golanjenni

Alla inlägg under november 2011

Av Golan & Jennifer - 8 november 2011 22:10

Tjo. Kom precis hem, har vart ute med Vanessa, Nathalie och Emelie. Jag, Tina och Vanessa åkte först till skärholmen efter simningen (som btw var sjukt rolig!) och handlade en sak, sen åt vi på donken och drog hem. Sen åt vi på grillen, haha fettovarning! Sen gick Tina hem och sen så mötte jag och Vanessa upp Emelie och Nathalie på unkan. Vi var med lite annat folk också, men orkar inte ta upp alla. Där satt vi och spelade skippo och ''med andra ord'' och bara var allmänt flummiga. Haha bästa! trosorna emelie och nathalie ;) Jaja, sen drog vi hem, pallade inte vara där längre plus att dom stängde. Så vi gick och på vägen skildes vi åt eftersom att alla bor på olika stigar. och den vägen jag var tvungen att gå själv på mötte jag Nikki & hennes pojkvän på, så vi stog och snacka lite där. Haha sköningar dom där! Nu har jag precis borstat tänderna och ska snart gå och lägga mig i sängen och smsa. Funfun! Menmen, vi hörs imorgon! puuuuuuuuss

Av Golan & Jennifer - 8 november 2011 18:55

zZZzzzZZZzzz heelllt jävla seg dag. Känner mig sliten och allmänt död. Skoltrött är jag säkert, men redan? Skolan gick alla fall helt okej idag, efter hade vi simning haha kul. Sen kom ja hem helt dööd la mig direkt på sängen, och nu sitter ja här helt trött på livet. Vet inte varför allt är så segt? Men just nu sitter jag här med med min SO. Har prov på fredag och ja kan typ ingenting. Sen kom ja på att ja måste läsa min svenska, alla ligger typ på 380, ja ligger på sida 1. Kuuuuuuul, men nu ska ja försöka plugga och chilla gaalet, puss sålänge


 

Av Golan & Jennifer - 8 november 2011 09:08

Hello bloggen! Nu sitter vi här med jemie, julia, emelie, pauline och gabriella och väntar på att lektionen ska börja! Vi ska snart ha elevens val och hade precis engelska. Very Kult! Men nu måste vi gå, börjar om 2 min :) uppdaterar när vi kommer hem, typ runt halv tre för vi ska simma efter skolan -.- simma som en delfin den...Ni är så söta hihihihihih pöss

Av Golan & Jennifer - 7 november 2011 22:28

Sitter just och bara tar det lugnt.  Mamma ropade på mig och blev skit besviken på mig eftersom jag fick betygs varningar, jag har en i matte som ja måste fixa. Hur ska jag annars söka in vid jul? I alla fall så snackar jag med Bey nu.. Och jag frågade henne vad jag ska blogga om? Hon sa  "om hur mycke u älskar mig" Kul? eller inte. Men tänkte vara snäll och berätta lite om henne eftersom hon e min närmsta vän plus att hon har skrivit om mig i sin blogg.


Beylula är en skit härlig fjant! Nej jag driver men seriöst är hon den som förtjänar skit mycket. Hon gör allting för och göra sina vänner glada.. Hon e en utav dom jag älskar och som jag kan stolt säga att hon e min närmsta vän. Bey e min  bästavän  oavsett vad. Vi har glidit isär gangska mycket nu, men vi snackar ändå varje dag och hon kommer endå vara den ja vänder mig till oavsett vad. Hon är ärlig och omtänksam. Och om ja ska va ärlig vare den personen jag bråkade mest med förut, men det var darför vi var skit nära. Om folk fick lära känna dig innerst inne skulle dom nog sno dig ifrån mig, men det skulle nog aldrig hända hihi! Du har ett hjärta av guld och det vet du, och du kan va skit jobbig när vi tjafsar och det men det kan ja nog leva med. Du är alla fall skit underbar på dina sätt, inte ens världen kan erbjuda dig så som du förtjänar. Jag önskar jag kunde skrika och verkligen vilja visa egentlifen hur bra du är min vän, men det är svårt att första egentligen hur underbar du är. Jag älskar dig skit mycket och du kommer alltid vara min bästa vän <3  

Världens finaste Beylula Kidane!

Av Golan & Jennifer - 7 november 2011 21:29

Kollade statistiken alldeles nyss och jag säger bara: Välkommen tillbaka kååååmpizaaaaar! Ni är bäst. Kom nyss hem, var med Vanessa, Tina, Mones, Keff och Nikki och sen en liten stund med Mones och David. Trevlarns! Ska upp och tvätta av mig det lilla sminket jag har på mig, sen ska jag sätta på mig en t-shirt och ett par raggsockor och sen värma en kopp te. Haha jag och te alltså! Sen ska jag sätta mig och kolla på fotbollsgalan med brorsan och efter det blir det nog fifa. Haha fan va han kommer äga mig alltså.. Men jaja, inget att böla över, jag tar ju han på brottning! piiiiiiinsamt. (han är liksom 22..) haha men iallafall, ska springa upp nu , puss !

Av Golan & Jennifer - 7 november 2011 19:27

Fucking damp akdkadhadhahkaddkada !!!!!!!!!!!


You hate me because you love me.
Stop comment on my opinions and find your own bitch

Av Golan & Jennifer - 7 november 2011 17:44

Nämen tjena snyggingar! Några i klassen klagar på att jag inte bloggar så här kommer ett inlägg. Slutade fem i halv fyra om jag minns rätt, första skoldagen efter höstlovet. Usch, ni anar inte hur trött jag var i morse alltså. Ville bara ligga kvar i min varma säng och sova ytterligare några timmar på mina 7 kuddar.. Aja, men jag snoozade så länge jag kunde iallafall. Tur det, annars hade jag nog varit död just nu. Pluggade nyss musikprovet, eller ja, kollade igenom det heheh. & sen pluggade jag också på soprovet. Känner mig riktigt duktig nu! Haha det brukar aldrig bli av med pluggandet, brukar typ hamna på facebook eller nåt. Men idag hände det! Whoopwhooooooop. Aja iallfall, nu har precis mamma kommit hem så maten är väl klar när som helst. Eller asså den är redan klar, men jag måste vänta på mitt sego till brorsa så då kommer vi ju få vänta i 3 år. Jag vill ha mat nuuuuu!Haha det känns som jag alltid väntar på maten när jag bloggar, ironiskt men sant! love food. Efter maten slänger jag nog bara på mig ett par mjukisbrallor och fixar till mig lite och drar ut och är med Vanessa och Tina. Kult! Vet inte vad vi hittar på men det får vi se. Skriver ett inlägg innan jag drar om jag hinner, fett bästast. PUSS PÅ RUMPAN HÖRRNI  

Av Golan & Jennifer - 7 november 2011 07:00

FUckiiiNGGGggggg SkoooolaAAAaaa  


Är heeeelt fucking död. Det ska alltid hända mig, eller det e väl vanligt? Alltid när  jag har haft lov och det e skola te.x idag så kan jag aldrig sova innan. Asså kill me snälla? Iaf så hade ja tid över så tänkte ta min tid o blogga (: börjar om en timme typ så har boring. Är skit trött också så ......det gör bah saken värre -.- BLESS

Ovido - Quiz & Flashcards