golanjenni

Alla inlägg under augusti 2012

Av Golan & Jennifer - 31 augusti 2012 16:57

Det är Fredag idag!   

Dock så är det fult väder, men sak samma. Hur mår ni? Det är toppen här, kom hem för någon timma sen från skolan.

Och juste så åker Jennifer idag med sin klass    Så ni får leva med mig, ni bara " neej" haha men så är det ibland.


Allafall så ska jag om någon timma käka, sen ska jag bara chilla tills jag ska träffa min amor Pauline.

Men ni får ha en bra Fredag, det skulle ändå fakiskt vara mysigt och sitta hemma och kolla på TV och typ tjocka sig!

LIKE!



Av Golan & Jennifer - 30 augusti 2012 23:20

Har packat klart nu, eller har bara maten kvar men den packar jag ner imorgonbitti. Nu ska jag sova, är så jävla trött! Längtar efter min säng.. Vi hörs om en vecka hörrni! Ha det bra, puss ///Jennifer

P.s Golan och Pauline jag älskar er. Om jag har mottagning skickar jag ett sms till er så att ni vet att jag har överlevt, haha. Kommer sakna er finisar!

Av Golan & Jennifer - 30 augusti 2012 19:38

Helloooo!!
Just nu håller jag på att packa för fullt, drar ju på fältvecka till Väddö imorgon med klassen, så det är viktigt att allt ska med. Är faktiskt grymt taggad, kommer blir sjukt kul! Ska möta Evelina på centralen imorgon sen möter vi upp resten vid KTH. Kommer inte kunna blogga på hela veckan bara satt ni vet.

Började ju 1 idag, och fick sluta 3, så det var ändå rätt chill. Men tyckte det var sjukt onödigt eftersom att jag hade kunnat sluta 12 annars. Menmen! Fick sällskap på tåget dit med Nicklas, Linus och två kompisar till dom så det var ändå kul. Sen pressades alla 1or in i enda rum och fick information om den kommande veckan. Sedan hade vi troppmöte! Chilldag helt enkelt. Sedan åkte jag hem och handlade lite, så nu är nästan allt klart. Men har lite kvar så ska få det gjort så bloggar jag sen. Puss sålänge ///Jennifer

Asså är det bara jag som tycker den här är grym? Den är ju sjukt svängig och den får mig faktiskt på bra humör?! Haha grym kille, grym låt. GANGNAM STAAAAJL

Av Golan & Jennifer - 30 augusti 2012 11:42

Hejsan finisar   

Just nu är jag i skolan, har rast. Haha som i vet så har vi fått en datorn, så det är klart jag passar på   

Börjar 12:30 och då blir det Spanska. Uppdraterar ikväll kanske. Puss


Av Golan & Jennifer - 29 augusti 2012 22:43

Tjo!
Slänger in ett snabbt inlägg nu, för har lite saker att göra.  Va i skolan idag som vanligt, sen stressade jag hem för att byta om och äta lite innan jag skulle dra till dansen! Vikarien var väl helt okej, men ingen kommer slå Anna.. Iallafall, sen stressade jag hem och in i duschen och begav mig sen till unkan där Pauline och Golan var. Fan va jag har saknat dom! Mina bästa! Nu har jag precis ätit middag, haha... Ska upp och plugga lite, städa rummet och småpacka lite, sen ska jag sova. Men börjar 1 imorgon, så får ändå sova lite thihi. Men nu måste jag sätta igång med arbetet, vi hörs imorgon om jag hinner slänga in ett inlägg enellan allt. Men sålänge; godnatt finisar! ///Jennifer

Av Golan & Jennifer - 29 augusti 2012 18:26

Känns som jag stressar, springer iväg hela tiden.

Slutade 3, sen drog många av vår klass till donken efter skolan istället.. Påvägen hem träffade jag Pauline. Kom hem runt 5. Och nu har jag duschat och sånt. Sen ska jag ut snart och möta Pauline igen, och Emelie.


Jag vet att jag inte bloggar ofta, men precis som ni går jag i skolan osv. Vill inte liksom blogga 5 ggr varje dag, jag droppar något varje dag. Men puss på er, ska surfa lite på internet sen går jag ut.


Av Golan & Jennifer - 29 augusti 2012 08:30

(Kolla, så jävla duktig) Snart blir det  X- Factor på TV, bästa!


God morgon bloggen. Allt bra? Nu är det faktiskt bra för mig. Vaknade för en stund sen, kunde inte sova så bra inatt.

Börjar sent idag som sakt, men haha eftersom jag e så fet så ska jag Alex, Louris dra till donken innan skolan börjar och käka. Fyfan va gott! Vill ha Cheddar Dip, yummi. Men uppdraterar ikväll, puss!

Av Golan & Jennifer - 28 augusti 2012 23:07

 

Santsant..


Va ute en snabbis, mötte Jemie någon timma och snackade bara. Nu är jag hemma, så jävla irriterad asså på småsaker, folk dom är hjärndöda. Sitter och tjafsar med en brud hon är EFTERBLIVEN okej. Fucking skit asså.


Allafall så börjar jag 12:15 imorn har en ända lektion, slutar typ 14:55 tror jag.

Så det är ändå fett chill.

Annars så är det brabra. Är bara allmänt trött/seg men hoppas ni mår fint.

Men vi hörs imorn. Kanske droppar ett inlägg innan jag sticker iväg till skolan, eller spanar ja in på kvällen?

Ni får allafall ha det så bra så länge, Puss, smek, sänglek    (Och så får ni en godnatt puss)   

Ovido - Quiz & Flashcards