golanjenni

Direktlänk till inlägg 21 november 2011

Tjooooooooooooooo!

Av Golan & Jennifer - 21 november 2011 19:27

Tjoo Bloggen!


Som ni ser har inte Jennifer min bloggar kompis bloggat dom senaste dagarna, ocj jag frågade henne idag varför, det är därför hennes dator funkar inte! Så ni får stå ut med mig då ;)

 

Drog iaf till skolan idag, yeees! Hade matteprov också och 18 e  godkänd, jag fick 16,5 men det är några saker kvar de ska rätta så tror jag allafall kommer klara provet! Sen var det väl vanligt, Gabriella fyllde också år idag! Ni som känner henne och inte grattat henne gör det nu    Vi skulle kasta ägg på henne men vi ändrade oss eftersom det är jävligt synd. Alla fall idag när ja hade Eng då satt ja Ida, Nikki och Jolie och snacka om va ville bli. Som ni kanske vet vill jag ju bli Polis? Men det är ju massa tester som man måste göra för och komma in, tuffa tester. Men då satt vi och snackade, sen sa ja att alla ska säga till varandra vad de skulle passa som och jobba med i framtiden. Gissa vad dom sa till mig? Brand man! (kvinna) HAHA! Asså jag har tänkt på det också, men liksom har panik själv när jag ser eld. Men fyfan va kul. Men jag kommer alla fall ta samhälle tror ja, och då kan man ju bli Polis eller Brand kvinna. Och juste på fredag ska vi i klassen till gymnasie mässan, kanske träffar på andra där?


Men slänger in en låt nu som jag och Ida snackade om, den påminer mig om Pea tiderna då jag hade den här. Sökte på den på Youtube och då kom den fram,  den väcker fett mycke minnen eftersom ja drogade den här  för 2-3 år sen. Kul och kolla tillbaka liksom. Men spanar in senare maybe hare gött så länge/ Golan!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Golan & Jennifer - 20 maj 2013 13:22

Tjaaanääää!    Har inte bloggat på riktigt länge man jag tar inte ens bloggen seriöst och bloggar bara när jag har lust. Men i helgen så har jag faktiskt tagit det chill, förra veckan så chillade jag galet, va på dansuppvissning sen tog det lung...

Av Golan & Jennifer - 14 april 2013 22:16

Jag som trodde att jag klarade mig ensam så bra, men sist jag såg dig så satt känslorna kvar, ja hur kunde jag vara så naiv? Ja kunde jag vara så naiv?, varför känner jag såhär det förvånar mig, och nu ångrar jag mig grovt att jag såra dig.   ...

Av Golan & Jennifer - 9 april 2013 21:21


Don't forget that! Gaaaayyyteeext haha!  

Av Golan & Jennifer - 5 april 2013 14:10


  Whoooooooooop Whooooooooooooooooooop!    Är allting bra med er? Här är det fett nice, solen skiner in till mitt rum! Idag vaknade jag vid 11, gick upp gjorde mig en god frukost och tog det lungt, och nu har jag precis kommit ur från duschen!...

Av Golan & Jennifer - 2 april 2013 13:30

Humöret är på topp!    Det är viktigt och ha posetiv energi hela tiden finisar, va runt folk som ger dig energi då blir allt mycket lättare! Jag kunde inte sova så bra inatt, kom hem vid halv 1 igår och efter vi hade vart på resturangen och rökt VP...

Ovido - Quiz & Flashcards