golanjenni

Alla inlägg under november 2011

Av Golan & Jennifer - 25 november 2011 17:00

Haha är inte Mikael från idol 2008 och kocken i Ratatouille jättelika? Och speciellt på sättet, de är ju fett blyga båda två hihi  Eller är det bara jag som ser likheten..?  
 

Av Golan & Jennifer - 25 november 2011 15:31

Hej, kom nyss hem. Eller asså har varit hemma i en timme ungefär. Jag var ju på gymnasiemässan idag och trodde verkligen att jag skulle ha bestämt mig på vägen hem men nej! Har beslutångeeeest! Men ska gå på några öppna hus så får vi se. Aja iallfall, sen åt vi lunch i skolan och hade NO och bild innan vi slutade. Tror NOprovet gick bra faktist! Nu har jag precis ätit mellis och ska upp och prova lite kläder för att jag har tråkigt. Men ifall, kanske drar ut idag med golan, eller jag ska det men vi får se vilka som hänger med. Vi hörs snart sötisar!


Här kommer dagens låt:


- ''look me in the eye, promise I won't cry this is your choice to make''.......

Av Golan & Jennifer - 24 november 2011 22:46

Tjolololo!

Tvättade precis bort sminket och nu sitter jag här framför datorn. Här hamnar man alltid, trots att man måste plugga till NOprovet vi har imorgon. Kan inte ett skit hihi! Så ska äta klart mina pepparkakor och dricka ur mitt glas mjölk, sen ska jag borsta tänderna och lägga mig i sängen och pluggish! Kul fast på tvärtomspråket dåra.


Aja, idag var det ju en rätt skoldag. Brukar ju liksom sluta halv fem men idag började vi fem över nio och slutade två. Hur najs? jäääääättenajs! Sen direkt efter skolan tog jag och bästis tåget till älvjö och gick på gymnasiemässan! Asså det var så jävla jobbigt att gå där, det var sjukt varmt och man hann ju knappt gå en meter innan man blev ihjälsliten till ett av stånden.. Men det var najs, för hann med rätt mycket iallfall! Sen käkade vi donken i tooomba, sen mötte vi upp golan och drog till unkish. Najsbajs! 

Imorgon ska klassen dra till gymnasiemässan också, så vi ska typ mötas kvart över åtta på våran skolgård. En kvarts sovmorgon, love life!   haha men aa, sen ska vi äta lunch iskolan, asså hur tänker lärarna? Vi ska va där i typ en timme, sen ska vi äta skolans äckliga mat? Glöm, drar till grillen med golan istället hihi  skoja ska va snäll nu.. det är faktiskt världens godaste skolmat!! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ Men aa, skriver imorgon dåååå!


 

Av Golan & Jennifer - 24 november 2011 18:22

Va hääänder?   

 

Sitter just nu och lyssnar på Tribulations ( favvo låt ). Klockan sju ska ja ta bussen till Skosäng och möta upp Jennifer och Pauline. Om de inte hinnet möter jag bah dom i Rönninge. Diana skulle komma till mig men det gjorde hon inte-.- Blev ledsen eftersom jag saknar henne fett mycket :(! Men jag träffar henne nog på mässan imorn hoppas jag.

Sitter också och snackar med Ahmet, jag vet att du  läser   det här-.- Han leker min fuckin vakt haha! Buuuu :( Han säger ja måste komma hem tidit .. och han säger att jag e liten :( Men älskar han endå min blivande Pojkvän, vi ska gifta oss när jag e 16 tror ja (a') Men alla fall jag måste titta på Twilight haha! Tänkte på det nyss, liksom alla har sett den förutom jag? Tror jag kommer bli fett kär i filmen! Men  vi hörs sen när jag kommer hem kanske, puss så länge sötisar!


     Jemie, jag  Och Joline

Av Golan & Jennifer - 24 november 2011 15:11

  Shoo söööötisar!

Kom nyss hem från skolan, slutar egentläxt värkligen vid halv fyra men gick aldrig på idrotten, har värsta växt värken, buhu :( Anyway skulle följt med Jennifer o Pauline till Älvsjö mässan men gjorde aldrig det. Sen ringde Diana mig, för en stund sen..  Och hon ville träffa mig så jag bad henne komma hem till mig, och nu svarar hon inte hon e fett seg -.- Men alla fall väntar på att hon ska komma, sen senare vid 6-7 ska antagligen vi möta upp Jennifer & Pauline då. NiceNice!

 

Men jag har tänkt på en sak, ja tycker ni ska börja kommentera, vad vill ni veta om oss? Vad vill ni vi ska skriva om egentligen? Släng in en kommentar (Roligare och blogga också då!) Men vi hörs senare,  ska vänta på min bebis  nu, puss så länge!   sommarn 2010 Perlia Jemie Diana Emelie o Jag

Av Golan & Jennifer - 24 november 2011 09:13

Tjaa sexii mamas!


Ska till skolan ida, har sov morgon. Är fett stressad men tänkte endå  skriva ett inlägg ;) Ska möta Julia först sen ska vi till Centrum en snabbis ska köpa något sen har vi Svenska vid 10? Men ja måste klä på mig, vi hörs sen! Puss slänger en bild på älskling så länge..

 

 

Av Golan & Jennifer - 23 november 2011 22:25

Tjaaaa! Kom typ nyss ut ur duschen, duschade typi två timmar känns det som. Men skönt vare! Iallfall.. hade tänkt ladda ner lite musik till mobilen, och rensa min mobil från alla bilder haha! Sen tänkte jag värma en kopp te, hämta skorpor och sätta mig med mamma och lösa korsord. Haha tantvarning! Men vad gör man inte för sin mamma? Har sovmorgon imorgon till 9, så ska bara ta det lungt ikväll. Första lektionen är idrott och vi ska ha volleyboll, så måste ändå lägga mig tidigt för att ens orka med det.. Suuuuck, det är sjukt tråkigt! Vi skulle liksom ha haft redskapsgymnastik?! Kul kille dendär Bojan.. Aja, sen efter skolan imorgon drar jag & Pauline tillgymnasiemässan, eftersom att båda vill kolla på samma grejer. Så vi sticker nog direkt efter skolan om jag skulle gissa, sen äter vi där och så. Mys! Men iallafall, vet inte hur mycket uppdatering det kommer bli men ni har ju Golan bebis. Så vi höööörs! puss på er hörrni ♥ 
  
Hahaha soooo jennifer-style!   

Av Golan & Jennifer - 23 november 2011 22:02

Sitter o tänker om ja sak dygna eller inte, har fett ont i huvudet o e skit trött. Men tittade på Zayn's maliks bilder. Asså han e prefect. Älskar One direction-What makes u beautiful. Och han är perfect, hans leende :( smälter...



      SMÄÄÄÄLTEER

Ovido - Quiz & Flashcards