golanjenni

Alla inlägg under november 2011

Av Golan & Jennifer - 13 november 2011 16:23

                    sitter just nu o smsar med jennifer o planerar om vi ska ut eller inte hihi !

Av Golan & Jennifer - 13 november 2011 15:45

Hej snyggos! Vaknade för typ en timme sen, oupsie.. brukar aldrig sova såhär länge, men det händer ju någon gång ibland. Skönt var det iallfall! Får se om jag somnar ikväll dåra.. Just nu gör jag inte så mycket, sitter och dricker te och snackar med lite folk. Ska snart dra hem till pappa, för det är ju farsdag så vi ska äta middag där. Sen är det ju pappavecka imorgon, så vet inte om jag stannar kvar där eller om jag drar hem till mamma igen och sen går dit imorgon. We'll see!! Vet inte vad som händer mer ikväll, golan ville dra ut, men vi får se om vi ens orkar göra det haha. Döda tjejer hej! Haha ajuste, va vaken inatt när min brorsa och hans flickvän kom hem, dom hade typ varit på maskerad och kom hem vid typ 3 kanske. Asså vet ni hur mycket jag garva eller? Hans flickvän var sjukt gullig, så det var inte henne jag garva åt. Men Nicklas glider in med en superslim jokerdräkt! HAHAHA!! asså ni anar inte hur mycket jag skrattade, kunde fan inte ens sitta still på stolen.. fick andnöd! Så jävla ful! Aja menmnen, nu ska jag packa ihop lite saker, så vi hörs snart ! puss

Av Golan & Jennifer - 13 november 2011 12:35

Har degaaat från kl elva. Kunde inte heller sova inatt så de gjorde bara saken värre. Just nu lyssnar ja bara på music och tare lungt. Det är inte Golan dagarna nu känns de som, men de blir nog bättre hoppas jag. Idag vet jag inte vad ja ska göra men jag håller på ladda ner filmer nu , kanske ska kolla på någon. Film mys med mig själv ! Melike.


Me alla fall  lyssande på denna låt imorse. Asså ja doog , haha den e tung. Lyssna hela. Allmänt rolig/G

Av Golan & Jennifer - 13 november 2011 02:55

     

 
Av Golan & Jennifer - 13 november 2011 01:04

Tjenare folks! Vad har ni gjort ikväll? själv har jag vart ute med my homies. Alltid så fina, sprider glädje och gör mig alltid så glad. älskar dom alla! Har iallafall flummat galet ikväll, så jävla kul.. fast först låg jag och pauline i sofforna och mös och kollade på film , så varmt och gosigt ;$ sen kom kvällen igång, jag och hon började flumma galet, sen joinade alla andra också! haha.. menmen, nu gör jag inte så mycket, har precis hämtat mitt täcke och sitter nu invirad i det och dricker te. myyys ! hehe. Men aaa, skriver snart! pooooooss

Jag och bästis i soffan! älskar mig cphand assoooooooow 
lånade bilden av pauline, hoppas det var okej !  

Av Golan & Jennifer - 13 november 2011 00:19

Kom hem för en timme sen typ, min dag var väl helt okej. Just nu är den väl sämre, är inte på topp humöret just nu, men jag får bita ihop. Den som gjorde alla fall min dag nu var min mamma, hon brukar aldrig dricka, utan o överdriva kanske 5 ggr på ett år. Alla fall drack hon och hon blev lite drunk. Jätte söt hon var, hon berätta massa saker. Ja o min bror stog där i alla fall och dog.. HAHAHHA för  det är inte alltid man ser henne. Hon var alla fall jätte söt, världens bästa mamma ja har och hon fyller år snart också haha. Okej nu ni bah och? men för mig e de viktigt <3


Kanske laddar ner en film nu en snabbis, vill se på film och bah va ensam o mysa. Vill ha space för mig själv känns det som. Speciellt nu när det är vinter ute. Shit va de va kallt också. Men hoppas ni har en bra natt nu, puss så länge mina söta blogg läsare!

Av Golan & Jennifer - 12 november 2011 17:12

They talk about me but i can't here, cuuuz i'm flaayiin - wiiz khalifa


Har så grymt tråkigt asso. Har degat framför datorn halva dan. Skulle egentligen hem till pommac men stackarn blev skit sjuk :( Jag o Bella hade värsta planerna också men men. Sen skulle ja träffa Daniél men jag orkade inte åka till älvsjö, asso ja saknar han grymt mycket eftersom vi har inte sets från min födelsedag.  Just nu  chattar ja med Jennifer, asså hone grymt störd.  Fattar inte va hon pratar om? whuta fuck whuta fuck? hahaha..kul?

Alla fall ska möta henne vid kl sju.. tills dess ska jag dega. Tror Pauline också kanske kommer.. men de andra kommer säkert va där. Puss så länge, bloggar kanske när ja  har kommit hem / Golan

G'/

Av Golan & Jennifer - 12 november 2011 12:22

TTTJEENA!

 

Igår så tagga ja ut med Pauline & Jennifer, vi spendera kvällen i unkan. Skit  tråkigt. Jag tittade alla fall på film där, jag Sebbe o Vani. Spelade fifa också <3 <3 <3 Alla fall det var inte den bästa kvällen så jag bästemmde mig och dra redan vid 10. Vet inte vad jag ska skriva mer eftersom det finns inte mycke jag kan säga lägger iställe en bild på min älskade Näääääääk!  ASSÅ SNUBBEN E RIKTIG TIAA ASSO!


 

Ovido - Quiz & Flashcards