golanjenni

Alla inlägg under november 2011

Av Golan & Jennifer - 23 november 2011 21:10

Whaat's up sötiisar ;)?

 

Har precis duschat, frääsch! Gick aldrig ut förästen, hade för nice här hemma haha! Juste jag e faktiskt galet pigg asso.. jag dygna ju i natt, ja somnade sex o vaknade vid 8 sen drog ja till skolan vid 9.. Jag ville decka när ja kom hem men gjorde aldrig det, ska  sluta  sova för mycket, Emelie ville dygna idag med, men två dagar i rad-.- Nej haha! Men jag har iaf sovmoron imorn tills typ tio? Så det blir nice liksom.. Och ni som såg förhållandet i Face book, det var driv. Ja o Simon hade tråkigt så vi drev bara.. Asså precis a l l a trodde.. Ja blev chockad de klart ja skulle berättat till mina närmaste om ja hade kille.. Alla fall snackar just nu med Pauline och fler.. Spanar in kanske senare. Men annars hoppas ni får en forsatt bra kväll, Pussar!         Golaan!  älskar sista bilden!

 

Av Golan & Jennifer - 23 november 2011 19:36

Kom nyss hem från dansen, det var lika roligt som vanligt & vi har kommit rätt långt men vi har ändå sjukt mycket kvar att göra innan uppvisningen. Men det löser siiiig! Nu tänkte jag ta ett lååååång dusch och värma mig lite. Mys! Slänger in ett inlägg när jag är färdig, ta hand om er sålänge! Puss / Jennifer
   

Av Golan & Jennifer - 23 november 2011 17:50

Kom hem för en stund sen typ en halv timma sen? Anledningen att jag kom så här sent va asså stress, det hände en sak.. stor sak för alla fall mig o två kompisar vi e heelt stressade. Anyway jag väntar på att ja kan snacka med mamma och övertala henne o massa skit, efter som min lärare kommer säkert ringa hem t mig när som helst-.- Suck! Och sen jag kanske träffar Jennifer och Emelie..Men ja tror inte ja kommer gå ut, liksom ja kom hem för en stund sen plus min mamma kommer bli besviken om jag drar bara ut sådär..vi får se vill va hemma haha:( Men spanar in senare..


        OMG HAHAHHAHA ´på första bilden e det blandat, 2.A e det jag som täcker mig med handen 3.an ja med flätorna längst upp, och sista ja sm pekar.. HAHHAHAHAH ser ni emelie brevid? fyfan va gammal ja saknar det här som fan <3

Av Golan & Jennifer - 23 november 2011 15:33

Tjabbatjenahallååååå!   Whats up sötnosar? Kom nyss hem från skolan, det var en rätt så chill dag faktiskt. Bara så trött på vissa personer, asså på riktigt, att man inte lär sig hur man beter sig och inte? Har vissa människor inte vett eller moral i skallen eller? Folk som är oförskämda eller respektlösa, skäms ni inte över er själva? Att trycka ner en person, och som speciellt inte har gjort något mot er, är så jävla lågt. Ni har inte en jävla aning hur mycket det kan såra, eller hur länge det kan sitta kvar. Och det är inte ni som avgör om det var skämt eller inte, så sluta trycka ner en annan person, för du vinner absolut ingenting på det. Håll det för själva, för det finns människor som verkligen tar åt sig av det ni säger. Så om ni promt måste öppna munnen, säg något snällt istället, men ljug inte! För det sårar bara mer, så va hellre tyst då. Sprid glädje och skicka vidare leénden istället, för det kan göra en en annan människas dag. 

Att kalla någon svag gör dig inte starkare.
Att kalla någon dålig gör inte dig bättre.
Att kalla någon ful gör inte dig snyggare.
Att kalla någon dum gör inte dig smartare.
Att kalla någon tjock gör inte dig smalare.
Att kalla någon elak gör inte dig snällare.
Att kalla någon omogen gör inte dig mognare.
Att kalla någon töntig gör inte dig coolare.
Att kalla någon fake gör inte dig mer äkta.
Att kalla någon wannabe gör bara dig till en större.

Så tänk på vad du säger om andra, för det brukar oftast säga mer om dig själv än om dom...

 

g '

Av Golan & Jennifer - 23 november 2011 00:14

Natt humor asso! Sitter och dör av garv, läser folks kommentarer haha. Alla fall kan inte sova heller :( tror jag ska dygna, bbristtt på liiiiiiiiiv hadhahdaudhadhaushjadjkakodaj! Tack o heeej fööör meej skriver kanske seenare, tror ska se på en film nu, vill titta på titanic  det va länge sen ja såg den. Puuussss

Av Golan & Jennifer - 22 november 2011 23:09

Blir så jävla irriterad!


På facebook är det liksom  en tjej som ser ut på ett speciellt sätt, liksom hela Sverige har kommenterat hennes bild? Fiskläppar hora ja venne vad. Jag kommenterade också på bilden och sa emot,asså driver dom med mig? Liksom låt en tjej se ut på sitt sätt? Folk slänger ord som hora ja vet inte vad, de säger ord de inte ens vet vad det  betyder? Min facebook har blivit nyheter. Ni som slänger ord som hora fisk läppar orre ja vet inte vad, för de första säg inte hora när ni inte vad va de betyder, fisk läppar, hon hade inte det, det heter botox, och orre? Det är liksom en fågel? Folk har inge respekt de slänger ord  till tjejer bah sådära ,  ja och om hon e ful? Låt henne va ful, hon e inte med i Top Model gubben. Håll käften iställe o håll det för er själva. Pågud världen har inge respekt längre. Och det var två killar som var homusexuella, såg det här på facebook också. Dom pussades o det stog typ någon fin mening. Sen hela Sverige har kommenterar fitt hor bögar vet inte vad. Låt dom va bögar och? Världen skulle inte va något utan folk som e unika. Det är inte heller de som väljer vem dom  faller för? Det är bara gulligt och tecken på kärlek. Jag blir fett irriterad när det gäller såna här saker. Släng inte ord om ni inte vet va det betyder. Killar OCH tjejer har inte respekt nu för tiden. Stackars  den där tjejen som alla har kommenterat på, kan ni fatta hur dåligt hon mår? Kallar hennes bild för hora och det när ni inte ens känner henne. Helt knullad värld. Bless!

Av Golan & Jennifer - 22 november 2011 22:09

Hej! Kom nyss hem, tänkte lägga mig i sängen och plugga på spanskaläxan och smsa. Sen så tänkte jag sova, så vi hörs imorgon istället! PUUUUUUUUSS

Ovido - Quiz & Flashcards