Jennifer en snabbis haha. Alla fall ska ta det lungt ett tag, sen om ngn timma kommer Tamara o Stoffe hit, ska möta Jennifer också så vi ska bah chilla. ! Hoppas ni har haft det bra, puss så länge


Av Golan & Jennifer - 29 januari 2012 20:12

 Shoo bloggen   

 Kom hem nyss, Diana är hos mig också. Bloggar snabbt! Jag drog ju till Hallunda, träffade henne och käka donken. Sen hade vi inget o göra. Så  hon tvinga mej sova hos henne, o ja bah nej sov hos mig. De avslutade med att hon ringde min farsa o sa att jag skulle sova hos henne. För jag ska ändå till lilje imorn och hon bor ju i skärholmen. Alla fall vi är hos mig nu ska häta några saker sen ska vi vidare till skärholmen.  Sen imorn ska ja dra till John Bauer  va med på några lektioner. Snacka om att ja kommer vara död, men va gör man inte för sin syster. Bless så länge

  <3


Av Golan & Jennifer - 29 januari 2012 17:34

 Shoo  bloggen !

Har inte gjort så mycket faktiskt , ska  snart eller snart o snart alla fall ta bussen till hallunda och träffa på Diana. Vi ska alla fall chilla, tror vi ska äta donken haha.  Saknar min älskling, vi snackar alltid mellan himmel & jord.  Lite skön söndag. Imorn ska jag inte heller till skolan. Utan jag, Gabriella, Jemie & Joline ska till John bauer och va med på nåon lektion, där efter ska vi vidare.. men jag vet inte vart? Alla fall ska ta ledigt. Men puss så länge, spanar kanske med ett inlägg innan ja lägger mig.

Av Golan & Jennifer - 29 januari 2012 11:50

            Shoo Bloggen    


Allt bra? Själv är det fintfint. Vaknade av solen haha. Känns som sommar lite, saknar det.

Skulle bloggat igår egentligen när ja kom hem men ja orkade inte. Alla fall  det började med att jag  skulle ta bussen. Fast jag missade den! Alla fall sen drog ja upp till centrum och mötte upp Vanessa och Jennifer. Sen drog vi till unkan som vanligt och träffade på Sebbe och dom. Det var helt okej, förutom sen där det blev lite drama.. Jennifer föörstår men allt löste sig som tur. Sen drog  jag Jennifer, Maria, Mikaela s, mickaela k ,  Mones, Amelie, Sebbe och Dehim till isen hahahaha kul?  JAG FRÖÖÖS ÄRSLET AV MIG! Så sen drog jag hem. Hahahha roligt inlägg menmen.


Idag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, hatar söndagar men dom är endåå tunga man kan vila och sånt idag.Tror jag stannar hemma, annars drar jag till Hallunda en snabbis vid 6-7 och träffar Diana kort. Men jag spanar in senare ni får har det så bra så länge!


  Jag och Ivan! Somras.. guuuud vaa ja saknar

Av Golan & Jennifer - 28 januari 2012 19:33

   Shoo bloggen!

 

Är fett stressad men ska dra och möta Jennifer vid åtta, så måste böja fixa mig. Alla fall vi ska till unkan. Hinner inte skriva mer men hoppas ni får en underba lördag, Bless så länge.

  SEXY CAAAN I?



Av Golan & Jennifer - 27 januari 2012 18:27

     Shoo Bloggen!

Lyssnar på music just nu, inge stress. Har bara chillat gaalet och ruttnat. Drog aldrig till skolan idag. Snackar just nu med Jennifer, yeah my baby. Ville träffa Pauline också men hann aldrig, hon drar t fjällen idag tills ons .. Så kommer träffa henne på torsdag. Saknar henne redan. Alla fall ska bara softa idag,  ska till Ica Maxi en snabbis och köpa massa snacks sen bara dega framför datorn o tv:n.


Tänkte spana in med en låt, " det är sommar nu" Älskar cedd! Alla fall guud va den påminer mig om sommaren. Minns jag o Diana va i Eskilstuna o badade, vi satte på denna låt:

Av Golan & Jennifer - 25 januari 2012 20:02

                Shoo Bloggen!

Vad gör ni, allt bra? Själv är det fuckt idag. Inte min dag idag kan jag säga. Ska berätta lite om dagen. Började med att jag tog mig till skolan och jag hade matte, det gick åt helvete eftersom jag fattar ingenting! Anyway sen så hade vi tråkiga, jobbiga lektioner. Sen på vägen hem så ser jag en tjej vid vägen.. jag ser att hon har en hund och hon gråter. Jag tittade på henne o tänkte " jag måste fråga vad som har hänt". Så ja gjorde det! Det var fett synd hon grät som in i helvete, hon gick i säby. 6.an typ. Hon sa typ att hon inte mår bra och att alla e konstiga mot henne, så jag bah ska jag snacka med någon i säby? För ja går själv där..  och hon bah nej men tack för du fråga. Så söt. Stackarn asså hon grät som in i helvete, o ni vet hur ja är.. ja babblar som in i helvete. 



Alla fall mår helt ok just nu! Inte jättebra, eftersom jag e sjuk! Förkyld, hostar, mitt huvud e fuckt, o ont i halsen. Vi får se om ja drar till skolan imorn. Som tur så snackar jag med goooda folk just nu. Underbara! Men spanar in senare tror jag! Bless'

 

 

 

  Det finns inget bättre än och snacka med dig! Du gör mig glad. Kärlek till dig min underbara!    

 

 

Av Golan & Jennifer - 24 januari 2012 22:31

                         

Ovido - Quiz & Flashcards