golanjenni

Alla inlägg under februari 2012

Av Golan & Jennifer - 5 februari 2012 22:59

Haloooo! Mötte ju Pauline vid fyra förut, var lite busiga och sen frågade hon om jag ville följa med henne hem eftersom att hennes faster, mormor & morfar, morbror, kusin osv skulle komma. Och det var ju länge sen jag träffade dom så självklart ville jag ju följa med! Senast var ju sommaren 2010 då jag följde med dom till Spanien i 4 veckor.. Haha men aa, så vi gick iallafall hem till henne där alla va, och så käkade vi smått & gott innan själva middagen (man brukar göra så i spanien) och sen käkade vi pizza. Efter det blev det fika och sen blev det lek med lillkusinen! Jag fick prata lite spanska när jag ändå va där! :) Sen efter att vi sagt hejdå och att dom hade åkt så satte vi oss och kollade på Top Model Sverige och garvade åt hur kaxiga och pinsamma tjejer kan vara ibland asså. Usch skäms haha.. Sen drog jag homee och då duschade jag lääääänge! Och nu sitter jag här och lyssnar på musik. Imorgon blir det skärholmen med Pauline efter skolan, ska till stadium och sen ska vi även äta där. Därefter drar vi direkt till unkan och möter Golan, har ju möte igen.. Hehe. Aja men ska gå och lägga mig nu, är jättetrött! Vet inte hur mycket uppdatering det blir den här veckan men det får vi väl helt enkelt se! Puss sålänge / Jennifer
 
Skön låt!!

Av Golan & Jennifer - 5 februari 2012 15:21

Shoo bloggen!

Vaknade för länge sen, vid 12? Alla fall har bara pumpat music och chillat. Söndag idag, vila dagen liksom. Ladda för en ny vecka och ett nytt start. Sköntskönt, har faktiskt inte mycket o skriva om? Så tänker lägga upp lite bilder från igår. Puss

            SNYGGARE FÅR MAN LETA EFTER

Av Golan & Jennifer - 5 februari 2012 13:41

Eller va, nej inte har inte vaknat nu, men har inte skrivit ett inlägg innan så det fick bli såhär. Haha vaknade vid typ 12 med att min äckliga bror springer in i mitt rum och kastar toarullar på mig. Sen ställer han sig och hoppar i min säng också, jävla mongolid. Jobbigt att ha storebröder ibland assåååå. Aja, men sen gick jag ner och åt frukost, och va lite med min familj, hjälpte mamma att baka osvosv.. Och nu sitter jag här och lyssnar på musik. Ska möta Pauline sen och så ska vi iväg och göra en lite busig grej, hihi berättar sen. Men först måste jag städa rummet, har skjutit fram det alla dagar som jag har sagt att jag ska göra det på, så måste verkligen göra det nu hur tråkigt det än är.

P.s igår hände det inte så mycket, var ju på unkan med Vanessa och Martina, gick runt och snackade med alla människor där osv. Sen gick jag, Vanessa och Sebbe hem till Vanessa ett tag och bara chillade. Sen följde dom mig hem en bit. Och sen på vägen hem ringer en killkompis till mig som hade druckit rätt mycket, så jag snackade med honom ett tag eftersom att han behövde det. Aja, men skriver snart igen. BESOS / JENNIFER

Av Golan & Jennifer - 4 februari 2012 23:46

 Shoo bloggen!

Kom nyss hem för typ en halv timma sen, omg vad trött jag är! Dom andra festar fortfarande! Alla fall ska berätta lite om kvällen. Började med att jag spraaang till bussen där Emelie var, Jemie åkte senare. Alla fall sen mötte vi upp Diana i vårby vid 7, vi drog till lokalen och chillade en stund. Träffade världens bästa Ahmetoo också, min underbara! Alla fall sen skulle vi överasska sockerbiten Anneli, hon blev så glaad!  Hon var skit vacker! Alla fall det var rätt kul, snackade fullt med Diana Emelie Jemie Bey Heyab Emmy osv. Ahmet tvignade mig och dansa ahahhaa-.-  träffade Eneas också oomg min bebis,  han har ju premis så det va kul. Fick tårar  han e världs bäst.  Alla fall sen drog jag vid 11, Emelie Heyab Emmy o Bey o Eneas drog vidare till Slussen  t någon hemma fest, skulle dit men pallade inte.  Shit fick veta nyss att det inte ens blev av :O Aja säger godnatt så läne, ska smsa en stund sen lägga mig kanske vid 1, puss !

Av Golan & Jennifer - 4 februari 2012 19:00

Eller snart, har precis målat klart naglarna så måste vänta tills dom har torkat men annars är jag helt färdigfixad. Ska möta Vanessa i centrum då, sen drar vi nog till unkan. Får se vilka vi träffar där! Glöm inte att melodifestivalen börjar kl 20:00 på 1:an ikväll för er som sitter hemma och ska mysa.. watch it  Jag ska spela in det hihi!  Men ha en grym lördagskväll nu hörrni, puss sålänge  ! / Jennifer   

Av Golan & Jennifer - 4 februari 2012 15:43

Tja! Idag är det lördag, observant va  Haha. Idag har jag inte gjort speciellt mycket, vaknade vid typ 2, sen gick jag ner och åt frukost. Efter det chillade jag framför tv:n med min familj, alltid mys! Och nu sitter jag här framför datorn och ska snart gå upp och plocka iordning i mitt rum lite. Mormor kommer på besök på måndag hehe! Ikväll blir det utgång med Vanessa och hennes kusin om jag fattade det rätt! Kul. Ska typ bara äta middag först och så. Men aa, jag skriver snart, måste fixa lite grejer. KISS / JENNIFER

Av Golan & Jennifer - 4 februari 2012 11:56

  Good moorgon!   

Allt bra? Själv är det toppen! Vaknade av solen, sköntskönt. Just nu sitter jag och pumpar music, inget nytt faktiskt.  Igår var det fett chill, Jennifer berättade ju om dagen. Fredags mys var det!  Man har alltid kul med Jennifer, vart man än är. Jag svär vi kan va mitt i ingenstans (ö) och ha så jävla kul!  Glädjespidare   


Alla fall har faktiskt inte mycket och säga.. idag är det lördag och ja och massa andra ska dra till Vårby gård (lokal) och överasska sockerbiten Anneli! Vet inte vilka som kommer direkt, men kommer dra med Jemie , emelie och möta upp Diana.. vi kommer nog se fler där  Oya, Bey osv.  Ska va där iaf sju. Haha fett fail om Anneli läser min blogg just nu ! Haha nej men hoppas på att det blir en sköön kväll, hon kommer bli så glad min sockerbit! Men spanar in senare? Puss!    


  

Haha omg va gammal, Det e jag (med rosa tröjan) brun jag var :O  sen Sonia, Jemie ,Anelli    Och tror det är Oya? vet inte haha!

  Gammal också, det e jag (saknar min bulle) Oya och Anne


Av Golan & Jennifer - 4 februari 2012 00:16

Haj, hur har ni haft det ikväll? Hoppas det har varit bra iallafall! Nu har jag typ varit hemma i 45 minuter, har ju varit ute med Golan, Ida, Vanessa & Nikki. Men sen kom även de andra! Vi hade en chillkväll med mycket flumm och roliga spel, annars satt vi för det mesta att snacka med allt och alla. Pauline och Sebastian kom även sen, vid typ 10, dom firar en månad idag. Hihi så söta, mina turturduvor!!  Haha aja, men sen följde jag med Golan till bussen och sen gick jag tillbaka för att hämta Vanessa och sen gick vi hem. Snackade om allt typ på vägen hem. Aja, men nu ska jag hämta ett glas vatten och värmekudden, sen ska jag gå upp och läsa min tidning som har kommit. Sen blir det läggdags, är jättetrött och besviken. Love to you all, puss / Jennifer

En konversation ur en av mina favoritserier.. Älskar Seth Cohen & Summer Roberts!
Plus så älskar jag kärleken hihihi. (a)

Ovido - Quiz & Flashcards