golanjenni

Alla inlägg under november 2011

Av Golan & Jennifer - 17 november 2011 21:58

Har precis klart tittat klart på x factor :)

tiden har gått fett snabbt och ja försöker övertala min mamma och tatuera mig, men jag får inte:( vill göra en på ryggen tycker det är skit snygg. Men men... jag kommer iaf göra det när jag e 18.

 

Slänger in en bild på Megan fox, diggar verkligen hennes stil och hennes tatuering! G '/

 

 

G'

Av Golan & Jennifer - 17 november 2011 19:01

Anyone who wants to destroy you, is also sick of you, because it loves you.

  Så jävla sann.


Alla fall vaknade för en stund sen haha, jag sov (a'.

Pauline försökte tvinga mig ut men jag orkade inte, liksom unkan är  så jävla tråkigt ärligt talat även om ja brukar dra dit. Men idag gick jag till skolan som vanlig. jag vaknade halv åtta o började 8 men jag hann. På idrotten dansade jag också ( fick ett VG ) Yippie. Men iallfall ska bara ta det lungt idag, sen titta på tv tror x- factor kommer på kanal 4 om jag minns rätt.

  Jemie jag o emelie

Av Golan & Jennifer - 17 november 2011 18:02

Tja! såg nyss kommentaren på inlägget jag skrev igår där jag att ni skulle försöka hitta de åtta skillnaderna.. och det rätta svaret är faktiskt det som ''kungen'' svarade, De åtta benen! dundundunduuuuuun...

S
ka sätta mig vid bordet och äta nu, och sen ska jag dra ut med martin wille ida och pauline! trevlarns! uppdaterar när jag kommer hem runt halv elva eller nåt, puss!
 

Av Golan & Jennifer - 16 november 2011 22:11

HHAHAHAHHA JA DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR ASSÅ!

Tittar på skit gamla videosar och de, ja döör asså! Försökte ladda upp en men det blev helt fakkad.

Alla fall har lättroat mig med music, Pauline sa aatt ja skulle komma ut med henne Jennifer Martin o Sebbe, men ja pallade inte. Imorn blir det väl en helt vanlig dag dåra! Men ska ta och titta på tv nu, tittar på någon skit film haha. Puss / G


 

 

Av Golan & Jennifer - 16 november 2011 19:17

Lite kort om dagen dåra!

Va kvar efter skolan eftersom ja skulle träna på en dans med Patric och en tjej kompis, kul? haha hell no!  Sen rullade ja bah hem, hahah låter kul.


Okej du kommer dampa nu, men jag måste bara göra det här!

Lägger  ut en skit fin video av min gulliga vän, undra vem det kan vara? Hmm....HAHAHAHHAHA du hatar nog mig men ja måste HAHAHHAHA, spanar in senare / G

Av Golan & Jennifer - 15 november 2011 22:14

tja! orkar inte blogga ens, tänkte lägga mig i sängen och smsa med en speciell person. har vart ute med pauline emelie, jemie, golan, ida och nathalie idag, och kom hem för en timme sen ungefär. det var kul, men va så jävla trött. asså va inte hyper som jag brukar vara så alla frågade om det hade hänt nåt. då tror jag nog att ni fattar liksom! aja, men kan berätta lite mer imorgon istället. pusS!
 

Ovido - Quiz & Flashcards