golanjenni

Direktlänk till inlägg 13 november 2011

Kom precis hem/ G '/

Av Golan & Jennifer - 13 november 2011 22:41

Kom precis hem, asso shit va kallt det var. Fryser nu också , kan inte någon gentleman koma och värma mig </3 Hihi   Anyway mötte upp emelie, vi köpte lite  godsaker och  så såg vi Tina o Emilia, vi flummade grovt hahah vi dansade venne vad. Sen så smsade ja Pauline o sa att hon skulle komma..Hon kom i alla fall. Och så kom jennifer vid 9. Vi  såg Mohammad o hans bror och vanessa också. De bråkade typ med en gamling-.- Alla fall asså det är vinter nu! Det är skit kallt ja dööör. Men ska lägga ut nu en skit gullig tjej som sjunger, typ 13-14 år! Asså så jävla  talangfull och så söt.. ja döör hennes röst. Blir så varm och glad när jag ser hur underbara talangfulla ungdomar som sjunger. Man blir glad bara de sprider glädje. Lysnna och titta hela!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Golan & Jennifer - 20 maj 2013 13:22

Tjaaanääää!    Har inte bloggat på riktigt länge man jag tar inte ens bloggen seriöst och bloggar bara när jag har lust. Men i helgen så har jag faktiskt tagit det chill, förra veckan så chillade jag galet, va på dansuppvissning sen tog det lung...

Av Golan & Jennifer - 14 april 2013 22:16

Jag som trodde att jag klarade mig ensam så bra, men sist jag såg dig så satt känslorna kvar, ja hur kunde jag vara så naiv? Ja kunde jag vara så naiv?, varför känner jag såhär det förvånar mig, och nu ångrar jag mig grovt att jag såra dig.   ...

Av Golan & Jennifer - 9 april 2013 21:21


Don't forget that! Gaaaayyyteeext haha!  

Av Golan & Jennifer - 5 april 2013 14:10


  Whoooooooooop Whooooooooooooooooooop!    Är allting bra med er? Här är det fett nice, solen skiner in till mitt rum! Idag vaknade jag vid 11, gick upp gjorde mig en god frukost och tog det lungt, och nu har jag precis kommit ur från duschen!...

Av Golan & Jennifer - 2 april 2013 13:30

Humöret är på topp!    Det är viktigt och ha posetiv energi hela tiden finisar, va runt folk som ger dig energi då blir allt mycket lättare! Jag kunde inte sova så bra inatt, kom hem vid halv 1 igår och efter vi hade vart på resturangen och rökt VP...

Ovido - Quiz & Flashcards