golanjenni

Alla inlägg under februari 2012

Av Golan & Jennifer - 19 februari 2012 23:02

Hejhej! Har precis kollat klart på Dirty Dancing, och ska gå upp och packa ner det sista innan jag går och lägger mig. Det är ju pappavecka imorgon! Så det blir nog ingen uppdatering på hela veckan, men kommer ändå ha fullt upp med plugg och såntdär. Har 3 prov och 2 läxor som ska lämnas in eller göras i veckan! Kul att vi får ha ett liiiiiiiv. Haha aja, på tisdag blir det skärholmen en snabbis med Pauline och Ida mina finisar, måste in på Themakeupstore och H&m en snabbis!! Och sen på onsdag blir det sång och dans, fuckyeaaaaah!! Helgen blir väl som vanligt tror jag haha, standard. Men vi hörs när vi hörs hörrni, ta hand om er nuuuuu! Pusspusspuss <3 / J

Av Golan & Jennifer - 19 februari 2012 22:14

 

jaaag skiteriiii kommer söka in om nåågra åååår!

Av Golan & Jennifer - 19 februari 2012 20:58

.. Dirty Dancing och mys med mami! Hörs snart, puss ♥ / Jennifer

Av Golan & Jennifer - 19 februari 2012 17:43

 

Av Golan & Jennifer - 19 februari 2012 14:37

                        Hello Bloggen!  

Då var det söndag idag då! Det har gått skitsnabbt  men på något sätt är det skönt? Söndag = Bara chilla.

Allfall så gör jag inte så mycket just nu, snackar med Diana och vi längtar verkligen efter sportlovet haha! Känner att jag behöver flippa lite, hihi!


Vet inte vad jag ska skriva men ska hjälpa mamma snart, vi ska laga mat tillsammans! Känns som jag aldrig umgås med mamma längre, vilket är inte bra! Så ska passa på lite, Puss så länge

Av Golan & Jennifer - 19 februari 2012 00:35

ÅÅÅÅ E SÅ FUCKIN TRÖTT.

Och vädret  är åt helvete! Alla fall så tog ja bussen idag med Emelie , träffade på David också hihi. Alla fall vi drog till skärholmen  träffade på Diana snabbt sen drog vi till Marjam. Det var allafall jätte mysigt och vi chillade bara! kom hem klockan elva, åkte hem ensam eftersom Emelie skulle t stan, tror hon är i stan nu men allafall så ringde Jennifer mig. MY BABY! Spanar in imoron nog, kärlek!


Av Golan & Jennifer - 19 februari 2012 00:07

Hello! Har varit hos pappa hela dagen idag, så det är därför jag inte har bloggat. Skulle egentligen bara dit för att gå ut med hunden, men stannade kvar och kollade några avsnitt av både Pretty little liars och vampire diaries. Sen lagade jag och min syster även mat och umgicks lite! Sen åkte vi och handlade chips med Emelie och sen åkte vi hem och kollade melodifestivalen. Var jättetrött så det var jättemysigt med en hemmakväll. Efter att vi alla sackat ett tag så skjutsade Emelie hem mig till mamma igen. Och nu sitter jag och snackar med Martin, Lulle och Golan. HAHAHA har kollat på skolfottot från fyran, vilka snyggingar vi var ellerhur Golan? ;) ska kolla på det sista avsnittet av Pretty Little Liars nu med ett glas vatten och bullar, sen blir det sängen. Puss hörrni / Jennifer

Jag & min bebis <3   

Av Golan & Jennifer - 18 februari 2012 15:13

Bloggar snabbt! Ska duscha snart och fixa mig för kl 6 ska jag va i Vårberg hos Marjam eftersom hon har tjejmiddag. Mysigt ska möta upp Emelie Jemie o Diana också! Måste stryka mina kläder hahaha! Spanar in med en låt så länge, bombade den i somras. Puss

http://www.youtube.com/watch?v=5cMwU1tiegU



Ovido - Quiz & Flashcards