golanjenni

Direktlänk till inlägg 30 januari 2012

Im back! - Jennifer

Av Golan & Jennifer - 30 januari 2012 17:30

Tja. Orkar inte skriva att det har varit dålig uppdatering för det har ni ju märkt men ni vet ju också att det beror på datorn hemma hos papi. Men nu kommer jag iallafall blogga som vanligt igen, iallafall så mycket jag kan, för har rätt mycket saker att göra i veckan, bl.a plugga och sticka iväg på öppet hus. Mer om det sen! Nu lite snabbt om veckan som har varit, för det har faktiskt inte hänt så mycket.

I måndags var jag, Golan, Pauline och typ 4 andra på ett möte på unkan som vi var frågade att komma till. Det var jättemysigt och vi ska även dit nästa måndag, för det är bara varannan måndag. I onsdags följde jag med Nikki och Nathalie hem till Nikki där även Micke va. Vi skulle skriva ut lite låttexter som vi skulle ta med till sången. Jag började ju i onsdags! Det var askul och jag tyckte faktiskt att det gick riktigt bra för att vara första gången. Men har mycket lära och ser iframimot att göra det också! Sen drog jag till dansen, och som sagt, jag blir alltid så lycklig när jag kliver in i danssalen, dansen är verkligen en stor del av mitt liv. Jag älskar att dansa och det får mig på bra humör bara jag tänker på det. Jag längtar redan till nästa gång när jag precis har slutat lektionen för veckan liksom hihi. Love! Och i fredags tog jag farväl av Pauline som åkte till Sälen och som kommer hem på onsdag. Ajjjjj vad hon är saknad, REDAN. Och det är fyra dagar kvar tills jag får se henne.. Men det är bara för att jag love:ar henne så muchoooo som jag saknar henne, hon lyser upp ens dag liksom & hon gör en en så himla lycklig. Haha just married eller? Man kan tro det ibland, hihi min fru! Sen på kvällen var jag bara hemma och tog det lugnt, hade värsta mensvärken så pallade inte dra ut. Men fick umgås med min älskade pappa då, det är alltid så kul, vi har typ samma humor och är som två barn när vi är tillsammans haha! Sen på lördag följde jag med till min familj + Emelie till ikea där vi köpte lite saker till mitt rum, Ä N T L I G E N, har ju bott med flyttkartonger i snart 3 månader. Haha men nu börjar det bli ordning iallfall. I lördags var vi ute, jag och golan + våra homies, va först på unkan men där var det kaos och snöbollskrig så vi stack till isbanan istället. Där smällde vi lite raketer och flummade osvosv. Haha vi hade skitkul! Men sen blev det kallt så alla stack hem! Bilder från ilördags:

Från vänster: Golan, Sebbe & Deihim. Sötaaaaa
 
  Från vänster: Mones, Sebbe & Golan. Mina hjärtan! 
    
  Från vänster: Amelie, Maria, Michaela, Golan, Mikaela S, Deihim, Mones och Sebastian ligger ner!

Och i söndags satt jag, mina systrar och Emelie och byggde ihop bokhyllor, riktigt duktiga! Sen städade jag rummet lite och duschade och såntdär. Sen skjutsade pappa mig till farmor där jag hämtade mina saker, och är jättenöjd! Men annars var det också bara en chilldag. Och idag hände det inget speciellt, var i skolan och snackade med Ida om livet och allt, har saknat henne jättemycket, så det var skönt att ta igen lite. Nu sitter jag och väntar på maten, sen sticker jag ut och träffar Golan och två av hennes kompisar som kommer hit. Vi får se vad vi hittar på, men det blir nog riktigt kul för är på jättebra humör. Haha! Men uppdaterar sen, puss! Bilder från idag:
 
Sebastian med Fanny i knät, och sen Patrick!

Hahahaha längdskillnaden!! Christian och Mohammad har kramkalas, naaaaaaaaaaw.
   
William, Christian & Momo har ett till kramkalas, mys!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Golan & Jennifer - 20 maj 2013 13:22

Tjaaanääää!    Har inte bloggat på riktigt länge man jag tar inte ens bloggen seriöst och bloggar bara när jag har lust. Men i helgen så har jag faktiskt tagit det chill, förra veckan så chillade jag galet, va på dansuppvissning sen tog det lung...

Av Golan & Jennifer - 14 april 2013 22:16

Jag som trodde att jag klarade mig ensam så bra, men sist jag såg dig så satt känslorna kvar, ja hur kunde jag vara så naiv? Ja kunde jag vara så naiv?, varför känner jag såhär det förvånar mig, och nu ångrar jag mig grovt att jag såra dig.   ...

Av Golan & Jennifer - 9 april 2013 21:21


Don't forget that! Gaaaayyyteeext haha!  

Av Golan & Jennifer - 5 april 2013 14:10


  Whoooooooooop Whooooooooooooooooooop!    Är allting bra med er? Här är det fett nice, solen skiner in till mitt rum! Idag vaknade jag vid 11, gick upp gjorde mig en god frukost och tog det lungt, och nu har jag precis kommit ur från duschen!...

Av Golan & Jennifer - 2 april 2013 13:30

Humöret är på topp!    Det är viktigt och ha posetiv energi hela tiden finisar, va runt folk som ger dig energi då blir allt mycket lättare! Jag kunde inte sova så bra inatt, kom hem vid halv 1 igår och efter vi hade vart på resturangen och rökt VP...

Ovido - Quiz & Flashcards