golanjenni

Alla inlägg under november 2011

Av Golan & Jennifer - 12 november 2011 01:25

Heeej! blir ett snabbt inlägg nu, för är så jävla trött. Har varit en sjukt rolig dag. Va med Pauline och golan idag, dom är så fina! vi har grymt kul, kollade på en film på unkan. Men vi hade fullt upp med att skratta åt varandra, så vi kollade typ inte på filmen. Hahah bästa! Var också med lite annat folk men orkar inte ta upp alla.. Men sköna personer david hade med sig iallfall ! vilka grabbar assooooow . När jag hade följt med pauline till bussen stannade jag ute en stund med Nikki och Micke, och skrattade grymt mycket. Var helt jävla sajko, åkte typ skidor på marken och snackade med mig själv haha! sen kommer poliserna som trodde att jag var pårökt, hahaha. fast det trodde nog nikkis pojkvän med, men nikki är van att jag är lite smått störd hihihh. Men vi satt och diskuterade med poliserna om det var våld mot tjänsteman om jag skulle nypa dom riktigt hårt på rumpan. Dom ba ja.. Hhaha jag dog! för ville göra det först (a) Hahaha asså ååååååh, fett störd jag är! men fett tråkigt att va normal .. Iallafall, sitter och snackar med lulle lite nu, men ska upp och sova snart, för är som sagt grymt trött. vet inte vad som händer imorgon, kanske ska ut men vi får se. hörs imorgon habibis! puuuuuuss

G'/

Av Golan & Jennifer - 11 november 2011 17:57

Det känns lite som det är bara jag som bloggar hela tiden? Mitt förra inlägg spamma ju? Alla fall ska träffa Jennifer o Pauline vid sju. JAG SKA KÖRA FIIIFAAaa ASSO DE BAH GLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄDJE FIFA <3 <3 <3 <3 hahahah asso ja förstår folk som e beroende av det!

 

Lyssnar i alla fall på music,  vanligt? Haha JA! Lyssnar på Trey songz- Neighbors know my name.

Asså den där fucking videon e så sexiiig jag döör, trey <3 <3 Känner mig som en 10 åring :D men puss i alla fall

Av Golan & Jennifer - 11 november 2011 16:18

Vad händer?

Kom hem för en stund sen, skolan idag var helt okej, och idag är det Fredag, WWOOOOHOOO helg! Me like!

Men jag vet inte vad ja ska göra än, skulle kanske vara med Bella Charbel och Pommac. Men tror det inte blir av idag efter det gick inte som vi hade tänkt. Så kanske träffar buudaaarna Pauline & Jennifer. Plus Jennifer är arg på mig baajs , men hon kan endå inte undvika mig så   

 

Alla fall tänkte spana in med en tung låt, asso Näääääk    rakt in i hjärtat / Golan

 

Av Golan & Jennifer - 11 november 2011 16:18

Vad händer?

Kom hem för en stund sen, skolan idag var helt okej, och idag är det Fredag, WWOOOOHOOO helg! Me like!

Men jag vet inte vad ja ska göra än, skulle kanske vara med Bella Charbel och Pommac. Men tror det inte blir av idag efter det gick inte som vi hade tänkt. Så kanske träffar buudaaarna Pauline & Jennifer. Plus Jennifer är arg på mig baajs , men hon kan endå inte undvika mig så   

 

Alla fall tänkte spana in med en tung låt, asso Näääääk    rakt in i hjärtat / Golan

 

Av Golan & Jennifer - 11 november 2011 16:18

Vad händer?

Kom hem för en stund sen, skolan idag var helt okej, och idag är det Fredag, WWOOOOHOOO helg! Me like!

Men jag vet inte vad ja ska göra än, skulle kanske vara med Bella Charbel och Pommac. Men tror det inte blir av idag efter det gick inte som vi hade tänkt. Så kanske träffar buudaaarna Pauline & Jennifer. Plus Jennifer är arg på mig baajs , men hon kan endå inte undvika mig så   

 

Alla fall tänkte spana in med en tung låt, asso Näääääk    rakt in i hjärtat / Golan

 

Av Golan & Jennifer - 11 november 2011 06:27

Goood Morgoon!

Klockan e liksom halv sju typ, och jag e vaken. Åt precis frukotst och det.  Vid tjugo över sju ska jag möta Julia eftersom vi ska plugga snabbt innan vi har prov vid åtta. Det sägs att om man pluggar på morgonen ere typ lättare och komma ihåg? Vem vet! Anyway jag spanar in när jag kommer hem eller något. Jennifer kommer säkert kanske blogga i skolan. Puus såålänge underbaraste!

Av Golan & Jennifer - 10 november 2011 22:19

Tjaaa! fyfan, har pluggat i typ 4 timmar nu, om inte mer.. är så jävla trött! men det känns som jag kan allt iallafall, så jag hoppas verkligen jag kan det imorgon. Får alltid bajsblackout, så jävla irriterande ! Ska plugga en timme till snart, men behövde ta en paus ett tag. Så nu sitter jag vid facebook med mitt duntäcke runt mig och dricker te. Myyys! Snackar lite med min bror samtidigt som jag snackar med min kåmpiiiizz golan. Vilken snygging den dära. Vet inte om ni har hört talas om henne ?   men seriöst, vet intevad jag ska snacka om, ni får komma med förslag ju ! men vi hörs ! 


P.s Min dator fuckar så kan inte ladda upp bilder! ska försöka fixa det imorgon, men orkar liksom inte nu. märker att inläggen blir tråkigare utan bilder. hehehihihöhhö pusss
 

Av Golan & Jennifer - 10 november 2011 21:30

HAHAHHAHAHHAAHHAHAHAHAAHAHAAH

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHA asso jaaag dööör de bah julia jennifer o pauline som  vet va snackar om. Asså shit va alla ber mig o skriva om dom? Julia bad mig skriva om henne, asso om ni vill va glad hela tiden umgås med julia, världens bästa asso! hahaha fil du haa fiit look? va? foot lok`? Jolie, vad e puurjoolook ? HAHAHHAHAHA asso omg ja har inge li vvvvv opussss HAHAHHA GUD / g

Ovido - Quiz & Flashcards