golanjenni

Alla inlägg under februari 2012

Av Golan & Jennifer - 16 februari 2012 17:24

       

Idag i skolan, JAG HAR BRIST PÅ LIV OKEJ!

Av Golan & Jennifer - 16 februari 2012 08:07

                       Good morgon bloggen!    

Vaknade för en stund sen, tänkte blogga lite eftersom jag börjar 9:05 har idrott.

Allafall så laddar jag dagen med Chris Mhina- Last Dance! Han e så fin! Han var ju med i förortsungar, och Rosa och nu sjunger han. En del av mig dör varje gång.. Tänkte spana in med låten. Det här e en av mina favorit låtar förutom taking pictures som han också har gjort. Lyssna o njut!


http://www.youtube.com/watch?v=rHl1IvQtEfI Klicka bara

Av Golan & Jennifer - 15 februari 2012 20:25

 

En film ni måste se som jag rekomenderar är A walk to remember. Vet inte tänkte på filmen från ingenstans. Filmen är gammal, men ja såg den för länge sen och jag grät floder. En av mina favorit filmer helt enkelt! 10 av 10

G'

Av Golan & Jennifer - 15 februari 2012 18:54

Orkar egentligen inte ens blogga?

Känner mig trött, seg, sjuk, och är irriterad!

Som tur är det lov snart, är skoltrött vill bara ut ur den här skolan! Spanar nog senare!

Av Golan & Jennifer - 15 februari 2012 15:27

Tja! Ska möta upp Vanessa nu och sen ska hon följa med mig på sången. Det ska bli riktigt kul, men tror inte att det kommer gå så bra, för är asförskyld och jag kan typ inte hålla tonen hahaha! Menmen, måste ändå gå. Hörs sen.
 
snyggiiiiish

Av Golan & Jennifer - 14 februari 2012 21:43

Kom hem för en stund sen, det var helt okej.


Jennifer jag dog inombords hjärtat!

Du ska också bara veta hur underbar du är, allt det du skrev om mig känner jag exakt för dig. Du är underbar på alla sätt, om man är ledsen och man är med dig det sprider en sån stor glädje.  Bara gud vet  hur mycket jag älskar dig, jag har svårt och tänka mig hur mycket jag älskar dig. Du är en riktig glädjespridare! Du är nog en av dom som verkligen förstår mig! Och det är inte många som gör, nästan INGEN! Du försöker alltid se helheten och förstår mig även o jag har fel, och säger saker som jag gjort och jag tar inte illa upp. Du är speciell på ditt sätt, och när jag pratar med dig blir jag skit lugn, det är verkligen skönt att du förstår mig. Allt kommer ut rakt från hjärtat.  Du gör mina dagar, du förstår.. Om  fler folk skulle lära känna dig skulle dom förstå hur godhjärtad du är, Älskar dig min Glädjespridare, vänsterprassel och Chickli!

Av Golan & Jennifer - 14 februari 2012 18:22

Hej hjärtaaaaaat, du är nog på bio nu, vid den här tiden. Men ville bara få ur det här ur mig.
Du förstår inte hur underbar du äääääär. Asså seriöst, du gör mina dagar. Vet helt ärligt inte vad jag skulle göra utan dig. Du finns alltid där & lyssnar alltid. Du är den som jag har lärt mig så mycket om på senaste tiden. Vi tycker verkligen lika om nästan allt, vi vill typ alltid samma saker och vi tar alltid orden ur munnen på varandra. Vi är lika. Det brukar alltid bli kaos när det är så, men med oss blir det aldrig så. För jag tror aldrig vi har bråkat med varandra? Om jag inte minns fel. Men jag hatar att bråka med mina närmsta, och det har du nog också märkt. Men ja, du är verkligen världens bästa Golan. Det finns verkligen ingen som du, och jag tycker som sagt synd om dom som inte har någon som du i sitt liv. Jag kan aldrig ha tråkigt när jag är med dig, du gör en så glad. Min egna glädjespridare. Du är verkligen bäst! Och världens underbaraste. Vous aime beaucoup! du går helt ärligt inte att beskriva med ord.


beautiful, i bukur, جميل, գեղեցիկ, gözəl, Beautiful, সুন্দর, красив, smukke, beautiful, ilus, maganda, kaunis, belle, Belo, ლამაზი, όμορφη, સુંદર, Beautiful, יפה, सुंदर, indah, álainn, fallegt, bello, 美しい, שיין, ಸುಂದರವಾದ, bell, 美丽的, 美麗的, 아름다운, lijep, Gloria, skaists, gražus, Прекрасна, cantik, beautiful, mooi, Beautiful, زیبا, piękny, belo, frumos, красивый, леп, krásny, Beautiful, hermoso, Vacker, nzuri, அழகான, అందమైన, สวยงาม, krásný, güzel, schön, гарний, szép, خوبصورت, đẹp, прыгожы, Beautiful ♥  Översatt till alla språk så att alla kan förstå hur vacker du är.
   

Av Golan & Jennifer - 14 februari 2012 18:02

Vill tillägna det här inlägget till min bästavän Pauline Johansson. Den här tjejen har jag delat allt med i snart 3 år. Den här tjejen går inte att beskriva med ord. Den här tjejen är mitt allt. Den här tjejen skulle jag kunna ta en kula för, och jag hade inte ens tvekat i en sekund när jag gjorde det. & hade hon slutat orka, hade jag orkat för oss båda. Hon vet exakt hur jag funkar och tvärtom, vi märker direkt om nåt är fel. Det krävs inte ens några ord. Det här är inte bara en riktigt fin tjej, utan en tjej som alltid ställer upp. Som alltid finns vid ens sida. Det är tjejen som jag kan lita grymt mycket på! Hon kan lysa upp min allra mörkaste dag och kan göra mig glad bara genom att le. Vi har gjort så sjukt mycket tillsammans, och vi har skapat så grymt mycket minnen. Tillochmed dom minsta stunderna med denna tjej kan göra ens dag. Den här tjejen älskar jag obeskrivligt. Den här tjejen är den finaste i mina ögon. Den här tjejen är min andra halva.
 
               

Ovido - Quiz & Flashcards