golanjenni

Alla inlägg under november 2011

Av Golan & Jennifer - 15 november 2011 21:56

Kom hem för en stund sen, vart ute med Pauline Jennifer Emelie Jemie sen så stötte vi på Ida och Nathalie osv. Det var helt okej fast alla gick hem tidigt eftersom det blev kallt och tråkgt, men de va fortfarande nice!


Just nu tänker ja på sommaren, asso bada sola sena sommarkvällar! Det finns nog inget som tar sommarlov! Två månader utan skola, kan det bli bättre? Tänkom hela livet skulle va så? Det skulle va fett nice men endå gangska lång tråkigt. Man skulle tröttna till sist. Men tänkte på att jag har varit i gangska många länder, men ja vill resa utomlands. Ett av mina mål är och resta till L.A eller något sånt och hoppa bungjy gymp fett kul! Sen har jag också velat resa till Grekland. Asså vill bara bort från Sverige nu och resa.. Fyfan va nice, jag var ju borta i somras men det gills typ inte men ja!

 

  Ta miiiiiiiig diiiiiiiiiiiiiiiiiit!/ golan

Av Golan & Jennifer - 15 november 2011 18:07

Shooo bloggen!


Va i skolan idag som vanligt sen gick ja en snabbis hem till Pauline. Och där efter kom hem snabbt och somna haha!

Sitter i alla fall o lyssnar på Nääääk nu :) Ska sätta på mig lite kläder snart för ska typ börja å vid sju och möta Jennifer And Pauline,Jemie o Emelie! Spanar in senare i think!   Gammal!

Av Golan & Jennifer - 15 november 2011 16:32

Well hello thääääääre! hur är läget? hoppas ni mår bra, för det gör iallafall jag. Lyckan på topp! idag har jag inte gjort så mycket, har gått i skolan som vanligt och så.. sen efter skolan följde vi med jemie och golan till ett hemligt ställe , hihi sen stack vi alla hem till pauline. där kollade vi på gamla bilder och videos och sånt, från typ 2009? herreguuuuuud. så lägger jemie ut en video på mig på facebook när jag är utklädd och dansar till pernilla walhgren! FML...... aja, just nu gör vi inte så mycket, hon har precis sminkat mig och sånt, hon ville testa en ny sminkning på mig.. sen tog vi lite kort och så, mest för skojs skull. men det var iallafall fun! pauline vill att jag ska ha kvar sminket på mig när vi drar ut efter maten, men vettefan.. asså det var grymt fint, men eftersom att jag inte brukar sminka mig så ser jag översminkad ut nu.. Men vi får se! Det blir att jag äter hos pauline iallfall, sen är jag väl ute till 10 eller nåt.. ska försöka övertala pappa till längre, men han är lika envis som jag så vi får väl  se. aja, uppdaterar senare, men här kommer lite bilder sålänge! puss hörrni
       

Av Golan & Jennifer - 14 november 2011 21:02

Sitter just nu och degar framför datorn. Haha nytt eller?


 Har tränat litepå fysik provet i fem min typ ahhaa. Chattar alla fall nu men lite gulliga folk.

Speciellt med Ahmet min gulle gris    Jätte söt! haha han e charmig så tjejer de e bah passa på. Han säger när jag e 16 så ska vi bli tillsammans eftersom ja e för liten-.-  mobbare. Men alla fall han är skitsöööööt man vill äta hans kinder.

 

Men imorn blire skola som vanligt, sen tror jag det blir utgång med Pauline & Jennifer, mina två sötisar!

  Maaaaaaan vill ätaaaaaaaa diiiiiiiiiiiiiiiiigg till middaaag!

Av Golan & Jennifer - 14 november 2011 18:57

Min dag har vart helt seg hitills, känns som klockan är typ 2-3 på natten! Juste  hörde ni den där Rachel sjunga? Så jävla grym ja dör! jättesööt! Alla fall jag va i skolan slutade  gangska sent halv fyra. Var feett trött :( Alla fall gick hem och hade sällskap av Pauline, vi snackade typ en halvtimme och så. Sen så såg ja  Charbel o Bella! Vi snacka o det sen drog jag hem. Haha jag somna i en timme, dom som vet att ja sover nästan varje dag efter skolan förstår mig!

Men juste jag har omprov på fysik imorn så jag måste plugga på det, jag kan typ ingenting men aa-.- Sen så   ser min vecka helt okej ut i alla fall :) Spanar in senare/ G

 

Av Golan & Jennifer - 14 november 2011 17:10

Hollon! var precis ute med hunden, och nu väntar jag på att maten ska bli färdig och att pappa ska komma hem så att vi kan åka iväg och handla ett munstycke till duschen. He needed help you know. Menmen, ska lägga mig i sängen och lyssna på musik nu, vi hörs! och juste , kan fortfarande inte ladda upp bilder, vet inte vad som är fel men nåt äre iallfall. så ni får stå ut ett litet tag till att mina inlägg blir tråkiga.. det är lite därför jag inte bloggar så mycket heller, just för att jag tycker inläggen blir så jävla tråkiga utan bilder. Aja pussss!!

Av Golan & Jennifer - 13 november 2011 22:41

Kom precis hem, asso shit va kallt det var. Fryser nu också , kan inte någon gentleman koma och värma mig </3 Hihi   Anyway mötte upp emelie, vi köpte lite  godsaker och  så såg vi Tina o Emilia, vi flummade grovt hahah vi dansade venne vad. Sen så smsade ja Pauline o sa att hon skulle komma..Hon kom i alla fall. Och så kom jennifer vid 9. Vi  såg Mohammad o hans bror och vanessa också. De bråkade typ med en gamling-.- Alla fall asså det är vinter nu! Det är skit kallt ja dööör. Men ska lägga ut nu en skit gullig tjej som sjunger, typ 13-14 år! Asså så jävla  talangfull och så söt.. ja döör hennes röst. Blir så varm och glad när jag ser hur underbara talangfulla ungdomar som sjunger. Man blir glad bara de sprider glädje. Lysnna och titta hela!

Av Golan & Jennifer - 13 november 2011 18:44

Tjaaaa! har precis ätit mat, och ligger nu i min säng under mitt sköna duntäcke och värmer mig! såååå kallt ute.. men det är fett myyyyyys. ska snart dra över till mamma, om någon timme eller två. Ska bara kolla igenom lite kläder som min syster ska slänga och fixa till lite i rummet. Ska försöka hinna dra ut också, golan och emelie väntar på mig! men som det ser ut nu så är jag färdig vid typ nio och är jag det så vet jag inte om jag pallar dra ut. Men vi hörs när jag har kommit hem till mamma igen! pos åck kramm

Ovido - Quiz & Flashcards