golanjenni

Alla inlägg under februari 2012

Av Golan & Jennifer - 11 februari 2012 18:09

Ska ut snart och möta glädjespridaren Jennifer !   

Vi ska till unkan, hoppas det blir kul! Är rätt hypad. Hoppas ni också får en skön lördagskväll.

Ska äta snart sen I äm out, bless!

Av Golan & Jennifer - 11 februari 2012 13:55

 Snyggingar    

Vad gör ni? Själv gör jag inte så mycket, har kollat på tv. Kollade på någon film som gick i tv11. Asbra allafall!  Några tårar kom hihi!


 Är på punkt nummer fem nu, "en bild på en tid du saknar".

  Det är nog den här tiden. Det var höstlovet, tror det var 2010? Måste tänka lite ? ... aah tror det var det. Allafall så saknar jag den tiden! Det är Amanda, Emelie, jag (man ser inte mig så mycket) och Heyab, Vi va hos Christos. Dom där dagarna hade jag o heyab skitkul, vetefan vad vi gjorde men det va knaz. Sommaren 2010 va också skitkul, vill tillbaka. Testade på nya saker, lärde känna folk, reste allting. Take Me Back! Hoppas sommaren 2012 blir bra!

Av Golan & Jennifer - 10 februari 2012 22:47

Ädkjalkdjhakjdkaödjhakjlka sååå känner jag mig just nu, r så fucking irriterad.

 

Min fredag blev inte så som den skulle vara! Oooo. Alla fall  tröstäter med mina gulliga chips som gillar mig.

Asså vet ni vad+ fuck it jag ska vaa glaaaaaaaaad :D haha snacka om humorsvägningar. Menmen, nu har Pauline & jennifer säkert askul utan mig :( Ååå saknar dom! Posi, och min Chickli kallar jag dom för <3 Älskar er! känner mig sådär så som ja skrev när jag gick typ i  5:an ( älskar er mina tjejor, älskar deeeeeeeeey<3333) okej känner att jag har brist på liv? puss

G'/

Av Golan & Jennifer - 10 februari 2012 18:24

 Shoo bloggen    

Allt bra? Själv är det skitbra. Som jag sa och som Jennifer sa drog klassen till Flottsbro.  Vi skulle åka skidor, hade aldrig åkt förut och fyfaaaan va kul det var. Jag va fan grym haha, åkte först barn backen sen åkte jag hela stora backen. Jennifer & Pauline hjälpte mig. Hihi.


Alla fall är skit trött! Menmen, skulle egentligen till Vårby och träffa Ertan men jag tvingade han hit istället. Så vi ska va hos mig en stund sen ska vi nog möta Pauline Jennifer och Broberg. Tror det blir unkan. Spanar in senare, puss!    

Av Golan & Jennifer - 10 februari 2012 17:04

       

G'

Av Golan & Jennifer - 9 februari 2012 19:47

                    Shoo bloggen !

Allt bra? Själv rullar det på. Idag va jag i skolan som vanlig, had nationella i svenska (uppsats) vetefan hur det gick men hoppas på det bästa. Slutade kvart över fyra idag, och så drog ja till centrum med Jolie o Ida en snabbis för och köpa lite grejer. Alla fall nu tar jag bara det lungt här hemma. Är faktiskt jätte trött men men. Imorn ska klassen dra till Flottsbro och åka skidor, haha kul! Jennifer ska lära mig lite och så :D! Har sjukt ont i kroppen så ja hoppas det blir bra i alla fall. Ska äta nu bloggar senare Puss

Av Golan & Jennifer - 8 februari 2012 21:31

'


Den här, ja kan inte säga direkt att den "betyder" mycket. Men låten gör mig lycklig! Bombade den här förut. Och ni vet när man bombar en låt? Och så tröttnar man? Den här låten är en av dom jag absolut inte har tröttnat på. Låten sprider en sån stooor glädje. Älskar Panetoz och deras musik, minns när dom kom till UNG 08, va som djur. Som sakt, låten gör mig glad!



 Just nu har jag skit tråkigt, sitter och degar. Vill fixa Tumblr men hur fuck gör man haha! Men puss och så säger ja godnatt, eftersom tror inte ja kommer spana in med ett inlägg sen.

Ovido - Quiz & Flashcards