golanjenni

Alla inlägg under november 2011

Av Golan & Jennifer - 10 november 2011 20:27

Whaaaat's uuup !

  Har pluggat klart nu , eller typ.  Chattar just nu , med Beylula.. intressant? haha! Alla fall tänker svara på några frågor som bey gav mig så länge   


Vad heter du? Golan
Vad gör du på fritiden? Umgås med vänner och så
Är du singel?  Yes!
Är du kär?  Nope
Har du haft sex idag? Nej haha
Dricker du eller tar några droger? Dricker det händer , droger nej
Har du syskon? Yes en bror och en lilla syster
Festar du? Ibland, sällan
Umgås du med dåligt folk? Nej
Umgås du med bra folk? Alltid :D
Vad tror folk om dig?  Vet faktiskt inte, de får tro va de vill
stämmer de dom tror? i do noo
Vad får du komplimanger för? Helt olika, men tror faktiskt mina läppar (ibland ögon men har helt vanliga bruna)
Är du nöjd med ditt liv? Yes men det kan bli bättre :)
Vilka skulle du räkna som dina närmsta vänner? Beylula, Emelie, Diana, Pauline osv..finns fler:)
Beyoncé eller rihanna? Svår fråga vet faktiskt inte :O båda e bra på olika sätt
Är du oskuld? ja :)
När tappade du den? ..
vad ska du göra nu? Chatta and muuusic
 
 

 

Av Golan & Jennifer - 10 november 2011 18:21

Asså ah, har sån jävla ångest! Sitter och pluggar so, har ju prov imorgon men jag Kan fan inte ett skit. eller jo nu overdrev jag, jag kan ju mycket men det räcker inte. Till alla andra prov räcker det med att jag pluggar en timme dagen innan provet, så sitter allt liksom. Och så tänkte jag den här gången också, såklart. Har iof 4 timmar på mig att plugga vidare på, så jag kanske har en liten chans men annars: i''m screwed. Så ikväll blir det ingen utgång, utan ska sitta hemma och läsa. faaan! Jag som ville dra ut med alla andra :( menmen, en dag imorgon också.får använda morgondagen som en motivation. pluggar jag ihjäl mig idag och klarar provet, får jag dra ut med mina brudar och ha en kul kväll! Sounds mucho bra!! Men nu ska jag lägga ifrån mig mobilen och fortsätta. håll tummarna!! Puss

Av Golan & Jennifer - 10 november 2011 17:28

Kom hem för ett tag sen, skol dagen vrt väl helt okej, allt e skit deprimerad nu förtiden varför?

Just nu pluggar jag i alla fall, eller jag gjorde och ska. Asså shit ja pluggar! :D Dom som känner mig vet att jag nästan aldrig pluggar asso. Har SO prov imorn, samhälle. Asså jag kan typ ingenting och provet e stort. Hoppas jag klarar mig i alla fall.


Längtar alla fall tills imorn, det är fredag och det innebär helg. Vad finns bättre liksom? 

Hoppas det blir alla fall en bra helg, nu ska jag smsa Julia snart så hon kan ringa mig eftersom vi ska förhöra varandra via snackis on the tele, smart va? Jag tycker faktiskt första gången de e kul och plugga samhälle. SO är faktiskt roligt om man verkligen gör det roligt. Och glöm inte om ni vill fråga mig och Jennifer något så kan ni fråga där---->

Peace sålänge   Fiiint? :D

Av Golan & Jennifer - 10 november 2011 08:43

Hej på er! Sa ju igår att jag skulle blogga om jag hann, och tänkte att jag skulle göra det nu. Just nu sitter jag och äter te och mackor samtidigt som jag dunkar labyrint, myyyys! Sitter och försöker tagga till inför dagen, men det går fan inte. Jag orkar inte!! Slutar tjugo över fyra, och har bara massa tråkiga lektioner. Bajsaaaaa! Men aja, bara ett år kvar i grundskolan. Men nu måste jag fixa klart det andra, vi hörs puss!

Av Golan & Jennifer - 9 november 2011 22:33

Tjo breeee! Har pluggat hela dagen idag och sen drog jag på dansen, så har inte bloggat så mycket. Men iallafall, kom nyss hem, har varit ute med lite roligt folk. Najs! Aja har iallfall inte hänt så mycket, så har inget att skriva om. Börjar fem över nio imorgon, så jag tänkte slänga in ett inlägg om jag hinner. Sitter och snackar med william och golan på chatten nu, men hade faktiskt tänkt att göra som indianerna nu, sova. så ja puss på er! Men först, en kopp te! hihi så gooooooooott <3 men vi hörs imorgon snyggingar!

Av Golan & Jennifer - 9 november 2011 20:17

  

Så det e bara kärlek i mig  när jag vaknar till liv,

grabbar tutar utanför i en halv trasig bild,

dom skriker, yalla vi gittar yo shit va du tar tid,

så jag pussar min familj går upp och tar min mobil,

alla har bra weed, och twistad som van vid,

skurre o hejz och spilffar med hari,

skrattar och mår bra yo det e helt ofarligt,

tills grisarna kommer och allt blir tragiskt

 

De tribulations.. Haha ääälskar

 

Just nu chillar jag bara, pumpar lite musik och  chattar bara.

Är också skit irriterad på en person men aa, ja skiteri det eftersom jag inte bryr mig.

Men ni läsare får börja kommentera och det, för det är då det är mycke roligare och blogga.

Jag kanske spanar in senare, vi får se. / Golan

 

 

 

 

Av Golan & Jennifer - 9 november 2011 18:30

adadjadahdaha asso bloggplatsen e heelt? Jag hade gjort ett inlägg vid halv fem, och ja sparade o allt.. seeen de syndes inte ens på bloggen?   Bajs blogggg

Av Golan & Jennifer - 9 november 2011 14:41

Tja, kom precis hem från skolan, det var en rätt okej dag. Lite problems, men det är lungt. Sen hade vi dans på idrotten, weho glad tjej! Men iallfall, nu måste jag plugga SO, har prov på fredag om min lärare må han en sjuuuuuuukt snygg rumpa, men han har inte någon snygg tolerans mot IG. Så ja, ni förstår. Men uppdaterar snart! Pöööss

Ovido - Quiz & Flashcards