golanjenni

Alla inlägg under november 2011

Av Golan & Jennifer - 6 november 2011 20:51

Fucking ångest,  höst lovet är slut och jag har typ inte gjort ett piss? Och så kom jag på att jag har skit mycke plugg på matte, musik, so, och no.. haha döda mig snälla? Bajs.... Jag vill sluta skolan fuck skolan, börja leva  mitt liv, vill bli 19 höhö :( okej nu går det över styr..

 

Kom hem för en stund sen. Gabriella kom aldrig jävla idiot -.- Mötte upp alla fall Emilia & Julia. Vi drog snabbt till centrum, sen till filmis. Köpte lite god saker och bästemde oss och röra oss till Emilia. Det var alla fall skit rolit. Dom får mig och skratta hela tiden, speciellt Julia eftersom vi är så lika varandra (humor) Blir alltid glad när jag e med henne. ASSÅÅ FML JUST NU FUCKIN SKIT JAG HAR SKOLA IMORN, SKA SJKUTA MIG SJÄLV BRB! BAJS-.-

Av Golan & Jennifer - 6 november 2011 17:29

Tjo! Jag vet, dålig uppdatering. Men i fredags var jag först och tände ljus på morfars grav med mamma, och då var det även exakt elva år sen han gick bort. Saknar honom otroligt mycket! världens finaste morfar <3 sen var jag med golan och dom, kände att jag behövde snacka med dom om några saker haha! så stötte jag även på en av de två personerna som jag verkligen inte vill träffa, men det är lungt. Det var en kul kväll iallfall!

och igår var jag med vanessa! skit mysigt, hade verkligen saknat henne plus att vi hade mycket att snacka om.. Vi hängde lite med grabbarna också, men vi var mest för oss själva. Vi va på unkan och spelade skippo och så, och efter ett tag kom även pawo och golan.. men en sak jag inte fattade var varför dom var så arga? :O aja dålig dag kanske.. wellwell, Kom hem från ikea för inte så länge sen, hittade lite småsaker men vi ska handla byrå till mig nästa helg. Nu sitter jag och inte gör så mycket, tänkte blogga lite nu när jag ändå inte hade någonting att göra. Har ju haft fullt upp hela veckan med saker som behövdes packas upp och sånt. Allt är fortfarande rörigt, men det beror ju på att vi inte har köpt alla saker som vi behöver. Jaja, vi hörs vid nästa paus av uppackingen. Hihih puss! 

P.S VART HAR ALLA LÄSARE TAGIT VÄGEN? VI SAKNAR JU ER HIHI. HOPPAS DET BARA ÄR TILLFÄLLIGT OCH ATT NI HITTAR TILLBAKA TILL OSS, FÖR DET SKULLE VA SUPERTREVLIGT!

Av Golan & Jennifer - 6 november 2011 16:13

Tja bloggen! 

Bakade nyss sockerkaka med mamma, älskar och ha tid med min mamma eftersom vår familj e typ aldrig tillsammans. Det är alltid jag som tjatar på dom att vi ska hyra filmer o så. Men de säger jaja men inte ör någontin åt saken. Alla fall var de kul och baka. Min syster e skit svartsjuk på mig (a) eftersom hon vill göra allting som jag ska göra haha! Just nu har jag typ ingenting och göra. Pumpar lite musik tycker det e skit skönt när det är mörkt och man lyssnar på musik, Me LIKE!  Ska snart möta Julia och Emilia vid 5. Tror Gabriella kommer också men jag e inte säker. Alla fall ska ja äta med dom och bah snacka.  Jag har saknat dom skit mycket eftersom jag har inte sett dom på hela höstlovet, förutom Gabi men ändå. Dom e alltid lika roliga så de e klart man saknar dom. Tror ja också kommer komma hem tidit idag så jag kan forsätta vara med familjen. Och ja har ångest vafan det e skola imoron? Ja har inte druckit buhuu ahhaha :( Men anyway längtar alla fall till nästa helg. Men måste  börja klä på mig och det snart. Är det någon/några som kan ge förslag om va vi ska blogga om? Tror inte det är så intressant att ni ska läsa om vad ja har gjort och det. Men hoppas ni alla fall har en underbar söndag. Spanar in senare. PUSS

Av Golan & Jennifer - 6 november 2011 00:03

Shoo Bloggen. Kom hem för en stund sen.. :) Jag va hos Pommac bah tog de lungt. Vid 10 mötte ja upp Pauline, vet inte varför hon e så fakin dryg ibland haha -.- alla fall vi drog till unkan där det blir lite knassigt. Så iställe va ja så söt att jag tog Pauline upp till taket igen där hon blev glad (:  Skitsöt. Sen tog vi en promenad ja berättade några sakér o hon detsamma. I alla fall nu sitter jag här hemma. Har skit myckå ångest att höst lovet egentligen är slut. Plus kom ja på att jag har faktiskt plugg som jag inte ens har gjort. Vi får se om ja tar åt mej oh pluggar. (EN PÅ MILJON ATT JA ENS RÖR MIN HAND)  anyway ska  chilla lite o vänta på de gulliga smset ja snart ska få, u know ho u are<3 men godnatt ni alla för kommer inte blogga senare tror ja. P E A C E :)

Av Golan & Jennifer - 5 november 2011 16:45

Har gangska bråttom, ska möta Bella om en halvtimme  typ utanför mi eftersom hon bor 5 sek ifrån mig haha, alla fall ska vi hem t Pommac och spendera lördags kvällen. Hoppas ni hare gött. Puss

Av Golan & Jennifer - 5 november 2011 13:47

Tjaa bloggen!

Sitter ensam i mitt rum och surfar runt på Facebook, kul? Eller inte.. Tittade nyss klart på Idol repris  där Olle åkte ut.. Buu! Han har faktiskt en bra röst, samt hans stil är tung.  Idag tror jag  att jag kommer dra hem till Pommac, där jag, bella, chappa kommer vara. Vi skulle egentligen dricka men tror inte det blir så.. Tror vi kommer bara va hos honom om jag har rätt? Alla fall har ja saknat dom eftersom jag har inte vart med dom på ett tag. Va ska ni  göraa dåå hihihi? Asså det känns som det e bah jag som har en här bloggen efter som Jennifer suger på och blogga..-.- Spanar in senare när jag vet hur min dag kommer se ut. Puss sålänge !

 

Av Golan & Jennifer - 4 november 2011 17:57

Tittar på spy kids just nu, B ä s t a!  Haha vill oxåå va en såndär tung spion     Vem vet någon dag kanske jag blir de. Fantasi? I alla fall så titter jag på det nu haha tungelietungtung, vid 7-8 ska ja möta Pauline  Jennifer o Vaneessa kommer nog också tror ja. Tror de blir unkan ikväll då , där Maria o Amelie kommer också va.. nu ska ja titta vidare, puss!

Av Golan & Jennifer - 4 november 2011 16:01

Det du inte vet, vet alla andra.

 They Talk About Me, But I Don't Here,  Cuuz I Flaayiin B i t c h !

   

Ovido - Quiz & Flashcards