golanjenni

Alla inlägg under november 2011

Av Golan & Jennifer - 28 november 2011 21:07

  Vad gör alla?  '

 

Själv gör ja inte så mycket, tar det bara lungt och snackar som vanligt. Lyssnar på True Colours och Wiz khalifa.. Nicenice! Imorn blir det en helt vanlig dag, drar till skolan som vanligt! D U K T I G F L I C K A!  Har inte så mycket mer o säga? Men ni får hare så göött så länge/ Golan

 

   They talk about me , but i can't here cuz i'm flyyin - Khalifa <3

Av Golan & Jennifer - 28 november 2011 19:00

Jag e tillbax   

Liksom ja tänkte på er! Ni måste ju ha saknat mig ;)?

 

Det var ingen bra dag för mig igår då, darför så sket jag i allt som va egentligen fel gjort.. men ska bita ihop och lägga de privata sakerna bakom bloggen och blogga som vanlig..

Igår drog jag Jennifer Jemie och Emelie ut,  vi chillade lite sen drog vi till Jemie. Det var faktiskt galet  roligt asså, vi dansade just dance 2.. jag kan bara sig jag e så fuckin' grryyyym skojja inte asså!   

Och idag drog jag som vanligt till skolan, det blev lite knaz mot slutet men som ni vet så fixas det tyyp till slut?  I think? Lyssnar alla fall nu på Chris Brown- Should've kissed you! Chris Brown e galet sööt och älskar låten, den påminer mig om sommarn där alla bomba den, men spanar in senare, pusss!   

Av Golan & Jennifer - 27 november 2011 22:48

Ska upp och packa ner lite saker i väskan, ska ju till pappa imorgon. Sen blire sängen, så vi hörs imorgon! Sovgott sötnosar !
 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

Av Golan & Jennifer - 27 november 2011 22:11

Hejhej! Det blev inte så att jag träffade min killkompis, vi ska träffas i veckan istället   Jag och Golan möttes upp vid våran korsning sen gick vi till Ica och köpte chips haha! Sen träffade vi Sara, Julia, Emelie och Nathalie i centrum så vi va med dom ett tag sen kom även Jemie. Sen stack Natta, Julia och Sara hem så då gick vi andra hem till Jemie och spelade ''Just dance 2'' tror jag det hette. Grymt kul, jag och golan kunde inte hälften av alla rörelser så vi blev lite av små pajaser! haha men kul var det iaf. Sen nu har jag typ varit hemma i en halvtimme, och sitter nu med en kopp varm nyponsoppa i handen men ska snart fylla på igen. Hihi såååå gott!! Ska ta ett snack med pauline också. Menmen, fortsätt kolla in på bloggen, för jag kan lova er att Golans bloggpaus tar slut imorgon, haha.. Menmen, skriver snaaaart pooos!!
   

Av Golan & Jennifer - 27 november 2011 17:07

Känner att jag behöver ha en liten paus, jag har också faktiskt ett liv utanför bloggen.

Så ni kommer få leva lite med Jennifer under tiden, kanske spanar in med ett inlägg då och då? Men udner veckan kommer ja säkert vara på topp igen, det är lite privata saker som har kommit upp och har fårr humörsvägningar senaste tiden. Men jag hoppas ni alla fall klarar er med Jennifer så länge, ja det e klart sakna mig inte för mycke bara. Puss så länge världens finasten!

/gg

Av Golan & Jennifer - 27 november 2011 16:15

Shoo bitches!

 

Vad gör alla snyggingar där hemma? Alla fall så har ja degat hela dagen, söndagar e skit tråkiga, eller de beror på hur man gör den till. Skulle träffa en kill kompis i stan med det blev aldrig av. Sen så ville ja träffa Daniél, asso ja har inte sett han från min födelseda den 21 agu? Skoja inte hur mycke jag saknar den där snubben asso! Så bajs.. omg det har gått tre månader!  Jag kan liksom inte fatta det  haha. Alla fall om han kan så kommer ja träffa han , men ja tror inte det eftersom han har pluggat skit länge nu. Men annars kommer ja nog sitta hemma och öra något kuligt.

 

    aww rosen va till mig :d

Av Golan & Jennifer - 27 november 2011 12:36

Hej på er! Har inte sovit så bra inatt, vaknade typ 5 gånger med en timmes mellanrum och vaknade upp med värsta mensvärken, love life. Så jag värmde värmekudden och svalde en tablett, så vi får se om det blir bättre. Aja, vet inte vad som händer idag, kanske träffar en killkompis men annars blir det nog bara chill för är ju rätt trött. Mamma ska åka och handla strax, så jag har bett henne köpa choklad och nyponsoppa (mina cravings just nu) så det blir att svulla sen hihi. Menmen, tänkte berätta lite om gårdagen nu, gjorde ju aldrig det igår. Men jag mötte iaf upp Pauline och Golan och sen drog vi hem till Emelie där Diana, Emelie och Nathalie var, så satt vi där och chillade och så. Haha fezzzzzzt. Sen vid typ nio mötte jag och Pauline upp Fanny och då kom även Ida, så gick vi hem dit igen. Men då hade Emelies lillebröder kommit, så vi gick ut istället, gick typ till unkan en liten stund och så. Sen stängde dom vid 10 och då chillade vi alla där utanför.. Sen åkte Emelie och Natta hem till Natta för att städa, och Fanny fick skjuts hem. Så då var det bara jag, Golan och Pauline kvar så vi satt och garvade sönder, eller ja vi frös så jävla mycket satt vi kunde typ inte garva ens hehe. Men sen drog folket utanför på fest hem till Natta, men vi skulle hem så vi fick skjuts hem istället, najs. Ah, sen satt jag vid datorn en stund och sen tog jag lite kooooort hihi. Men aa, det blev ett väldigt detaljerat inlägg, men you like it! Skriver snart, heidoooooo!  


Har gåshud, så jävla bra! Hon och Amanda F har varit mina favoriter sen början, de ska stå i finalen enligt mig!

Ovido - Quiz & Flashcards