golanjenni

Alla inlägg under november 2011

G'/

Av Golan & Jennifer - 20 november 2011 11:54

Tja bloggen!

Igår så tagga ja aldrig ut som ni ser, jag ville vara hemma helt enkelt o bah tare lungt. Kollade på Fantastic Four som gick på kanal 3  tror jag? Sen där efter tittade ja på någon annan film. Det var alla fall skönt och spendera en lördags kväll hemma, brukar inte göra det. Just nu tittar jag på tv  med min syrra. Senare mot kvällen vet ja faktiskt inte vad jag ska göra, ja tar dagen som den kommer!     

Av Golan & Jennifer - 19 november 2011 23:42

Hej gullungar! Idag har det varit en rätt så lugn kväll, skulle egentligen ha dragit ut med min bloggkompanjon, men hon pallade inte så jag drog ute med Vanessa och Tina istället. Sen skulle dom va hundvakt så va med Ida och nikki då istället, vi chillade typ ba på unkan. Först satt vi i sofforna och typ asgarvade med några coola grabbar (haha yeah right) , sen gick vi in i mysrummet och kollade på film med jocke, mackan, sarah, dennis. magnus och linus m flera. mys! Sen vid tio stängde dom och då sa vi hejdå till alla, sen drog jag, ida och nikki hem till Keff med Erik! superkul vare iallfall, för dom är lika mongo som oss! haha aja, vi kollade iallfall på film och så, sen kom jag hem för inte så länge sen. och nu sitter jag och äter choklad och dricker vatten, mums! Ska väl gå och lägga mig snart också, för måste upp tidigt imorgon, för pappa hämtar mig här hos mamma (gick hit för att det var närmare från keff) och sen ska vi åka till skärholmen och södertälje för att handla lite. Men aja, vi hörs snart eller imorgon! puss på rumpan
 

Av Golan & Jennifer - 19 november 2011 17:26

Vad gör alla söta läsare där ute?

 

Sitter och lyssnar på music, vanligt haha. Alla fall idag har jag absolut inget gjort. Hjälp mamma o baka pizza haha nice! Äre någon som också kan ge tips på tunga filmer? Kommentera ;)


Alla fall  Jennifer  frågade va jag skulle göra idag, så vi ska kanske dra ut senare. Men jag tror hon kommer dra ut o möta Ida o dom men ja kanske chillin' hemma idag. Vill se på film och det, bah mysa! Det är liksom mörkt ute och det, man ska titta på en nice film då! Men vi får se om ja drar med ut.  Vill också se på den nya filmen Breaking dawn eller vad den heter.  Ni kommer bli fett me chockade men jag  har aldrig sett Twilight. Borde nog göra det? Vet e efter man jag har aldrig fattat vad som e så bra med de där filmerna? Maybe får svar på det om ja kollar?  Men spanar in senare sötisar / G'

 

Av Golan & Jennifer - 19 november 2011 11:46

Shoo bloggen, förlåt om jag har inte bloggat.

Igår så drog jag ut, det blev fett kul senare mot kvällen. Ja kom hem och sen var jag tvungen o vara med mamma och så. Har inte haft så jätte bra dom här två dagarna men ska försöka vara topp igen.  Det värkar vara fett nice dag idag? Liksom det e sol ute i novemeber? Förra året vart det snö. Vi får se vad jag hittar på senare mot kvällen, om jag ens drar ut. / G

Av Golan & Jennifer - 19 november 2011 11:39

drar till ikea bland annat nu en snabbis, hörs när jag kommer hem! puss hörrni  

Av Golan & Jennifer - 19 november 2011 00:10

Hej sötnosar!   Hoppas ni har haft en grym kväll! För det har iallfall jag haft! I början blev det lite knas och dom första två timmarna på unkan var fett tråkiga, men annars var det sjukt kul! Vi flummade på som vanligt och var allmänt glada, sen har allt löst sig med bråk och sånt så jag är sjukt lycklig! Älskar mitt liv just nu  Nu ska jag va inne på facebook och sen läsa några bloggar, men sen tar jag och lägger mig i soffan och kollar på tv med min fina syster. Ni får ha det så bra så länge, så kanske det kommer upp ett inlägg innan jag går och lägger mig, men annars uppdaterar jag imorgon! puss snyggos
 
bild från i tisdags! fejksmile på bilden men ungefär såhär glad är jag nu  

Av Golan & Jennifer - 18 november 2011 18:26

Har gangska bråttom,  ska möta ida pauline o jennifer runt sju  och det, men i alla fall är det äntligen helg. Fredaag! Yippie.  Men ska visa er en kille som sjunger asså han e skit söt, han påminer mig om old school rap. Lyssna!


Av Golan & Jennifer - 18 november 2011 15:32

Tisdag: Va ju med pauline en stund hemma hos henne (läs inlägget längre ner) och sen drog vi ut med emelie, golan, nathalie och jemie. Vi satt och snackade inomhus och så, för det var så jävla kallt ute. men annars satt vi ba och chilla. Sen drog alla hem till sig.

Onsdag: va en stund hemma hos pauline och flummade lite, sen drog jag direkt på dansen vid typ sex. när jag är påväg hem från dansen ringer martin mig och ber mig komma ut, men eftersom att klockan var halv åtta och jag skulle hem och äta duscha och fixa mig och sånt så sa jag först nej. Men då tjatade han sig till ett ja. så jag drog till unkan och va med dom ett tag, sen när pauline ringde drog jag och mötte henne halvvägs och sen drog vi tillbaka igen! När vi ska hem så sitter pauline med oss och håller oss sällskap men när bussen kom gick hon. och då var det bara jag martin william och jocke kvar, så vi sitter och snackar i bussen. sen så säger vi hejdå till jocke och så går  vi alla tre av vid våran hållplats. sen kunde jag inte komma in och sova, utan martin och william står kvar och håller på att skrika utanför.. så efter tjugo minuter kunde jag äntligen komma in för då fick jag dom att äntligen gå!

Igår: Va ute ett tag med lite folk, men det blev lite kaos den sista timmen så vi drog hem runt 10 eller nåt.. tråkigt men det är sånt som händer ibland!

idag: kom hem för en timme sen ungefär och tog sällskap med fanny, mikaela, och patrick på vägen hem. sen nu har jag precis vart ute med hunden och ska lägga mig i soffan och kolla på tv. ska försöka få pappa att åka till tumba med mig, behöver köpa lite saker, men vi får se hur det blir med det. efter maten drar jag ut med mina homies, very fun! så ska smsa dom nu, ha det bra så länge så uppdaterar jag snart! puss
 
fuckad min men det får ni leva med ! bild från i tisdags.

Ovido - Quiz & Flashcards