golanjenni

Alla inlägg under november 2011

Av Golan & Jennifer - 1 november 2011 17:09

har skit bråttom ska ut och möta Emelie nu och hon e redan på väg, hoppas ni får en dunder bra dag idag, för det ska ja ha! puss ! <3

Av Golan & Jennifer - 1 november 2011 12:13

   Yeeeeees äntligen!

Äntligen får jag träffa min underbara Jennifer, jag har faktiskt inset hur mycke man kan sakna henne på en dag! Jag vaknade för ett tag sen, började med att jag åt frukost och slappade framför tvn. Senare på kvällen ska ja ju träffa Pauline & Jennifer, mina underbara tjejor! Tror vi kommer ha en underbar kväll, ska träffa don vid 8? Så kanske hittar på någonting innan, men vi får se!    Jag år Stephan på bilden.. Hmmm Fulla? ;)

Av Golan & Jennifer - 1 november 2011 11:03

Hejhej, det här får bli ett kort inlägg för pappa kommer snart och hämtar mig så ska jag hjälpa honom att flytta. Så vet inte hur mycket uppdatering det blir idag, men ni har ju iallafall golan. Och vet ni, jag får gå ut idag! LYCKAAAA! haha kbry tänker ni nudå, menmnen, nu måste jag sätta på mig skorna, puuuuuss!

Av Golan & Jennifer - 1 november 2011 00:45

Haha hej på er snyggingar! nu mår jag faktiskt sjukt bra, men hostar några gånger ibland och är lite snorig så ska ta alvedon och sånt ikväll så att jag får gå ut imorgon. jag måste bara få göra det, har ju saknat mina finisar jättemycket! sen kanske jag ska sova hos bästis imorgon också så JAG BARA MÅSTE BLI HELT FRISK. Dessutom ska jag hjälpa pappa med flytten imorgon också, så där har vi ännu en anledning till att jag måste bli helt frisk. Haha aja.. Just nu gör jag inte så mycket, snackar med lite roliga personer och dricker te :) haha så jävla gott ! Men iallfall.. nu ska jag ta och hämta en filt och kura ihop mig i soffan och se en bra film! så ni får ha det så bra så uppdaterar jag mer imorgon :D puss!
 

Ovido - Quiz & Flashcards