golanjenni

Alla inlägg under november 2011

Av Golan & Jennifer - 4 november 2011 12:07

Nämen tjeenea bloooogeeen, cHiLlaR gaaalet just nu, pumpar musik inge stress u know. Anyway just nu chillar ja bah , kollade nyss på tv men aa, intressant, iaf idag vet ja inte riktigt va ja ska göra, ngn sa att ja ska kma på bio paranomal den där skit filmen men  komer inte gå på den eftersom kommer gråta.. Men vi får se hure blir idag. bleeeeesss såå läängeee !

       Gulligt!

Av Golan & Jennifer - 4 november 2011 12:07

Nämen tjeenea bloooogeeen, cHiLlaR gaaalet just nu, pumpar musik inge stress u know. Anyway just nu chillar ja bah , kollade nyss på tv men aa, intressant, iaf idag vet ja inte riktigt va ja ska göra, ngn sa att ja ska kma på bio paranomal den där skit filmen men  komer inte gå på den eftersom kommer gråta.. Men vi får se hure blir idag. bleeeeesss såå läängeee !

       Gulligt!

Av Golan & Jennifer - 3 november 2011 16:51

We found love 

 

         

Av Golan & Jennifer - 3 november 2011 14:03

hello dudes. whats up? nothing, okay.. man ba really? sweeeeedish pleaaaaaase :S aja hej på er iallafall :) har precis vart ute med hunden, bäst att göra det innan pauline kommer you know. Hon ska komma hit och så ska vi göra matteprovet, asså seriöst, vi har ett hemmamatteprov? hur tänker han? jag orkar inte plugga på ett lov, så man ba whhhaaaaaaat seriously dudeeeeee? comeee ooooooon! haha a little swenglish there kanske  menmen, sånt tråk måste ju också göras.. jag gillar att jag måste plugga till soprovet, musikprovet och engelskaläxan utöver att göra matteprovet. life is gooooooood! borde inte ett sånt här lov kallas ett plugglov? -.- åhh, aja skulle egentligen vara hemma hos pauline och göra det, men pappa ville att jag skulle vara hemma med hunden tills någon annan kommer hem, för att han har inte riktigt vant sig här än så han piper och ylar när man går iväg. så ja, det blev hemma hos mig istället. Men numåste jag sätta på mig skorna och springa och möta pauline. hennes buss är här 24, hehe oupsieeeE! men puss!

G'

Av Golan & Jennifer - 3 november 2011 11:42

 Förlåt Förlååååt för baad update. Igår vid  fyra mötte jag upp Eneas vi chillade lite sen kom emelie jemie o diana! vi drog till stan och mötte upp några andra, alex yasmin faat osv.. kvällen började närma sig, vid 8 så rog alla vi till Zinkesdam eftersom en tjej kopis Romina fyllde år och de skulle typ  hinka vid ett berg?  Vi drog dit, asso shit  det va skit fint utsikt men anyway, många drack o så.. Haha Faat va bäst asso han e skit rolig, aja de avslutade med att jag rullade hem vid 10 därifrån eftersom de andra ville va kvar, Eneas följde med mig till t banan. Älskar honom världens bästaste kille! Fick äntligen träffa honom eftersom han har premis och han åker in igen på söndag:( kanske träffar han innan söndag.

Nu sitter jag här ny duschad , väntar på att pappa ska komma eftersom vi ska fixa fitt pass i Huddinge. Idag vet ja inte va jag ska göra direkt. Men tror jag kommer träffa Jennifer? Kanske Pauline men tror inte det eftersom hon e upptagen idag. Puss hej sålänge   

          Bro she is a bitch, no broo she is a girl who can handle a boy


Av Golan & Jennifer - 2 november 2011 23:45

tänkte tillägna det här inlägget till en sjukt skön grabb som heter Tobias Lindström. Han fyller 17 år idag och är påväg till Tjeckien nu med sitt lag, så han ser väl antagligen inlägget när han kommer hem. Men jag lovade iallafall att göra ett inlägg till honom och skriva lite snälla saker om honom, så jag gör det nu! Tobbe är en sjukt snäll kille och han förtjänar riktigt många gratulationer så tycker ni kan gratta honom om ni har en minut över! Dessutom är han singel, så det är bara att adda honom på facebook flickor, Tobias Skuttarn Lindström @ Jag har faktiskt inte känt honom så länge, vi började typ snacka i augusti, men han är en otroligt rolig kille, så vi blev rätt snabbt vänner. plus så tycker han att tjejer är mycket bättre än killar och han gillar att vi tjejer alltid får som vi vill när vi vill ;) haha gulligt! Jag skulle egentligen ha varit först att gratta honom, men han hade så jävla snabba kompisar, så jag hann inte, haha! menmen, grattis på födelsedagen lillskit & lycka till i Tjeckien!  ´
 

Av Golan & Jennifer - 2 november 2011 15:53

Hejhej! förlåt för min superdåliga uppdatering, men jag hade fullt upp med att flytta hela dagen igår och sen drog jag ut med mina girls. Tar upp lite snabbt vad som har hänt.


Igår: Hade bråttom till pappa, så han kom och hämtade mig sen åkte vi ner till rönninge och köpte lite fika. Sen åkte vi hem till den nya lägenheten och började plocka ur det första lasset med grejer. När dom grejerna hade plockats ut åkte alla tillbaka till det gamla huset och hämtade resten av sakerna. Sen blev vi alla hungriga, så vi köpte pizza. Haha så jävla gott! Sen skjutsade pappa tillbaks mig till mamma och där duschade jag och sånt och gjorde mig redo för kvällen. Sen mötte jag upp Pauline och drog först till filmis och köpte godis, sen mötte vi upp golan, emelie, martin och alex på unkan. Vi kom dit typ kvart över nio, och dom stängde sen vid halv tio för att folk skulle lana. Så vi stog utanför ett tag och chillade, bestämde vad vi skulle göra och så. Martin och Alex ville dra till tumba och käka donken, men jag och golan pallade inte plus att vi inte hade något att åka på. Så Martin och alex drog och vi gick till filmis igen och handlade dricka till kvällen. Sen drog vi alla brudar hem till pauline och kollade på calle och chokladfabriken, haha så skön! när golan och emelie drog hem sen vid typ ett låg jag och pauline och kollade i skolkatalogen, asså omgggg ! hahaha. sen låg vi och höll på lite med ipaden sen sov vi.. jag sov på kuddar, kände mig typ som alladin hehehe. Men det var nog kvällen igår.

Idag: Åt frukost hemma hos pauline sen drog jag hem till mamma och hämtade lite saker. snackade med lite söta personer på chatten och städade rummet lite smått.. och nu sitter jag här och väntar på att pappa ska hämta mig. Haha nu tror ni säkert att jag är värsta latmasken som ringer till pappa när jag inte orkar gå, men icke! vi har ju precis flyttat så är inte riktigt säker på vägen dit plus att jag inte har fått mitt busskort än. Hehe! men iallafall, vet inte vad som händer ikväll, ska kolla med vanessa om hon vill leka med mig, annars är jag nog bara hemma och har myskväll med syrran, för då har jag liksom ingen lust att dra ut. så ja, vi får se. för sen måste jag ju plocka upp lite saker som jag har kvar liggandes i flyttkartongerna. ajuste, vi har inte packat upp datorerna än, och vet inte om vi gör det idag, så vet inte hur mycket uppdatering det blir. Men hoppas ni har förståelse. Har gjort ett tidinställt inlägg till lite senare idag också, till tobias! haha jag lovade honom att skriva ett inlägg till/om honom eftersom att han fyller år idag. Grattis man! aja, vi hörs när vi hörs, här kommer iallafall en skön låt. puss!

Av Golan & Jennifer - 2 november 2011 12:08

Förlåt för ja inte bloggade så mycket igår, men gick ut vid 5? mötte upp Emelie, vi snackade och så sen kom Pauline % Jennifer o vi drog till unkan. Vid tio så skulle folk lana så det stängdes.  Sen tvingade Martin oss att dra till Tumba för han skulle äta, men vi drog aldrig. De avslutade med att  Joline, jag Jennifer  drog hem till Pawo. Vi hade det skit  mysigt, tittade på kalle o chokladfabriken och så haha! Kom hem vid 1 så jag deckade direkt.. ;D Idag ska jag äntligeen få träffa min bebis Eneas, han har premis så vi ska typ träffa några andra. Vissa ska dricka men jag vet inte hur det blir än, vet inte vart och så. Men det ska alla fall bli kuuul !

    Joline ja o eneas ! :*

Ovido - Quiz & Flashcards