golanjenni

Alla inlägg under november 2011

Av Golan & Jennifer - 27 november 2011 00:23

Älskar texten, låten e skit bra.


You with the sad eyes
Don't be discouraged
Oh I realize
Its hard to take courage
In a world full of people
You can lose sight of it all
And the darkness inside you
Can make you feel so small

But I see your true colors
Shining through
I see your true colors
And that's why I love you
So don't be afraid to let them show
Your true colors
True colors are beautiful,
Like a rainbow

Show me a smile then,
Don't be unhappy, can't remember
When I last saw you laughing
If this world makes you crazy
And you've taken all you can bear
You call me up
Because you know I'll be there

And I'll see your true colors
Shining through
I see your true colors
And that's why I love you
So don't be afraid to let them show
Your true colors
True colors are beautiful,
Like a rainbow

(When I last saw you laughing)
If this world makes you crazy
And you've taken all you can bear
You call me up
Because you know I'll be there
 osv.....

Av Golan & Jennifer - 26 november 2011 23:29

Shoo rumpnisar!

Kom nyss hem hihi.   Va hemma hos Emelie med Ida Fanny Nathalie Diana Jennifer o Pauline, kuuul! Vi chillade där sen efter någon timma drog vi te unkan, spelade lite fifa också asso de bah kärlek!  Sen unkan stängdes vid 10? Sen vi har inget liv att vi sitter utanför, fritidsfältaren börja snacka med oss, haha de e faktiskt fett tunga. Alla fall sen jag o Jennifer fick skjuts hem eftersom vi e så fantastiska coola! E fett flumm vet inte varför, ja äääär din braaaaaaaaaand  man han e din han e din brand man! Men skriver imorn eller senare puss så länge.

 

   från idaag

 

 

Av Golan & Jennifer - 26 november 2011 15:48

Hej mina fina!


Snackar med Emelie och Diana, tar det bara lungt och lyssnar på music. Det är fett mysigt dag idag haha man ska mysa på lördagar   Alla fall ska träffa Emelie Diana Fanny Jennifer och Pauline. Tror vi ska te Unkan som vanligt. Det kommer alla fall bli nice tror jag. Men spanar in med en låt, det är inte världens bästa kvaliten men då sök istället på videon cyndi lauper- true colors. Älskar låten blir avslappnad. Lyssna! Pussar så länge / Golan

Av Golan & Jennifer - 26 november 2011 14:50

Tjabaaaah ! HUr är läget? Hoppas ni mår lika bra som jag ! Kom nyss hem, har varit och kollat på tapeter och färg till mitt rum med mamma och varit på maxi. Vet på ett ungefär vilka tapeter jag vill ha, hoppas bara det blir klart innan jul bara, fast det är ju min låtaspappa som fixar det så det tror jag nog. Så jävla fräääääsht ! Sen åkte vi en snabbis till maxi , jag fick med mig några saker därifrån bl.a foundation, hårprodukter och tuggummi.. Sen tappade jag bort mamma därinnne också, letade igenom hela jävla butiken tre gånger utan att hitta henne och försäkte leka lite cool och inte få panik.. haha. Sen så står hon kvar på samma ställe, vid blommorna -.- mammor alltså.... Aja, men ska hjälpa mamma att packa upp varorna nu, så skriver snart ! pyyyss

Av Golan & Jennifer - 26 november 2011 00:04

Snackade med Beylula nyss, och de där 10 saker ni inte visste om mig? Ja frågade henne va ja kunde skriva för hon känner mig bäst. Det här va hennes 5 st JA DÖÖÖR HAHAH DET STÄMMER INTE

Du älskar att slå folk

  •  

    Du får komplimanger för hur du kysser

  •  

    Du har lätt att tycka synd om folk

  •  

    Du älskar fotboll och har spelat det

  •  

    Du känner dig inte bekväm med utsläppt hår

  •  

    Du gillar att bli kysst på halsen av killar hahahahahahaha



Kul-.- hahhaa men jag har såå trrååkig i hypad vill festa pusss

Av Golan & Jennifer - 25 november 2011 23:55

heeeej snyggingar! hur mås det det idag? jora det är duvan.. Hahah asså va?  Men iallafall, hade en sjukt kul kväll.. gick till unkan med golan bebis, men det slutade med att jag hamnade med ida och grabbarna för att golan spelade fifa.. så tråk! Men aja, träffade även på emelie, nathalie, marre, amelie och mikkan också. Trevligt! Vi spelade typ biljard och med andra ord. Sen stack nikki, micke, jag, golan, tina, josefin och ida till centrum och vi garvade så jävla mycket asså! för på vägen går vi förbi ett häng killar (dom kanske var 13-14) som va rätt fula, eller asså jag såg inte ansiktet helt men aa iallfall. Så ska jag driva så jag säger: Nämen tjenaaaaaa snygging! kan man få nummer eller? så svarar han: ja! och så säger jag: men kom hit då! och så vänder jag mig om och garvar.. sen märker jag att han följer efter mig och då va han seriös! HAHAHAHAHAHAHAHAH serri jag dooog! Nikki, jag och micke klappade typ som efterblivna sälar för att vi hade typ damp av skratt. Hahah så kuuuuul! Men aja, måste sova nu, för ska upp tidigt imorgon och kolla på tapeter med mami.
Så ja, vi höres tumårhoe dåååå, pooooss!

Av Golan & Jennifer - 25 november 2011 23:49

Kom hem för en stund sen, vart ute med Jennifer. Sen stötte vi på massa andra i unkan som Michan Amelie Maria Nikki Natta Emelie Ida osv..Det var iaf nice men vill hem vid 10 men stannade kvar tills typ elva. Jag e gaalet trött veet inte varför haha. Ska köra 10 saker ni inte visste om mig och sen ska ja spana in med en favorit låt!

 

1. Jag  kan bli skit irriterad på det minsta lilla saken, blir lätt sur.

2. Innan jag sover måste jag fixa min kudde så den blir perfect, och ja måste alltid vända kudden 2 gånger så jag ligger på den kalla sidan annars kan jag inte sova.

3. Jag har spelade fotboll i 7 år och körde kick boxning i 2-3 månader.

4. Jag älskar bilar, jag är intresserad av bilar (snygga bilar)

5. Ja har spelat piano haha!

6. När jag pratar med någon måste ja ha ögonkontakt, ja känner mig obekväm annars om inte folk tittar på mig när dom pratar.

7. Jag är trevlig (tycker jag) Är  skit social ibland och det kan bli skit jobbigt.

8. Jag vill bli polis  brand man eller något med film eller media ( foto ) och göra när ja bli stor, mest polis.

9. Jag älskar killar som kan sjunga, eller spela speciellt gitarr det är verkligen ett plus.

10. Och jag är envis, jag nekar saker skit lätt. Ja e verkligen envis och det ingår i mitt sjärntecken haha!

 

Alla fall tänkte spana in också med en låt (cover) Trey Songz- Already taken. Jag älskar låten ja bomba den förut  och nu också, ja tröttnar aldrig..  Men ja tittade på den här covern för faktiskt länge sen. Men ja smälte första gången ja såg den hans ögon, men de verkar som  han har en konstig mic eller något. Men lyssna!

Av Golan & Jennifer - 25 november 2011 17:56

Shooo sötisar!


Haha Jennifer du e ju rolig !...Aja som ni ser så drog vi till mässan idag, asså jag vet inte vad jag ska välja? Tror jag kommer alla fall söka i John bauer och sånna  Gymnasies, frans och det. Kommer söka på Samsam , samhälle, eller samhälle media. Plus alla dom tre är en bred utbildning exakt så som jag vill ha det. Men just nu tar jag bara det lungt, ska smsa  Jennifer snart och träffa henne vid 7, om jag hinner. Menmen vi får se, spanar in kanske senare! Puss sålänge!

 

  Shoot shoot shot!

Ovido - Quiz & Flashcards