golanjenni

Direktlänk till inlägg 12 november 2011

Det är inte kul att va normal. / Jennifer

Av Golan & Jennifer - 12 november 2011 01:25

Heeej! blir ett snabbt inlägg nu, för är så jävla trött. Har varit en sjukt rolig dag. Va med Pauline och golan idag, dom är så fina! vi har grymt kul, kollade på en film på unkan. Men vi hade fullt upp med att skratta åt varandra, så vi kollade typ inte på filmen. Hahah bästa! Var också med lite annat folk men orkar inte ta upp alla.. Men sköna personer david hade med sig iallfall ! vilka grabbar assooooow . När jag hade följt med pauline till bussen stannade jag ute en stund med Nikki och Micke, och skrattade grymt mycket. Var helt jävla sajko, åkte typ skidor på marken och snackade med mig själv haha! sen kommer poliserna som trodde att jag var pårökt, hahaha. fast det trodde nog nikkis pojkvän med, men nikki är van att jag är lite smått störd hihihh. Men vi satt och diskuterade med poliserna om det var våld mot tjänsteman om jag skulle nypa dom riktigt hårt på rumpan. Dom ba ja.. Hhaha jag dog! för ville göra det först (a) Hahaha asså ååååååh, fett störd jag är! men fett tråkigt att va normal .. Iallafall, sitter och snackar med lulle lite nu, men ska upp och sova snart, för är som sagt grymt trött. vet inte vad som händer imorgon, kanske ska ut men vi får se. hörs imorgon habibis! puuuuuuss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Golan & Jennifer - 20 maj 2013 13:22

Tjaaanääää!    Har inte bloggat på riktigt länge man jag tar inte ens bloggen seriöst och bloggar bara när jag har lust. Men i helgen så har jag faktiskt tagit det chill, förra veckan så chillade jag galet, va på dansuppvissning sen tog det lung...

Av Golan & Jennifer - 14 april 2013 22:16

Jag som trodde att jag klarade mig ensam så bra, men sist jag såg dig så satt känslorna kvar, ja hur kunde jag vara så naiv? Ja kunde jag vara så naiv?, varför känner jag såhär det förvånar mig, och nu ångrar jag mig grovt att jag såra dig.   ...

Av Golan & Jennifer - 9 april 2013 21:21


Don't forget that! Gaaaayyyteeext haha!  

Av Golan & Jennifer - 5 april 2013 14:10


  Whoooooooooop Whooooooooooooooooooop!    Är allting bra med er? Här är det fett nice, solen skiner in till mitt rum! Idag vaknade jag vid 11, gick upp gjorde mig en god frukost och tog det lungt, och nu har jag precis kommit ur från duschen!...

Av Golan & Jennifer - 2 april 2013 13:30

Humöret är på topp!    Det är viktigt och ha posetiv energi hela tiden finisar, va runt folk som ger dig energi då blir allt mycket lättare! Jag kunde inte sova så bra inatt, kom hem vid halv 1 igår och efter vi hade vart på resturangen och rökt VP...

Ovido - Quiz & Flashcards